חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דגשים בבניית אתרי אינטרנט לעסקים

מאת: יהב שמרמסחר אלקטרוני02/05/2012855 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דגשים בבניית אתרים מקצועיים

אתר מכירות מצליח הוא אתר שמשיג את המטרה שלשמה הוא נבנה, והיא הגדלת המכירות. כדי להגיע לאתר מצליח, חשוב שהוא יעמוד בכל הקריטריונים הגבוהים שמציבים בפניו דווקא הגולשים הבררנים, שהתרגלו לקבל מענה מיידי ומקצועי באמצעות מנועי החיפוש, אם לצרכי פנאי, עבודה, מידע ואף קניות. הצרכן האינטרנטי הוא ממוקד מאד, חסר סבלנות מול אתרים הנתפסים בעיניו כבלתי איכותיים, או בלתי מקצועיים וחסרי אמינות, ובקלות רבה מוצא את דרכו החוצה מאתר שלא נראה לו. המטרה של בעלי עסקים עם אתר מכירות, היא לשמר את הצרכן, ולכן ההמלצה היא להשתמש בשירותים מקצועיים לבניית אתרים.

בניית אתרים מקצועיים- דגשים חשובים

בניית אתרים מקצועיים משולה לבניית חנות או בית פיזיים. גם אם אתם בעלי מושגי יסוד, או אולי עם הבנה שהיא יותר מיסודית בנוגע לחומרי בנייה, שיטות בנייה, ויש לכם מושג אפילו רחב בבנייה, לא תבנו את ביתכם לבד, אלא תשתמשו בשירותיהם של אנשי מקצוע המתמחים בתחום, ואף מעודכנים בכל שיטות הבנייה החדשות הקיימות בענף הבנייה.

בניית אתרים מקצועיים פועלת לפי אותם העקרונות בדיוק. בוני ומפתחי האתרים המקצועיים, הם מומחים עם ידע והשכלה רלוונטית, מכירים את העולם הוירטואלי על בוריו, את הכלים הטובים ביותר בתחום לקידום עסק, והפיכתו למצליח, תוך שימוש בכל הטכנולוגיה הנדרשת לכך, ועדכון שוטף על המתרחש בעולם האינטרנט.

בניית אתרים לעסקים על ידי חברה מקצועית, צריכה להיעשות בשלבים המורכבים מאפיון, תכנון, פיתוח, עיצוב וניהול תוכן. ודאו, כי החברה אליה פניתם מציעה לכם בניית אתר מכירות הבנוי המורכב משלבים אלו.

ודאו כי בחברה המקצועי פועלים במקביל המאפיין, המפתח, המעצב ואף כותב תוכן. כל שלב חשוב להמשך אל השלב הבא, ותלוי בקודמו.

במידה ואתם מעוניינים בבניית אתר מכירות, ודאו מה הידע של החברה בתחום זה, שהוא מורכב יותר מאתר סטנדרטי, מאחר והוא מכיל בתוכו מערכות שונות לסליקה, להעלאת תמונות המוצרים, וצריך להיות מוכן עם תשתית לעדכונים תכופים של המוצרים.


בונים ונהנים

אין ספק, כי בניית אתרים מקצועיים מבטיחה אתר איכותי, העומד בדרישות מנועי החיפוש, ידידותי לגולש, וכזה היודע להתמודד גם עם מורכבויות הקיימות בחלק מן האתרים, על פי הדרישות והציפיות שלכם. בניית אתר מכירות מקצועית, תבטיח אתר שיגיע לדירוג גבוה במנועי החיפוש, יותאם אישית לצרכים שלכם, ולא יעלה לאוויר לפני שעבר בדיקות חוזרות ונשנות בחיפוש אחר תקלות אפשריות ובאגים במערכת כולה. מדובר בחברות שיש לה הידע, הוותק, הנסיון הרב וההשכלה הרלוונטית, וכל אלו הופכים אותם למועמדים המתאימים, היחידים בעצם, לבניית אתר לעסקים שלכם. ודאו מה המוניטין של החברה אליה פניתם, ומי היו לקוחותיה, בקרו באתרים שהקימו, והתרשמו במו עיניכם מהסגנון, האיכות, והמקצועיות, לפני שתתחילו במלאכת בניית האתרים.

חשוב לזכור, כי אתר מצליח הוא אתר שמשיג את המטרות והיעדים שנקבעו טרם בנייתו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה ויז'ן חברה לבניית אתרים

בניית אתר לעסקים, אתרי מכירות, אתרי תדמית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יהב שמר

מאת: יהב שמרמסחר אלקטרוני09/07/131053 צפיות
אתר מכירות הוא אתר המאפשר תשלום על המוצר באתר עצמו וקבלתו באמצעות משלוח עד הבית או אפילו באמצעות איסוף עצמי, חשוב שתדעו שאתר מכירות הוא לא רק כלי מכירתי לבעלי עסקים, אלא כל אחד מאיתנו יכול להקים אתר מכירות פשוט אפילו למוצר אחד או שניים ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלו.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131988 צפיות
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132040 צפיות
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132099 צפיות
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131539 צפיות
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131417 צפיות
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131430 צפיות
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172822 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172707 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162430 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152734 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica