חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום כיפור 2009 – אילו אופניים נראה ברחובות תל אביב?

מאת: קובי ברנסאופניים15/09/20091852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום כיפור ממשמש ובא, וכבכל שנה עסוקים מרבית הילדים החילוניים בשדרוג ושיפוץ האופניים לקראת יום הצום הלאומי אשר הפך כבר לפני שנים רבות ל"חג האופניים" בכל ערי ישראל, ובמיוחד בתל אביב. אלפי זוגות אופניים מתחילים למלא את תל אביב דקות ארוכות לפני תחילת הצום ובבוקרו של יום כיפור מגיעה ההמולה לשיאה כאשר רחובות העיר הקטנים והגדולים כאחד, ואפילו נתיבי איילון, מלאים כולם בזוגות אופניים. למחזה הזה כבר התרגלנו, אך נדמה כי השנה להיט חדש ישטוף את רחובות העיר ביום הכיפורים- אופניים חשמליות, ההולכות ותופסות מקום של כבוד כרכב העירוני המושלם לצד קורקינט חשמלי, החלו את חדירתן לשוק הישראלי בשנה האחרונה וההיסטריה אליהן עוד נמצאת בחיתוליה.

רבים מאותם חובבי קורקינטים חשמליים תל אביביים יזכו לראשונה ביום כיפור הקרוב להכיר את הפלא הקרוי אופניים חשמליות, ואלו מביניהם שאוהבים להיות תמיד ראשונים עם הדבר הגדול הבא ימהרו ככל הנראה לרכוש לעצמם זוג. למרבה ההפתעה, מסתבר כי מחירם של אופניים חשמליות קרוב מאוד, ואפילו די זהה, למחירם של קורקינטים חשמליים- מרבית האופניים החשמליים נמכרים במחירים של 6,000-7,000 ₪, פחות מ-1,000 ₪ הפרש לעומת הקורקינטים המובילים טרקר ואקסטרים, ובמסלול הירוק של מועדון גלגלים ירוקים ניתן להשיגם אפילו בפחות מ-5,000 ₪ במכירה מוקדמת.

אם יום כיפור הוא אבן הבוחן בכל הקשור לשוק האופניים בישראל, הרי שניתן לצפות כי נתחיל לראות אופניים חשמליות בכבישי הערים ביום כיפור הקרוב, אולם ביום כיפור 2010 אופניים חשמליות כבר יציפו את רחובותינו לחלוטין. כשוחר איכות הסביבה וכחובב רכבים חשמליים אני מתכנן לרכוש גם לעצמי זוג אופניים חשמליות בקרוב ולהחליף בו את האקסטרים שלי, אותו קורקינט חשמלי המשרת אותי נאמנה כבר למעלה משנה.

האפשרות שמספקות אופניים חשמליות לרכיבה ספורטיבית מצד אחד ולרכיבה ממונעת שקטה וירוקה מצד שני הופכת אותן לפיתרון היעיל ביותר, והעובדה כי מחירן לא גבוה משמעותית ממחירו של זוג אופני הרים מקצועיות ללא מנוע הופכת את העניין למשתלם עוד יותר. אז ביום כיפור הקרוב, כמו כל שנה, אני מתכוון לצום- אבל גם לשבת במרפסת ביתי ולהביט ברחוב נכבש על ידי אופניים חשמליות. בסוכות גם אני אצטרף...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המועדון הראשון בישראל לבעלי רכבים ירוקים. חנות למכירת<a href="http://www.greenwheels.co.il">קורקינט חשמלי</a>,<a href="http://www.greenwheels.co.il">אופניים חשמליות</a>
ואביזרים נלווים, לוח יד שנייה, מועדון לקוחות ומידע רב לבעלי אופניים חשמליות או קורקינטים חשמליים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי ברנס

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213921 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182356 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182018 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152481 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152141 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152249 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151905 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica