חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר תדמיתי או מערכת ניהול תוכן?

מאת: נונה אורבניית אתרים16/09/2009922 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתחילת שנות 2000 המושג "אתר תדמיתי" היה נפוץ ומקובל אצל רב חברות אינטרנט. רק אתרי תוכן מורכבים, בעלי תקציב גבוה השקיעו באתרים עם מערכת ניהול תוכן, בזמן שרב האתרים נבנו ב- HTML כדפים קבועים ללא אפשרות ניהול.

בשנים האחרונות כאשר אתר אינטרנט לעסק הפך לדבר נפוץ מאוד, השתנה מצב הדברים מקצה לקצה. היום כמעט כל חברה להקמת אתרים מציעה ללקוח מערכת ניהול תוכן כזו או אחרת תוך כדי הבלטת היתרונות העיקריים בשימוש מערכת מעין זו: יעילות, עצמאות, חסכון כלכלי ועוד...

אכן, כל יתרונותיה של מערכת כזו נכונים אך לא לכולם זה מתאים. אם אתם לא יודעים או לא יכולים מסיבת חוסר זמן או כל סיבה אחרת לכתוב ולעדכן תכנים באתר באופן שוטף, אתם פוגעים קשות בתדמית החברה שלכם.

יתרונות של מערכת ניהול תוכן שיהפכו לחסרונות בידיים לא מיומנות:

כמות לא מוגבלת של תכנים
יתרון:
אתם יכולים להזין תכנים ללא הגבלה.
חסרון: כעת הזנת התכנים היא באחריותכם הבלעדית ובפועל אתם לא ממש עומדים במטלה והאתר ריק מתכנים. תזכרו כלל מאוד חשוב: אתר מחוסר תכנים לא ימשוך גולשים ולא יקודם במנועי חיפוש.

עצמאות
יתרון: עצמאות בעדכון התכנים - תוכלו לנהל תכנים בעצמכם, בכל עת ומכל מקום בעולם...
חסרון: בפועל, תכנים לא מעודכנים מעין "חדשות ישנות" משדר כלפי הגולשים חוסר אמינות ומקצועיות.

חסכון כלכלי
יתרון:
אתם מנהלים את האתר בעצמכם וחוסכים עלויות.
חסרון: בפועל, אתם לא מוצאים זמן לכתוב ולהזין תכנים לאתר במשך חודשים (לפעמים מעל שנה!!!) ובזמן זה משלמים לחברת אינטרנט שבנתה את האתר תשלום חודשי תמורת שימוש במערכת, גיבויים, תמיכה טכנית ועוד..

שליטה בעיצוב
יתרון: שליטה בעיצוב האתר - מעל 80% מעיצוב האתר נקבע על ידי התוכן. ע"י שימוש נכון ומקצועי במערכת תוכלו לחדש ולרענן את האתר מעת לעת גם מבחינה ויזואלית.
חסרון: שימוש לא מקצועי בכלים אלו יכול להרוס כליל את עיצובו המקורי של האתר.

המסקנה:
תשקלו היטב את יכולת המעורבות שלכם בפרויקט בעת הקמתו ובהחזקתו השוטפת.
אם אינכם בעלי ניסיון בניהול אתר אינטרנט ואינכם מעוניינים להעסיק איש מקצוע שיטפל באתר באופן שוטף עדיף לכם לבנות אתר תדמיתי וכך לחסוך בעלויות, לקבל שירות מקיף ומקצועי ולהעלות את האתר לאוויר לפי הלו"ז המתוכנן.

ומצד שני, אתם מספיק מיומנים, יכולים ורוצים לטפח את אתרכם באופן שוטף? אגב זה לא מסובך כלל ואם תבינו שזה חלק בלתי נפרד מטיפוח ושיווק העסק שלכם וודאי גם תמצאו זמן לכך. לכו על אתר עם מערכת ניהול תוכן - זה ישתלם לכם ובגדול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Bloo הקמת אתרי אינטרנט - רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק - אתרי אינטרנט, תכנים וקידום.

077-4602099
www.Bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נונה אור

מאת: נונה אורבניית אתרים06/10/09844 צפיות
גלריית תמונות היא אחת התכונות החשובות של אתר אינטרנט לעסק. אם אתם רוצים להראות את העבודות שלכם – זו הדרך. גלריית תמונות היא כלי שיווקי מצויין, ומאפשרת לכם לחלוק את העבודות שלכם עם לקוחות פוטנציאליים, כי תמונה אחת שווה יותר מאלף מלים.

מאת: נונה אורבניית אתרים15/09/09861 צפיות
כיום בניית אתר אינטרנט לעסק היא כמעט הכרח. אלא שכשניגשים למלאכה לא תמיד ברור איך ומה עושים. אז מה צריך להיות באתר שלכם? יש הבדל בין אתר רגיל למיניסייט? בין המוצרים והשירותים לגלריית תמונות, מסתתרים עוד כמה דברים שכדאי לדעת איך להשתמש בהם.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213674 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194094 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175758 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174893 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172735 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172304 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162149 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica