חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להתקדם מבחינה עסקית עם מערכות BI מקצועיות

מאת: amit nirניהול08/05/2012820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לרתום את הטכנולוגייה לטובתך, להקים חברה חדשה היא בכל מקרה לא מטלה פשוטה, אפילו להפך, בנוסף על תקציב הדרוש היא דורשת גם הבנת התחום אליו שייכת החברה, ידע ניהולי ואיך אפשר בלי, נסיון וידע. מעבר לזה החלק שיותר מתסכל, הוא ההכרה שגם לאחר שנה שהחברה ריווחית, הסאגה הכלכלית לא תמה.

למה, אתם תוהים? בגלל הגורם הפשוט שגם אם שהקמת העסק שורדת את תקופת ההקמה הקשה, זה ממש לא מספיק - כי אנו משתוקקים להרוויח ולשגשג הרבה יותר. אך תמיד מהותי להפנים שככל שפירמה גדולה, אפשרות הבקרה של המנהלים צונחת. אז מה הפתרון שיכול לסייע לכולנו לשלוט טוב יותר בחברה?

מערכות BI - דרך טובה להתחיל!

לבתי עסק קטנים כדוגמת סופר שכונתי האספקט הניהולי הוא לכל הדעות קל יותר לעומת חברות גדולות ובינוניות, ובמרבית המקרים לא מצריך או דורש כלים טכנולוגיים ייחודיים. אך בחברות ובעסקים גדולים שמרווחים לא יותר מ150מיליון, ברוב המקרים זקוקים גם על מנת לנהל טוב את המתרחש בארגונם וכמובן בשביל למנף את הפירמה, קצת עזרה וסיוע טכנולוגיים.

איזה כלים טכנולוגיים עושים למנהלים חיים קלים

תחום טכנולוגי נפלא שתפס תאוצה בתקופה האחרונה, בעיקר בחו"ל, הוא הנושא המרתק של BI; כלל הכלים והמערכות השייכים לתחום מערכות המידע נועדו לסייע למנהלי החברהבתהליך הסקת המסקנות ובהגעה לתובנות לגבי העתיד בנוגע למתרחש בחברה שלהם.

שימוש באמצעים כמוניהול תהליכים עסקיים, מסדי נתונים מפלצתיים או טכנולוגיות נוספות, הם רק דוגמא שולית לאפשרויות הקיימות לשימוש הדרג הניהולי של החברה. בכל אמצעי, כלי או טכנולוגיה שתבחרו מעולם של טכנולוגיית Cloud BI תיהנו מאפשרויות שימוש ביכולות מהותיות לעסק לדוגמת אחזור מידע, עריכה והתמודדות עם מסות ענק של נתונים, שילוב בין מידע ממקורות מקבילים ועוד, כך שעבודת הניהול נהיית יותר טריוויאלית, וכמובן ניתן עם קצת היגיון בריא וחשיבה מושכלת לשפר תהליכים בפירמה.

כפי שכבר קראתם, יש מספר גדול של אמצעים ודרכים מוכחים להתייעל ולשפר תהליכים בעסקים, כך שכל שנותר זה פשוט להתחיל עם הצעד הראשון ולהיעזר באשפי תוכנה בנושא של הבינה העסקית, שיוכלו לאפיין בדרך טובה ומקצועית את הצרכים של הארגון ולהתאים עבורו את הכלים הטכנולוגיים הטובים ביותר.

בכל שאלה קטנה כגדולה אתם כמובן מוזמנים לקרוא מאמרים נוספים שלי.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121151 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121157 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121168 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121151 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121229 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121178 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121134 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201483 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201593 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201611 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201327 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201284 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201142 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica