חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבדוק משרדים להשכרה בתל אביב ?

מאת: אופיר אליאסנדל"ן08/05/20121041 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסיוט הכי גדול של כל בעל עסק אשר עובד למשרד חדש הוא להיכנס למשרד ואז להבין שבחירת המשרד הייתה מוטעית והוא כלל אינו מתאים. לכן, כל בעל עסק, לפני שהוא בוחר משרדים להשכרה בתל אביב או משרדים להשכרה בר"ג מבצע בדיקות מקיפות מאוד על המשרד, שואל שאלות רבות ועושה הכול על מנת שלא להגיע למצב בו הוא עושה בחירה שגויה ומשכיר משרד שכלל אינו מתאים לו ולעסק שלו. יחד עם זאת, ישנם מספר דברים שרבים נוטים לשכוח אותם בזמן שהם בודקים משרד חדש – מהם הדברים הללו ? ומדוע הם כל כך חשובים? את התשובות לשאלות תמצאו במאמר הבא...

גישה לתחבורה הציבורית

בין אם זה עבור הלקוחות של החברה ובין אם זה עבור עובדי המשרד, מיקומו של המשרד במקום אשר נגיש לתחבורה ציבורית הינו חובה. אתם לא רוצים לבחור משרדים להשכרה בתל אביב או משרדים להשכרה בר"ג אשר מקשים על העובדים ועל הלקוחות להגיע ולכן לפני שאתם סוגרים חוזה ומשכירים את המשרד בדקו האם ישנה תחבורה ציבורית אשר מגיעה לאזור ועד כמה הוא יהיה נגיש, גם לעובדים במשרד וגם ללקוחותיה של החברה.

מסעדות בקרבת מקום

אם אתם משכירים משרד ולא מעניקים שירותי ארוחות צהריים לעובדים, אתם חייבים לבחור במשרד אשר נמצא באזור בו ישנן מסעדות בהן העובדים יוכלו לאכול את ארוחותיהם. ארוחות הם חלק מתנאי העבודה ואם אתם רוצים להקל על העובדים שלכם וליצור סביבת עבודה הרבה יותר טובה, בחרו במשרד אשר נמצא במיקום מרכזי בו יוכלו לעובדים למצוא מסעדות לארוחת הצהריים שלהם. כמו כן, אם אתם מעניקים לעובדים ארוחות באמצעות כרטיס נטען, הקפידו על כך שהכרטיס יכובד במסעדות אשר בסביבתכם אחרת הוא לא רלוונטי עבור העובדים שלכם.

בדיקת סידורי האבטחה

בין אם אתם בודקים משרדים להשכרה בתל אביב ובין אם אתם בודקים משרדים להשכרה בר"ג אתם חייבים לבחון את סידורי האבטחה במשרד, על כל צרה שלא תבוא. בדקו מיהי החברה אשר מבצעת את האבטחה, מהו התשלום לחברה והאם הוא כלול בשכירות ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר אליאס

מנכ"ל טאוור לנד - חברת נדל"ן

www.tower-land.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר אליאס

מאת: אופיר אליאסנדל"ן24/05/121205 צפיות
אם אתם עומדים לפני השכרה של משרדים להשכרה בפתח תקווה או אפילו משרדים להשכרה ברמת גן המאמר הזה נכתב במיוחד בשבילכם.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן24/04/121231 צפיות
משרדים להשכרה באזור המרכז הם אחד הנכסים המבוקשים בתחום הנדל"ן בגלל הביקוש ההולך וגובר של חברות למצב את עסקיהן במרכז הארץ.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן04/04/121179 צפיות
אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב, בפתח תקווה, ברמת גן, בירושלים או בכל עיר אחרת אחד המקומות הטובים ביותר להתחיל ממנו את החיפוש שלכם הוא דרך רשת האינטרנט. ברשת האינטרנט ישנם אתרים אשר מרכזים, בדרך כלל בצורה ברורה מאוד, נוחה וידידותית לגולש, את המשרדים המוצעים לשכירה.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן27/03/12998 צפיות
כאשר מחפשים משרדים עבור השכרה או משרדים אשר מוצעים למכירה חשוב לבדוק שמשרדים אלו מתאימים בדיוק לצרכים שלכם.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן07/03/121104 צפיות
בדיוק כמו השכרת דירה, רכב או אפילו עגלה, כיום ניתן גם למצוא מחסנים להשכרה. מטרתם של המחסנים להציע פיתרון זמני או קבוע לאחסון רכוש כלשהו של המזמין. בין אם זה תכולת דירה, משרד, ארכיון או מוצרים למכירה, השכרת מחסן יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר לאחסון של פריטים אלה. כל אחד יכול היום בעלות חודשית לא גבוהה מידי לבחור באופציה של מחסן להשכרה ולאפסן בתוכו את חפציו.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן15/02/121069 צפיות
יותר ויותר אנשים החלו או שפשוט החליטו לאמץ אל הגישה שכי אין כלל צורך לאגור רכוש מסוגים שונים, תכולה ישנה, רהיטים ועוד ועוד במרחב המחייה הפרטי. וזאת מפאת העובדה כי כל התכולה המדוברת ועוד הרבה מעבר לכך "תופסות" שטחים רבים, "חונקת" את המרחב והופכת אותו ללא יעיל או נעים בעליל. וכך קרה שבאופן ישיר קמו חברות מחסנים להשכרה רבות.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן11/01/121002 צפיות
כאשר מחפשים אחר מחסן להשכרה, קרי, מקום אשר בו יהיה ניתן לאחסן באופן אסתטי ובטוח רכוש מסוגים שונים, חשוב לדעת כי מדובר בתהליך אשר דומה מאוד לכל תהליך רכישה אחר בחיים – בין אם מדובר ברכישת מוצר חשמלי, נופש בחו"ל ועוד. ישנם דברים חשובים ביותר שיש לדעת מראש וזאת על מנת לא להתבדות ולהתאכזב בשלב מאוחר יותר.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222673 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica