חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנת קייטרינג חלבי לשבועות

קייטרינג חלבי

מדי שנה, כשאנו כבר מזהים את חג השבועות בפתח, אנו נזכרים בכל  המתכונים החלביים משנים עברו, ומתחילים לתכנן את הארוחה החגיגית אותה נכין או נקח בה חלק באופן פעיל.

אם נגמרו לכם כל הרעיונות היצירתיים למתכונים המבוססים על מוצרי החלב, אם החלטתם לגוון אבל אתם לא יודעים איך, או אם הפעם מתחשק לכם שמישהו אחר יקח על עצמו את נושא האוכל - הרי לכם פתרון פשוט וקל - הזמנת  קייטרינג חלבי.

חג השבועות הוא הזדמנות נהדרת לאכול מגוון עצום של מנות חלביות ולהתענג עליהן.

אם במשפחתכם מקפידים על מפגש חברתי במהלך החג, כדאי שתתחילו לחשוב מה תרצו להגיש בו -

אם מדובר על כיבוד קל בלבד, הרי שניתן להגיש מגשי אירוח, חלקם מלוחים וחלקם מתוקים: בין המנות המלוחות תוכלו למצוא טורטיות ממולאות, קישים אישיים במגוון טעמים (פטריות, בטטה וכו'); לחמניות ולחמים איכותיים עם סלטים וירקות בתוכם ועוד. בין המנות המתוקות תגלו מוסים בכוסות אשיות, קרמבל פירות, יוגורט עם גרנולה (לעיתים תוצרת בית) וסילאן, שפע עוגיות ומאפים מתוקים ועוד.

אם אתם מתכננים משהו רציני יותר - ארוחה מלאה, ההתארגנות לכך שונה. ניתן להגיש כמנה ראשונה מרק (חם או קר), אנטיפסטי,  סביצ'ה או מנת דג אחרת ; למנה עיקרית אפשר לבחור בפסטות עם צורות וצבעים שונים מלוות ברטבים עשירים או ממולאות בהן; קערות של סלטים מירקות טריים ומאפים שונים יכולים להוות תוספת, ולמנה אחרונה - מגוון של קינוחים.

הקינוחים החלביים, המוגשים בתום ארוחה חלבית, מתאפיינים בטעם עשיר במיוחד הודות לשימוש בחומרי גלם חלביים - כולנו יודעים כי חמאה, שמנת מתוקה וקצפת יכולות לעשות את ההבדל בין קינוח שהוא טעים לקינוח שהוא נפלא.
בשבועות ניתן למצוא בין הקינוחים עוגות גבינה מכל הסוגים והמינים (עם/בלי פירורים, עם/בלי אפיה). בנוסף תוגשנה עוגות אחרות (קרם, שמרים, בחושות כו')  כוסיות אישיות של מוסים; מלבי; סורבה, גלידות ועוד.
לכל אלו ניתן להוסיף כוס קפה בחלב- סיום נפלא לארוחה חלבית מענגת במיוחד.

הזמנה של שירותי קייטרינג חלבי מספקת הנאה מושלמת מהמנות העיקריות, בלי האילוץ להתפשר על נושא הקינוחים - זו נקודה חשובה שכדאי לזכור, בהתחשב בעובדה שלפחות חלק מהמוזמנים שלנו הם כאלו המקפידים על כשרות המזון שהם אוכלים.
מומלץ כבר בשלבי יצירת הקשר הראשונים, לברר עם לעסק יש תעודת כשרות. גם תשובה זו אינה תמיד חד משמעית כיוון שלעיתים עסק מוגדר בתור קייטרינג כשר למנות הבשריות שלו ולא לאלו החלביות - כדי להמנע מעוגמת נפש מיותרת בזמן הארוחה עצמה, חשוב לבדוק לעומק ומראש, נקודה זו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר הקייטרינג הגדול בישראל cate.co.il מרכז בתוכו מגוון גדול של נותני שירות בתחום ההסעדה - חברות קייטרינג, שפים פרטיים, דוכני מזון ועוד לכל סוגי האירועים, בכל היקף ובכל מקום בארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתר הקייטרינג הגדול בישראל cate.co.il

מסיבת סוף השנה היא הזדמנות לעוד חגיגה. ומה עושה את החגיגה שמחה יותר מאשר אוכל משובח המצטרף אליה?

הדלקת נר היא אירוע חגיגי ומשמח. אין כמו מגשי אירוח באווירת החג, לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לטעים ומרשים במיוחד

בעוד כשבוע מציינים נר ראשון של חנוכה. אין כמו מגשי אירוח באווירת החג להדלקת נר מרשימה במיוחד. מתאים לאירוע פרטי ועסקי כאחד

כיום הפכו אירועי הבר/ת מצווה להפקות בפני עצמן. איך מחליטים מה האוכל שיוגש בהם? להלן מס' נקודות למחשבה שיעזרו לכם בבחירה

חנוכה בפתח ואין כמו מגשי אירוח באווירת החג, להרגיש מהי חגיגה אמיתית.

כיום חגיגת בר/ת מצווה היא הפקה בפני עצמה. כיצד בוחרים את האוכל שישאיר רושם על כל האורחים? במאמר שלפניכם מספר נקודות שכדאי לזכור

קייטרינג חלבי הוא פתרון נפלא לכל אותם אירועים המתקיימים בחודשים החמים של הקיץ. אוכל טעים ואלגנטי יהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181626 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181450 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica