חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול תזרים מזומנים - להצליח לאורך כל הדרך

מאת: amit nirייעוץ עסקי14/05/2012898 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי כבר נישן בשקט? אם במקרה אתם חשיםשהחיים "הכיפיים" שלכם ,לצערכם, לא הולכים לאן שכיוונתם ומעבר לזה, אתם מרגישים מוגבלים מבחינה כלכלית על אף שאתם מרווחים לא רע, רצוי שתשקלו את אפשרותכם להתנסות בקבלת ייעוץבתחום התקציב.

גיוס הון, זה הפתרון?

ישנם טיפים יישומיים שיכולים לעזור לכם בכל מה שיש לו קשר ל"לסגור את החודש" בפלוס. קודם, הכי חשוב להיות ריאליים ולהכיר את המגבלות הפיננסיות שלכם. דברים כמו: ההכנסות, הוצאות סדירות, הוצאות הכרחיות והבילויים, ולפי אלו לבזבז ולהתנהל חכם. להלן הדגמה-

הכנסות- משכורת של 6300 ₪

הוצאות שהן דרך קבע- ארנונה וש"ד 2400 ₪, שכר לימוד לילד 540 ₪, חוגים לילד 400 ₪

הוצאות הכרחיות- הוצאות רכב 400 ₪, ספרים לילד 250 ₪

רק לאחר שנחסיר את כל ההוצאות מהסעיף של ההכנסה נגלה כמה נשאר לנו לבילויים. לפי החישוב שעשינו נתנהל נכון בשיגרה ולא הפוך, כשם שרוב האנשים בוחרים להתנהל.

במקרה שאתם לא חזקים במיוחד בהנהלת חשבונות עצמית, כדאי שתשקלו לעומק את אחד מהיצע השירותים השייכים למטרייה הזושל חשבונאות פיננסית, לדוגמה - בדיקת כדאיות, חשוב שתהיו מודעים שכלל השירותים מתאימים לאנשים ובנוסף לעסקים.

בכל מצב שתבחרו- להעזר בשירותי יעוץ או לנסות להסתדר בעצמכם, מהותי שתבינו שיש מצבים שמחייבים התייחסות ייחודית לסוגיית התקציב. מצבים שונים כמו: קניית רכב או הימור כושל בברוסה. סיטואציות כאלו מתאפיינות בשינוי יחסית רציני של ההכנסות וגם של שגרת ההוצאות בתקופה מסויימת.

בהתאם למה שהסברנו קודם, יש מספר רב של אופציות שיכולות לעזור לאנשים להתנהל פיננסית בצורה פקחית והגיונית, הקטע המהותי הוא לנסות לחשוב ולהבין מה אתם צריכים, אולי אתם צריכים מידע לגבי ניהול תזרים מזומנים ? או בכלל יעוץ מס, הכל תלוי בכם.

טיפ מרכזי וחזק בתחום הזה, הוא לא להתפתות להיות מאלו שמצהירים לכולם "לי זה לא יקרה" ו/או "אני מאמין שאני מבין" ולהיפך, להיות מודעים ולהבין לחלוטין מה הם הדברים שמשתנים בסביבתכם בתחום הזה.

בכל מצב, אם אתם לא יודעים איזה שירות נחוץ לכם, או אם ישנן עוד התחבטויות נוספות", "אנו ממליצים לכם בחום להתחבר לאתר שלנו ולקבל מענה מעולה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121151 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121157 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121168 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121151 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121229 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121178 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121134 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222216 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22897 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211215 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211032 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica