חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה אנחנו צריכים לעשות בשביל להתחיל לאהוב את עצמנו?

הדבר הראשון הוא להתחיל היכן שאנחנו נמצאים. להתחיל קבל אחריות על החיים שלנו ולהפסיק לברוח מעצמנו.

יש אנשים שכל כך לא אוהבים את עצמם. שהם כל הזמן מחפשים להשתנות מתוך מחשבה שכאשר השינוי המיוחל יתרחש הם כבר יוכלו לאהוב ולקבל את עצמם. אבל תנחשו מה? זה אף פעם לא קורה וגם לעולם לא יקרה. זה משול לבחורה שלא אוהבת את עצמה וכתוצאה מכך היא גם לא אוהבת את המראה שלה. אז בתחילה היא עושה דיאטה, אח"כ היא משקיעה בניתוח פלסטי באף. אח"כ בשפתיים וכך הלאה היא עוברת ממקום למקום ומנסה לשנות את המראה שלה למראה האידיאלי. לעולם אין לדבר סוף כיוון שאותה בחורה אינה משקיעה במקום הנכון. אם הייתה לומדת לקבל את עצמה היא לא הייתה מרגישה צורך לשנות את עצמה.

מגיל קטן אנחנו מתורגלים באהבה על תנאי. אם אנחנו בסדר מגיע לנו אהבה. ואם לא, אז לא מגיע לנו. וזהו גם האופן שבו אנחנו מתייחסים לעצמנו. אם אנחנו עושים משהו שנחשב בעיננו, אנחנו מזכים את עצמנו בכמה רגעים של אישור עצמי. אבל אם אנחנו לא מצליחים לספק את הציפיות הפנימיות שלנו אנחנו שוללים מעצמנו את האישור ואת הקבלה העצמית. ואז החגיגה הפנימית של הסבל מתחילה.

חשוב לדעת שאהבה על תנאי זאת אינה אהבה. בלב הישות שלנו קיים מקום פנימי, טהור מלא באהבה. על מנת להגיע אליו אין צורך בעשייה. אין צורך בכלום. חוץ מלהעז לחבור אליו. ברגע שאנחנו שקועים בדרמות הפנימיות שלנו. הם מסיחות את דעתנו ואנחנו לא יכולים להגיע למעיין הבלתי נדלה של האהבה שקיים בתוכנו.

לכן, הדרך לאהבה היא להתחיל היכן שאנחנו נמצאים. גם אם אנחנו עושים את הדברים הכי רעים והכי מגעילים. גם אם אנחנו מרגישים לא שווים ולא ראויים בכלל. אין לזה שום קשר לאהבה הטבעית שקיימת בתוכנו. אין לנו לאן להגיע בשביל לקבל אישור להיותנו ראויים לאהבה. תשחררו את זה. זה משהו שהפנמנו משנים של אהבה על תנאי שקיבלנו. אין לנו כל צורך לעמוד בסטנדרט מסוים. לעשות דברים מסוימים. לנהוג בצורה זאת או אחרת. ממש לא.

האמת היא, שהאהבה שוכנת בתוכנו והיא שייכת לנו. ללא קשר למה שאנחנו וללא קשר לעשייה שלנו. הדרך היחידה להגיע אליה היא להתחיל היכן שאנחנו נמצאים. לקבל אחריות על החיים שלנו ולהפסיק לברוח לכל מה שמסיח את דעתנו. להפסיק לתרץ את השנאה הפנימית שלנו ולהתחיל להיות ערים ומודעים. שימו לב מה אתם עושים בשביל לתרץ את חוסר היותכם ראויים לאהבה? והתחייבו לחיפוש אחר האהבה.

שאלו את עצמכם מה אתם רוצים? מה אתם באמת רוצים? אתם רוצים לאהוב? אתם רוצים להרגיש אהובים? אתם רוצים לחיות בחוויה מתמשכת של אהבה עצמית ואהבה לחיים? אתם רוצים ללמוד להיות באינטימיות עם עצמכם ועם הזולת? ברגע שהגדרתם לעצמכם בדיוק מה שאתם רוצים. הסכימו לנוע פנימה אל תוככם. הסכימו להיות מודעים למה שמתרחש בתוך העולם הפנימי שלכם. היו מוכנים לכך שאתם תפגשו הרבה חושך לפני שתגיעו לאור. לאט לאט תתרגלו ותראו שאתם בכיוון.

אתם חייבים ללמוד להיכנס פנימה לתוך תוככם. להפסיק לברוח החוצה. הנתיב לאהבה הוא אך ורק פנימי. בתחילה זה מפחיד להיות לבד, בתחילה זה מפחיד להיכנס לעולם הפנימי השכוח שלנו. בעיקר שכיום אנחנו עסוקים בלהשקיע כ"כ הרבה אנרגיה דווקא בשביל לברוח מהמפגש הזה עם עצמנו. אך לאט לאט מתרגלים ונכנסים פנימה.

חני בורנשטיין

נ.ב. אתם מוזמנים לבחון את מצב האהבה בחייכם. עברו עכשיו את "מבחן האהבה"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חני בורנשטיין - מומחית להתפתחות אישית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חני בורנשטיין

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי23/09/124872 צפיות
דימוי עצמי הוא תוצר של כל התוכן שנולדתי איתו ושל החינוך שקיבלתי יחד עם התכנים שקלטתי מהסביבה. כיצד התייחסו אלי? איך החשיבו אותי? האם אמרו לי מילים טובות? באילו נסיבות? האם קיבלתי מגע אוהב? האם המגע היחיד שקיבלתי היה מכות?

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי13/08/121113 צפיות
לאדם עם ביטחון עצמי תקין, אין צורך בביטחון עצמי מופרז. אין לו צורך בגאווה. כבני אדם אנחנו מנסים להפגין משהו שאין לנו ולא משהו שיש לנו וטבעי לנו. על מנת לרכוש ביטחון עצמי אנחנו צריכים ללמוד להביא את הפנימיות שלנו החוצה. לבטא את האני הפנימי שלנו בצורה מלאה בלי להסתיר כלום.

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי13/08/12984 צפיות
לאדם עם ביטחון עצמי תקין, אין צורך בביטחון עצמי מופרז. אין לו צורך בגאווה. כבני אדם אנחנו מנסים להפגין משהו שאין לנו ולא משהו שיש לנו וטבעי לנו. על מנת לרכוש ביטחון עצמי אנחנו צריכים ללמוד להביא את הפנימיות שלנו החוצה. לבטא את האני הפנימי שלנו בצורה מלאה בלי להסתיר כלום.

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי05/08/121124 צפיות
אדם שחי ללא סיפוקים, לא יכול להיות אופטימיות. אדם שלא מצליח למלא את החסרים שלו לא יכול להיות אופטימי. אופטימיות נוצרת מחוויה של מלאות. במידה ואנחנו מגיעים עם חסר מהילדות. חסר בחום, חסר באהבה או חסר במילה טובה החסר הוא בילד אין אצלנו והוא זה שמנהל אותנו.

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי23/07/12895 צפיות
כיום אנחנו חיים במצב של חסר גדול בחום. חום ושייכות הם הכרחיים עבורנו כבני אדם. אנחנו לא מסוגלים להתקיים בלעדיהם. במידה ואין לנו חום ושייכות אנחנו עושים המרות לדברים אחרים שישמשו כפיצוי. לדג' אם אנחנו רוצים אהבה ואין לנו, אנחנו נוכל ללכת לאוכל. ודרך האוכל נמצא את הסיפוק.

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי16/07/121004 צפיות
אם גם כאשר אנחנו נמצאים בסביבה אוהדת, אנחנו חיים בתחושה של איום וללא יכולת לשינוי דפוסים והרגלים, זה אומר שאין לנו כלל גמישות נפשית. ושאנחנו מנוהלים באמצעות פחדים קדומים.

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי08/07/12920 צפיות
ככל שאנחנו יותר תלותיים רגשית באחרים, מצב הרוח שלנו מושפע מאנשים אחרים. הסביבה היא זאת שעושה לנו מצב רוח. הסביבה היא זאת שמשפיעה על מצב הרוח שלנו אם יהיה לנו מצב רוח טוב או שיהיה לנו מצב רוח לא טוב.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206406 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204906 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204689 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192804 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182311 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182749 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181904 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica