חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אפליקציות לפייסבוק – איך זה עובד?

מאת: מיכלרשתות חברתיות14/05/20121260 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתקופה שבה הטכנולוגיה מתקדמת מאי פעם, בניית אפליקציות הפכה לשירות הכרחי, והיא ממצת את הפוטנציאל שלה כאשר האפליקציות שבונים הן איכותיות ומשפרות את החיים שלנו.

בניית אפליקציות יכולה להתמקד בכמה פלטפורמות, כאשר פייסבוק היא אחת הפלטפורמות החזקות ביותר, ואפשר לראות אינספור אפליקציות שבונים אנשים - מומחים וגם לא - ומציעים אותן לקהל הרחב.

אבל בניית אפליקציות עלולה להפוך לזן נכחד, לא משנה באיזו פלטפורמה עושים אותה, אם היא לא מתבצעת תוך שימת דגש על רעיון טוב ובנייה איכותית. הרעיון צריך להיות כזה שיביא לשיפור בחיים שלנו, ולו המזערי ביותר, ובהיבט הזה צריך להיות יצירתיים מאוד ואין לכך חוקים ברורים. לעומת זאת, עבודת הפיתוח עצמה של האפליקציות כוללת חוקים, והיא מצריכה ידע בסיסי (לפחות) בתכנות.

בניית אפליקציות לפייסבוק הופכת את החיים של בעלי הידע בתכנות לפשוטים יותר, משום שפייסבוק בנויה על תשתית המאפשרת בנייה של אפליקציות. כלומר, מי שיש לו ידע בסיסי בתכנות, יכול בקלות לפתח אפליקציה למטרות שונות.

בניית אפליקציות לפייסבוק יכולה להיות למטרות עסקיות, אך לא רק. כשהן למטרות עסקיות, עסקים מקבלים תדמית חיובית יותר, הן בגלל ההתאמה שלהם לצרכים הטכנולוגיים של הלקוחות שלהם והן בגלל העובדה שהם מאפשרים מעורבות אינטראקטיבית של הלקוחות שלהם. בעזרת האפליקציות בפייסבוק, העסקים מגדילים את החשיפה שלהם, כי הם מגיעים לחברים של חברים (וכן הלאה) של לקוחות שלהם, והם משפרים את השירות שלהם, וכך יוצאים לעצמם מוניטין אמין וטוב יותר.

בניית אפליקציות לפייסבוק שאינן למטרות עסקים היא בנייה מסחרית, שאז המטרה היא ייצור רווחים ותו לא, כאשר למפתחים אין ממש עניין במידת השימושיות והאקטואליות של האפליקציה.

לא משנה מה המטרה- קידום העסק או ייצור רווחים, אם רוצים אפקט חיובי מתמשך, בניית אפליקציה לפייסבוק צריכה להיות ללא פגמים וכמה שיותר ידידותית למשתמש ומושכת עיניים. שני קריטריונים אלו חשובים בעיקר לאפליקציות של עסקים, אך גם למי שרוצה להתפרנס אך ורק מהאפליקציה שלו.

בניית אפליקציה לפייסבוק צריכה להיעשות תוך חשיבה לטווח הארוך, כלומר מה יאפשר רווחים יציבים לאורך זמן או רווחים שיגדלו עם הזמן?  התשובה פשוטה: האפליקציה שבונים צריכה לתת מענה לצורך ממשי, וכך היא תשמור על קהל משתמשים נאמנים, שיגדל עוד ועוד עם הזמן.

המלצה שלנו: כדאי להיעזר בחברת בניית אפליקציה לפייסבוק שיכולה לפתח אפליקציות יפות ואיכותיות. אבל הרעיון הוא כבר עניין שלכם, וכדאי מאוד שיהיה זה רעיון טוב אם אתם רוצים רווחים יפים לאורך זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151947 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152582 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151336 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162929 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148634 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148181 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica