חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעון נוכחות לאנדרויד

מאת: נועה טלצרכנות וקניות16/05/20121417 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הודעה למשתמשי האנדרויד - שעון נוכחות כבר כאן! מהיום גרסת שעון נוכחות של meckano נמצאת גם באנדרויד מרקט.
חברת meckano הבינה שעסקים רבים מעניקים לעובדיהם סמארטפונים בגרסאות האנדרויד ולכן החליטה לפתח מערכת נוכחות שתשב על פלטפורמה זו. גרסת שיון מוכחות כבר זמינה להורדה באנדרויד מרקט. יש לחפש: שעון נוכחות או meckano.

איך מתחברים?
לאחר שהורדת את האפליקציה היא תבקש מכם שם משתמש וסיסמא, כדי לקבל פרטים אלו יש לבצע הרשמה קצרה באתר של חברת meckano או פשוט לפנות ישירות לחברה כדי להתחבר לפתרון זה. חשוב להדגיש שהאפליקציה מתאימה לבעלי עסקים המעוניינים לתת לעובדים אפשרות להחתים נוכחות בטלפון הסלולרי ואין כאן פתרון ללקוח הפרטי המעוניין לנטר אחר שעות העבודה.

Meckano מובילה בתחום ניהול שעות העובדים ובקרת שעות מאפשרת למנהלים רבין בישראל לנהל את שעות העבודה באמצעות מגוון אפשרויות החתמה. הפופולרי היום בישראל הוא שעון נוכחות, המאפשר לעובדי המשרד להחתים נוכחות באמצעות המחשב. פתרון זה חוסך בעלויות רבות של שעוני קיר יקרים והנתונים מצטברים ונאספים במערכת באון ליין.

אפליקציה שעון נוכחות הינה מהפך של ממש התחום ניהול  שעות העובדים. בפעם הראשונה המנהל יכול לבצע בדיקת שעות אמיתית של העובד ולבצע מעקב אחר פעילותו באופן מהימן. האפליקציה נותנת פתרון מותאם אישית לאנשי שטח שלא מגיעים למשרד, קבלני חוץ, פרילנסרים, עובדי תחזוקה ועוד.

אז מה בדיוק האפליקציה מאפשרת?

החתמת נוכחות באמצעות הטלפון הנייד, קבלת מיקום העובד בזמן דיווח נוכחות, אפשרות לציין על מה עובדים עכשיו ולדווח היעדרות כגון חופש, מחלה וכו.
כיום הגרסה נתמכת בעברית אך ככל הידוע שפות נוספות אמורות לצאת ממש בקרוב.
מנהלים רבים הבינו את הפוטנציאל הרב שנמצא במערכת שעון נוכחות מסוג זה והאפשרות לתת לעובדים לדווח נוכחות עם הכלים הקיימים בארגון

קישור להורדת האפליקציה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שעון נוכחות Meckano

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נועה טל

מאת: נועה טלניהול16/07/121358 צפיות
העסק שלך צריך שעון נוכחות מתקדם. כיום המערכות החכמות לניהול שעות העובדים מאפשרות שעון נוכחות מבוסס אינטרנט- שעון נוכחות אינטרנטי לעבודה קלה ונוחה לניהול המשאב האנושי בקלות. שעוני נוכחות מתקדמים בפלטפורמת מחשוב ענן מצעידים את העסק שלך קדימה. בעלי עסקים רבים נהנים מחיסכון כפול- על ידי תשלום עבור שעות העובדים באופן אמיתי באמצעות מחשוב השעות באופן אוטומטי ללא מגע יד אדם.

מאת: נועה טלעסקים - כללי15/05/121371 צפיות
אם אתה מנהל אנשי שטח אז סביר להניח שאתה עומד בצומת מרכזי של בעיות הקשורות למעקב אחר דוח שעות העובדים.במקרה של ארגון גדול, יכול להיות שיש לך עוזר או מפקח עבודה שיכול לבדוק את שעות העובדים ולנהל "מקרוב" את פעילותם. בכל בוקר הוא יכול לסמן מי הגיע לעבודה ולתת דוח ידני בסוף החודש של כמות השעות ומי עבד מתי. במקרה ואין לך עוזר אישי, כל מה שנותר לך לעשות זה לסמוך על היושר והאמון של העובדים שלך.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231899 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20844 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201125 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184432 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165849 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164610 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154332 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica