חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעון נוכחות לכל עסק זה חובה, היום זה גם קל!

מאת: נועה טלניהול16/07/20121356 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שעוני נוכחות מתקדמים בפלטפורמת מחשוב ענן מצעידים את העסק שלך קדימה.בעלי עסקים נהנים מחיסכון כפול- על ידי  תשלום עבור שעות העובדים באופן אמיתי באמצעות מחשוב השעות באופן אוטומטי ללא מגע יד אדם ועל ידי חיסכון ברכישת השעון- עלות שעון נוכחות אינטרנטי הינו זול וקל ללא תפעול ללא רכישת חומרה או התקנת חומרה.
בעלי עסקים רבים במשק מנצלים את המשאב הניתן להם באינטרנט וכך ההתקנה הופכת להיות קלה ופשוטה לתפעול.

יש לך עסק קטן, נניח עד 30 עובדים.
העובדים שלך יכולים להחתים שעון נוכחות באמצעות האינטרנט – שעון נוכחות אינטרנטי.
באמצעות דפדפן אינטרנט מאובטח תקבל גישה ללוח בקרה מפורט שיציג את כל העובדים שלך או מחלקה מסוימת ושם תוכל לראות את שעות העובדים, מי הגיע מתי וכמות שעות מצטברת לחודש נוכחי.
דשבורד לניהול השעות נותן לך מבט מעמדה שונה ממה שהכרת עד היום.
לכל עובד יש גישה למערכת באמצעות סיסמא מאובטחת המאפשרת החתמת נוכחות וגישה לדיווחי הנוכחות באמצעות דוח web או הוצאת xls.

התקנת שעון נוכחות הינה חובה בכל עסק. החל מפברואר 2009 עבר בכנסת חוק הגנת השכר- תיקון 24 לחוק הגנת השכר המחייב כל עסק בהתקנת שעון נוכחות ורישום שעות הנוכחות באופן אוטומטי ללא מגע יד אדם.
משרד התמת החל בצעדי ענישה  כבר בשנת 2011 כלפי מעסיקים אשר לא ממשים את החוק. מהות החוק בבסיסה הינה שאחריות עבור דיווחי הנוכחות כעת תלויה על המעסיק ולא על העובד כך שהמעסיקים חשופים לתביעה מצד העובדים.

אנו בחברת מצאנו מאפשרים לך להטמיע מערכת נוכחות אינטרנטית בנוחות ללא התקנה.
באמצעות הרשמה קצרה למערכת יכולה להיות לכם כבר מערכת נוכחות מוכנה ואתם עומדים בחוק וגם חוסכים זמן יקר וכסף רב בניהול וטיפול בשעות העובדים.ללא צורך בהתעסקות חודשית עם ערמת דפים על השולחן ובזבוז זמן יקר אחר הכנת תלושי השכר.בלחיצת כפתור דוח השעות מוכן וניתן להעביר ישירות לרואה חשבון את שעות העובדים.

התקדם עוד היום למערכת נוכחות חכמה לניהול טוב יותר של השעות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שעון נוכחות Meckano

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נועה טל

מאת: נועה טלצרכנות וקניות16/05/121416 צפיות
חברת Meckano הודיעה היום (רביעי, 16 במאי. 2012) על שחרורה של גרסת שעון נוכחות לפלטפורמת אנדרואיד. המשתמשים של המערכת יוכלו להינות כבר מהיום מגרסת העברית הקיימת באנדרויד מרקט. מדובר על התקדמות טכנולוגית ומהפך בתחום ניהול שעות העובדים

מאת: נועה טלעסקים - כללי15/05/121369 צפיות
אם אתה מנהל אנשי שטח אז סביר להניח שאתה עומד בצומת מרכזי של בעיות הקשורות למעקב אחר דוח שעות העובדים.במקרה של ארגון גדול, יכול להיות שיש לך עוזר או מפקח עבודה שיכול לבדוק את שעות העובדים ולנהל "מקרוב" את פעילותם. בכל בוקר הוא יכול לסמן מי הגיע לעבודה ולתת דוח ידני בסוף החודש של כמות השעות ומי עבד מתי. במקרה ואין לך עוזר אישי, כל מה שנותר לך לעשות זה לסמוך על היושר והאמון של העובדים שלך.

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201486 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201598 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201615 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201335 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201287 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201149 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201043 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica