חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רופא שיניים מחדש לכם את השיניים

מאת: מיכאל רומנסקיבריאות השן16/05/2012791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאתנו לא חושש לשבת על הכיסא המתרומם של רופא השיניים. גם לאמיצים שביננו תמיד לפני טיפול חדשני שטרם חוו יש את החשש שזה יכאב בין אם מהזריקה או בין אם מהשלכות הטיפול לאחר שחומר ההרדמה פג. כיום בשונה מהעבר ניתן להתרשם כי רפואת השיניים מתקדמת בדומה למהירות האור ויותר אנשים ושיניים מטופלים עם פחות כאב ונהנים מחיוך רחב יותר.

בתוך כך, רופא שיניים תפקידו לטפל בכול מחלות השיניים, ולא רק לסתום חורים. סתימת חורים בשיניים שכיחה בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. מאידך החדשות הטובות בסוגיה זו  מבשרות שבקרוב תוכלו לבחור רופאי שיניים מומחים לסתימות רגילות וסתימות שורש באמצעות טיפול חדשני שממגר את הכאב והופך לידידותי ואפקטיבי גם עבור המטופל והרופא. על הטיפול  החדשני, תגלו בפסקה הבאה.

סתימות שורש - סיפור המהפכה

לא משנה כמה רופא השיניים יהיה אמפטי, חביב ונעים עמכם, תמיד תבקשו שלא יכאיב ושיטפל בעדינות .

כיום רפואת השיניים מקבלת תפנית בתדמיתה האימתנית ויוצרת תדמית רכה יותר באמצעות טכנולוגיה מהפכנית שמשפרת את תהליך הטיפול בסתימות שורש ובסתימות שיניים אחרות ללא כאבים. מדובר בפיתוח טכנולוגי שבאמצעותו רופאי השיניים סותמים חורים ללא כאבים כלל וכלל. לא רק שסתימות רגילות ושורש לא ילוו בכאבים אלא גם באופן מהיר שיארך פחות מדקה.

נשמע לכם מופרך, אז לא. בשורת השיניים המרגיעה מגיעה אלינו מארה"ב שנמצאת אי שם מעבר לים, ובה פיתוח של מברשת שיניים שנקראת גם מברשת פלאזמה הסותמת חורים ללא כאבים ובזמן קצר מאוד. לא זאת אף זאת אותה מברשת אחראית על ביצועים נוספים, כאשר באמצעותה יטפל רופא השיניים כמו: ניקיון הפה מחיידקים ובתוך כך תהרוג אותם, חיטוי מלא של חלל הפה והשיניים שתורם לסתימה יציבה ואיתנה יותר מהסתימה הקונבנציונלית. כמו כן מהירות הטיפול עולה על כול דמיון וגם לאחרון רופאי השיניים נראה כמופלא. בסה"כ  שניות בודדות והסתימה הסתיימה בהצלחה רבה.

בינתיים אל תשאירו חורים פתוחים

נכון שמדובר בבשורה מאוד משמחת לרופאי השיניים ולציבור המטפלים. מאידך הטיפול המהפכני טרם נחת במרפאות השיניים בארץ ולפיכך חשוב שתטפלו בחורים שכבר קיימים. חורים פעורים ולא מטופלים עלולים לגרום לא רק לכאבים עזים אלא להחמרת מצבן הבריאותי של השיניים.

כאמור סתימות שורש אצל רופא שיניים מומחה ובעל מוניטין עשיר אינן כואבות ומבוצעות באופן מקצועי ביותר. חשיבות בחירת רופא שיניים מומחה, מהווה קטליזאטור לבריאות השיניים. במידה ונדרש בטיפול שורש חוזר, ניתן לטפל ללא אלחוש ובמילים מוכרות יותר -ללא הרדמה של האזור בפה.

חשיבות בריאות השיניים היא לעילא ולעילא משום שהרבה חיידקים השוהים בשיניים עלולים להזיק לבריאותנו הכללית. בעידן בו הבריאות והאסתטיקה תופסות מקום חשוב ונכבד, אתם מוזמנים לשבת על כסאו של רופא השיניים ללא חשש ובחיוך נוצץ במיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144859 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144848 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147862 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144894 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144905 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144990 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148404 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201594 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181671 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181783 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171508 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171510 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171383 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica