חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולי סוסים לזוגות

מאת: eden levinמשפחה וזוגיות - כללי22/05/20121048 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום הזוגיות נמצא בשינוי מתמיד מבחינת הבילויים וכך זה תמיד היה, אטרקציה מיוחדת שהתפתחה לאחרונה בתחום היא טיולי סוסים, כאשר הדבר משלב רומנטיקה, טבע וכמובן נופים מדהימים –זה כמובן תלוי באיזור שבו בני הזוג בוחרים לצאת לטיול הסוסים - אולם כך או כך טיולי סוסים הינה דרך מדהימה להתקרב אל האדמה ולחוש חיבור אמיתי עם החי והצומח.

הרכיבה על הסוס הינה הדבר המרגיע ביותר וזאת משום שרגליו מעניקות מעין מקצב טבעי שמרגיע את הנפש – רכיבת סוסים זו פעולה הידועה כמרגיעה ילדים היפר אקטיביים ורבים מהם בוחרים לרכב על סוסים כתחביב – ומעניקה תחושה של חיבור אל הטבע, מה שבעצם גורם לטיולי סוסים להיות פעילות כל כך רומנטית ואטרקטיבית לזוגות, בעיקר לאור העובדה שאפשר לשלב את הרכיבה עם ארוחה לאור שקיעה,

אמנם הדבר כרוך בתכנון ואינו בר ביצוע יום יומי – אלא אם כן הזוג הינו בעל חוות הסוסים או הסוס – אך זוהי חוויה מומלצת לכל.

סוסים בלי רומנטיקה.

טיולי סוסים זוהי חוויה מהנה לא רק לזוגות ולאירועים רומנטיים, וידע שסוסים כמובן משמשים למגוון ייעודים ביניהם הידועים יותר מונים מירוצי סוסים וסוסי מרכבות והפחות ידועים מונים רכיבת נכים וכד'.

בשטחים פתוחים ויערות למיניהם,טיולי סוסים נפוצים גם בקבוצות טיולים ברחבי הארץ בעיקר בצפון,

ישנם אף טיולי סוסים במדבר אשר במהלכת תתיירו בדיונות החול האינסופיות, ובנוסף טיולי סוסים קיימים כיום בכל חוות סוסים שמכבדת את עצמה, ובין היתר אם ברצונכם לערוך טיול מתוכנן לאורך היום או לטובת חווית הלימוד לרכב למשך מספר שעות קצר.

כאשר רכיבה על הסוס לוקחת מעט זמן להתרגלות אך לאחר ההתנסות הראשונית הרוכב הוא אחד עם הסוס ודהירה הופכת לחוויה יחידה במינה.

האטרקציה הפכה לרלוונטית גם לזמנים מסוגים שונים כאשר מישהו רוצה להפתיע את חברו לקראת אירוע מסוג זה או אחר.

 



תגיות המאמר: סוסים, טיולי סוסים


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eden levin

מאת: eden levinשיווק רשתי22/05/121247 צפיות
במקומות רבים כיום, אתם קוראים על היתרונות של תוכנית שותפים, ורואים עד כמה מדובר בתוכנית שאנשים רבים מפיקים ממנה הכנסות רבות בכיוונים שונים. אפשר להגיד, כי הבסיס של תוכנית שותפים הוא הבסיס של עולם הפרסום בכללותו - העיקרון שכולם מרוויחים מהתהליך של הפרסום. הפלטפורמה עצמה שמפרסמת, מקבלת רווחים מהמפרסמים עצמם, והמפרסמים מקבלים בסופו של דבר רווח בטווח הארוך - כי בזכות הפרסומות הם נחשפים לקהל יעד חדש. אבל איך למעשה, התוכניות הללו מקבלות ביטוי באינטרנט?

מאת: eden levinאינטרנט - כללי22/05/121064 צפיות
עיצוב גרפי הוא תחום עיצוב נפוץ, המשלב בתוכו טקסטים ותמונות להעברת מידע/מסר כלשהו ומתבצע דרך תוכנות גראפיות ממוחשבות.

מאת: eden levinאינטרנט - כללי22/05/12981 צפיות
כיום תחום המסחר הדיגיטלי הוא שוק ששווה מיליוני דולרים. בניית אתרים מאפשרת לכם להיכנס לתחום המעניין הזה על ידי בניית חנות וירטואלית או בניית אתר לעסק. אחד מהאספקטים הכי חשובים באתר מכירות זה דף המוצר. דף המוצר הוא השלב הסופי שבו הגולש מחליט אם לרכוש את המוצר או שלא.

מאת: eden levinבר ובת מצווה22/05/121015 צפיות
כשענתי הייתה בת 12 החלטנו שמלבד מסיבת בת המצווה המקובלת כיום אנחנו רוצים לתת לה מתנה מיוחדת שלא רק תהווה מזכרת אלא גם תהיה חוויה חד פעמית ותעזור לבתנו הביישנית והלא כל כך מקובלת בכיתתה לחזק את תדמיתה העצמית כמו גם את מעמדה בכיתה.

מאת: eden levinחינוך ילדים22/05/121160 צפיות
איך מפיקים ימי הולדת לילדים? התשובה לשאלה זו משתנה עם הגיל ולרוב עם השנים אנחנו רוכשים מיומנות ומעבירים את האירוע יותר בקלות. יש המון דילמות והחלטות לקבל לקראת החגיגה, כיוון שיש ימי הולדת לילדים מגוונים, מנושא התקציב, דרך הכנת הילד, התכנון ועד לסוגיות חינוכיות. לפניכם כמה רעיונות שיעזרו לכם לעשות סדר בבלאגן... רצונו של הילד כבודו

מאת: eden levinביטוח רכב22/05/12934 צפיות
צרכנות חכמה אינה בגדר פריבילגיה כיום. בעידן בו ריבוי הצעות, פרסומות ומוצרים שונים מופיעים בקמפיינים המתחלפים מדי יום, בו הפערים בין המחירים השונים יכולים לחסוך הוצאות הנעות בין מאות לאלפי שקלים מדי חודש וכל הצעת מחיר טומנת בחובה יתרונות וחסרונות הייחודיים אך ורק לה – השוואת מחירים הינה מתבקשת וכדאית לצרכן.

מאת: eden levinהפקת אירועים22/05/121084 צפיות
כשרוצים לתכנן מסיבת רווקים או כל מסיבה אחרת,דבר ראשון שעושים מחפשים מקום מתאים,בעבר כל מקום היה מציע משהו אחר,יכולת לסגור ערב בספא עם ג'קוזי ובריכהתאפשר היה גם להשכיר מתחם צימר נחמד ולעשות שם על האש עם חברים או וילה גדולה עם חדרי אירוח,לכל אלו הצטרף עכשיו הלופט למסיבת רווקים,המטרה שלשמה הוקם הלופט היא הצורך לשלב את כל אותם הדברים שצימרים,וילות וספא מציעים,במקום אחד שמתאים למספר גדול של חוגגים ובלי הפרעות של רעש מהשכנים.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215174 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204683 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173103 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica