חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוק בת מצווה - לא רק מזכרת לכל החיים

מאת: eden levinבר ובת מצווה22/05/20121011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשענתי הייתה בת 12 החלטנו שמלבד מסיבת בת המצווה המקובלת כיום אנחנו רוצים לתת לה מתנה מיוחדת שלא רק תהווה מזכרת אלא גם תהיה חוויה חד פעמית ותעזור לבתנו הביישנית והלא כל כך מקובלת בכיתתה לחזק את תדמיתה העצמית כמו גם את מעמדה בכיתה.

דוגמנית ליום אחד – מזכרת לכל החיים כמעט כל ילדה חולמת להיות דוגמנית בשלב זה או אחר של חייה. אם לבתכם יש את הנתונים הנכונים, זוהי הזדמנות פז לתת לה להרגיש מה הוא יום צילומים מפרך ומה יידרש ממנה במקצוע (בזעיר אנפין כמובן, לעומת המציאות). אבל גם אם הזוהר מושך את הילדה המתבגרת באופן זמני ורק הרעיון קוסם לה, הרי שיום צילומים של בוק בת מצווה יהיה חוויה משחררת ומאלפת שתיזכר לאורך זמן. האיפור, חילופי הבגדים, הפוזות השונות שהיא תתבקש לעמוד מהן, מאפרת, צלם וסטייליסטית שעומדים לרשותה יגרמו לה להרגיש על גג העולם וממש כמו דוגמנית צמרת. התוצאה הסופית תהיה בוק בת מצווה ובו תמונות מלוטשות  שבחרתם ובנוסף דיסק עם כ-150 תמונות נוספות לשימושכם. המלצה – צלמו במצלמת וידאו פרטית את יום הצילומים וגם זו תהיה מזכרת לעולמים.

בוק בת מצווה - לשיפור הביטחון עצמי לא כל ילדה בת שתיים עשרה מרגישה נוח עם עצמה ועם גופה המשתנה מול עיניה. גם הפצעונים לא עוזרים וההורמונים משתוללים והופכים אותה הרבה פעמים לגוש עצבים של אשה קטנה המחפשת את עצמה. בוק בת מצווה יכול לעזור רבות לשיפור דימויה העצמי של הילדה כי התמונות המלוטשות יציגו אותה במלוא הדרה והיא תרגיש כמו כוכבת קולנוע. בכלל יום שלם שהוא כולו סביבה וסביב המראה שלה יכול להיות מאד מאתגר וידרוש ממנה משאבים נפשיים לא קטנים  - למרות העונג שבו, והתוצאה תהיה יציאה מהקליפה והרגשה טובה עם עצמה ועם התוצאה.

בוק בת מצווה - לשיפור המעמד בכיתה ילדה שמעמדה בכיתה אינו גבוה צריכה כל עזרה אפשרית על מנת שיבחינו בה ויקבלו אותה. בוק בת מצווה יכול לעזור רבות משום שאלבום כמו בוק בת מצווה מראה את הילדה במלוא תפארתה ברגעים הכי טובים שלה, כשהיא נראית כמו דוגמנית ולמרות שזה יעורר קנאה אצל חלק מהבנות – זה גם יעורר הערכה אצל אחרות ויהיה לה נושא משותף לדבר עליו עם בנות בכיתתה שגם להן עשו בוק בת מצווה.

 



תגיות המאמר: בר מצווה


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eden levin

מאת: eden levinשיווק רשתי22/05/121244 צפיות
במקומות רבים כיום, אתם קוראים על היתרונות של תוכנית שותפים, ורואים עד כמה מדובר בתוכנית שאנשים רבים מפיקים ממנה הכנסות רבות בכיוונים שונים. אפשר להגיד, כי הבסיס של תוכנית שותפים הוא הבסיס של עולם הפרסום בכללותו - העיקרון שכולם מרוויחים מהתהליך של הפרסום. הפלטפורמה עצמה שמפרסמת, מקבלת רווחים מהמפרסמים עצמם, והמפרסמים מקבלים בסופו של דבר רווח בטווח הארוך - כי בזכות הפרסומות הם נחשפים לקהל יעד חדש. אבל איך למעשה, התוכניות הללו מקבלות ביטוי באינטרנט?

מאת: eden levinאינטרנט - כללי22/05/121061 צפיות
עיצוב גרפי הוא תחום עיצוב נפוץ, המשלב בתוכו טקסטים ותמונות להעברת מידע/מסר כלשהו ומתבצע דרך תוכנות גראפיות ממוחשבות.

מאת: eden levinאינטרנט - כללי22/05/12980 צפיות
כיום תחום המסחר הדיגיטלי הוא שוק ששווה מיליוני דולרים. בניית אתרים מאפשרת לכם להיכנס לתחום המעניין הזה על ידי בניית חנות וירטואלית או בניית אתר לעסק. אחד מהאספקטים הכי חשובים באתר מכירות זה דף המוצר. דף המוצר הוא השלב הסופי שבו הגולש מחליט אם לרכוש את המוצר או שלא.

מאת: eden levinחינוך ילדים22/05/121159 צפיות
איך מפיקים ימי הולדת לילדים? התשובה לשאלה זו משתנה עם הגיל ולרוב עם השנים אנחנו רוכשים מיומנות ומעבירים את האירוע יותר בקלות. יש המון דילמות והחלטות לקבל לקראת החגיגה, כיוון שיש ימי הולדת לילדים מגוונים, מנושא התקציב, דרך הכנת הילד, התכנון ועד לסוגיות חינוכיות. לפניכם כמה רעיונות שיעזרו לכם לעשות סדר בבלאגן... רצונו של הילד כבודו

מאת: eden levinביטוח רכב22/05/12932 צפיות
צרכנות חכמה אינה בגדר פריבילגיה כיום. בעידן בו ריבוי הצעות, פרסומות ומוצרים שונים מופיעים בקמפיינים המתחלפים מדי יום, בו הפערים בין המחירים השונים יכולים לחסוך הוצאות הנעות בין מאות לאלפי שקלים מדי חודש וכל הצעת מחיר טומנת בחובה יתרונות וחסרונות הייחודיים אך ורק לה – השוואת מחירים הינה מתבקשת וכדאית לצרכן.

מאת: eden levinהפקת אירועים22/05/121082 צפיות
כשרוצים לתכנן מסיבת רווקים או כל מסיבה אחרת,דבר ראשון שעושים מחפשים מקום מתאים,בעבר כל מקום היה מציע משהו אחר,יכולת לסגור ערב בספא עם ג'קוזי ובריכהתאפשר היה גם להשכיר מתחם צימר נחמד ולעשות שם על האש עם חברים או וילה גדולה עם חדרי אירוח,לכל אלו הצטרף עכשיו הלופט למסיבת רווקים,המטרה שלשמה הוקם הלופט היא הצורך לשלב את כל אותם הדברים שצימרים,וילות וספא מציעים,במקום אחד שמתאים למספר גדול של חוגגים ובלי הפרעות של רעש מהשכנים.

מאת: eden levinמשפחה וזוגיות - כללי22/05/121046 צפיות
תחום הזוגיות נמצא בשינוי מתמיד מבחינת הבילויים וכך זה תמיד היה, אטרקציה מיוחדת שהתפתחה לאחרונה בתחום היא טיולי סוסים, כאשר הדבר משלב רומנטיקה, טבע וכמובן נופים מדהימים –זה כמובן תלוי באיזור שבו בני הזוג בוחרים לצאת לטיול הסוסים - אולם כך או כך טיולי סוסים הינה דרך מדהימה להתקרב אל האדמה ולחוש חיבור אמיתי עם החי והצומח.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181328 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182064 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182701 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172307 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica