חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכנית שותפים

מאת: eden levinשיווק רשתי22/05/20121245 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולם בוחרים להיכנס אל תוכנית שותפים

במקומות רבים כיום, אתם קוראים על היתרונות של תוכנית שותפים, ורואים עד כמה מדובר בתוכנית שאנשים רבים מפיקים ממנה הכנסות רבות בכיוונים שונים. אפשר להגיד, כי הבסיס של תוכנית שותפים הוא הבסיס של עולם הפרסום בכללותו - העיקרון שכולם מרוויחים מהתהליך של הפרסום. הפלטפורמה עצמה שמפרסמת, מקבלת רווחים מהמפרסמים עצמם, והמפרסמים מקבלים בסופו של דבר רווח בטווח הארוך - כי בזכות הפרסומות הם נחשפים לקהל יעד חדש. אבל איך למעשה, התוכניות הללו מקבלות ביטוי באינטרנט?

מתאים גם לעסקים הקטנים – תשתתפו! בעוד שבעולם הטלוויזיה והרדיו, נושא הפרסום שמור לחברות בסדר גודל בינוני-גדול, הרי שבמקרה של תוכנית שותפים התוכנית מתאימה גם לבעלי עסקים קטנים מכל הסוגים - גם מבחינת המפרסמים וגם מבחינת המשווקים.

איך זה בעצם עובד? היום קיימות חברות רבות שעוסקות למעשה בתהליך התיווך של תוכנית שותפים, ודואגות כי התשלומים כולם יוסדרו, וכי הפלטפורמות יהיו נוחות לשימוש ויהיו נקיות מתקלות. בהצטרפות אל החברות הללו, יש למעשה שתי כניסות אפשריות - כניסה כמפרסם, וכניסה כמשווק/שותף. המפרסם בעצם מקבל את התשתית לפרסום האתר/מוצר/שירות שלו, דרך אתרים שונים באינטרנט - בין אם בצורת לינקים שונים, בצורת באנרים, סרטי פרסומת, קישור לדפי נחיתה, קישור לטפסים ליצירת קשר וכיו"ב. חשוב לציין, שמכיוון שהבאנרים הללו מפוזרים באתרים שונים, עם פלח אוכלוסייה שונה - אפשר להגדיל כך בצורה נוחה את קהל היעד.

לעומת זאת, המשווקים/שותפים בתהליך של תוכנית שותפים, הם בעלי הפלטפורמה עצמה - אלו הם בעלי האתרים שיפרסמו את הבאנרים והפרסומות השונות, כאשר הם נהנים למעשה מההכנסות שהמפרסמים משלמים להם.

חשוב מאד לציין, שעל מנת שהתהליך יהיה הגון, אך גם רווחי עבור כלל הנוגעים בדבר,תוכנית שותפים בנויה על העיקרון של תשלום לפי לחיצה. הווה אומר - המפרסם משלם כסף למשווק, אך ורק בהתאם לכמות הלחיצות על הבאנרים והקישורים השונים, כאשר יש יחס ישר בין השניים - ככל שיש יותר לחיצות, כך המפרסם משלם יותר למשווק. ההיגיון מאחורי זה הוא ברור - יותר לחיצות מראות שהקמפיין יותר אפקטיבי - ולכן למשווק מגיע לקבל יותר כסף, אך זה הוגן מבחינת המפרסם - שכן הרבה לחיצות מצביעות על קהל יעד שגדל והגדלה בהכנסות.

פונים אל חברה מקצועית במיוחד כאן חשוב לציין, שעל מנת שכל תוכנית שותפים תצא לפועל, יש צורך כמובן בגורם שיסדיר את הנושא בין המפרסמים לבין המשווקים - גורם שידאג לכך שכל המשווקים יקבלו את התשלום בזמן, והמפרסמים לא ישלמו סכום נמוך מידי או גבוה מידי. לכן, מומלץ לפנות היום אל חברות שמתעסקות בתחום של תוכנית שותפים, מקיימות הליך הוגן משני הצדדים, ומאפשרות לשני הצדדים להרוויח. תוכנית שותפים תאפשר לכם בסופו של דבר להגדיל את הרווחים שלכם, בטווח הקצר ובטווח הארוך, וליהנות משותפויות בטוחות ואמינות.

 



תגיות המאמר: תוכנית שותפים


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eden levin

מאת: eden levinאינטרנט - כללי22/05/121063 צפיות
עיצוב גרפי הוא תחום עיצוב נפוץ, המשלב בתוכו טקסטים ותמונות להעברת מידע/מסר כלשהו ומתבצע דרך תוכנות גראפיות ממוחשבות.

מאת: eden levinאינטרנט - כללי22/05/12980 צפיות
כיום תחום המסחר הדיגיטלי הוא שוק ששווה מיליוני דולרים. בניית אתרים מאפשרת לכם להיכנס לתחום המעניין הזה על ידי בניית חנות וירטואלית או בניית אתר לעסק. אחד מהאספקטים הכי חשובים באתר מכירות זה דף המוצר. דף המוצר הוא השלב הסופי שבו הגולש מחליט אם לרכוש את המוצר או שלא.

מאת: eden levinבר ובת מצווה22/05/121012 צפיות
כשענתי הייתה בת 12 החלטנו שמלבד מסיבת בת המצווה המקובלת כיום אנחנו רוצים לתת לה מתנה מיוחדת שלא רק תהווה מזכרת אלא גם תהיה חוויה חד פעמית ותעזור לבתנו הביישנית והלא כל כך מקובלת בכיתתה לחזק את תדמיתה העצמית כמו גם את מעמדה בכיתה.

מאת: eden levinחינוך ילדים22/05/121159 צפיות
איך מפיקים ימי הולדת לילדים? התשובה לשאלה זו משתנה עם הגיל ולרוב עם השנים אנחנו רוכשים מיומנות ומעבירים את האירוע יותר בקלות. יש המון דילמות והחלטות לקבל לקראת החגיגה, כיוון שיש ימי הולדת לילדים מגוונים, מנושא התקציב, דרך הכנת הילד, התכנון ועד לסוגיות חינוכיות. לפניכם כמה רעיונות שיעזרו לכם לעשות סדר בבלאגן... רצונו של הילד כבודו

מאת: eden levinביטוח רכב22/05/12932 צפיות
צרכנות חכמה אינה בגדר פריבילגיה כיום. בעידן בו ריבוי הצעות, פרסומות ומוצרים שונים מופיעים בקמפיינים המתחלפים מדי יום, בו הפערים בין המחירים השונים יכולים לחסוך הוצאות הנעות בין מאות לאלפי שקלים מדי חודש וכל הצעת מחיר טומנת בחובה יתרונות וחסרונות הייחודיים אך ורק לה – השוואת מחירים הינה מתבקשת וכדאית לצרכן.

מאת: eden levinהפקת אירועים22/05/121082 צפיות
כשרוצים לתכנן מסיבת רווקים או כל מסיבה אחרת,דבר ראשון שעושים מחפשים מקום מתאים,בעבר כל מקום היה מציע משהו אחר,יכולת לסגור ערב בספא עם ג'קוזי ובריכהתאפשר היה גם להשכיר מתחם צימר נחמד ולעשות שם על האש עם חברים או וילה גדולה עם חדרי אירוח,לכל אלו הצטרף עכשיו הלופט למסיבת רווקים,המטרה שלשמה הוקם הלופט היא הצורך לשלב את כל אותם הדברים שצימרים,וילות וספא מציעים,במקום אחד שמתאים למספר גדול של חוגגים ובלי הפרעות של רעש מהשכנים.

מאת: eden levinמשפחה וזוגיות - כללי22/05/121046 צפיות
תחום הזוגיות נמצא בשינוי מתמיד מבחינת הבילויים וכך זה תמיד היה, אטרקציה מיוחדת שהתפתחה לאחרונה בתחום היא טיולי סוסים, כאשר הדבר משלב רומנטיקה, טבע וכמובן נופים מדהימים –זה כמובן תלוי באיזור שבו בני הזוג בוחרים לצאת לטיול הסוסים - אולם כך או כך טיולי סוסים הינה דרך מדהימה להתקרב אל האדמה ולחוש חיבור אמיתי עם החי והצומח.

מאמרים נוספים בנושא שיווק רשתי

עדיין מתלבט/ת אם לעסוק בתחום שיווק רשתי? מאמר זה יסביר לך מה זה שיווק רשתי, איך הוא עובד, במה שונה משאר העיסוקים – מידע חשוב ושימושי שיסייע לך לקבל החלטה שיכולה לשנות את חייך.

מאת: מאיר סוויסה שיווק רשתי07/09/152681 צפיות
הובלות בחיפה של פריטים בודדים כאשר חושבים על הובלות בחיפה לבטח גם אתם מדמיינים משאית גדולה וצוות סבלים המתמודד עם תכולה מלאה של דירה. לכן, כדאי לדעת כי חברת הובלות בחיפה מציעה גם שירות הובלות של פריטים בודדים כמו מכונת כביסה, מקרר, ספה, שולחן אוכל וכדומה. שירות הובלות של מטענים קטנים ופריטים בודדים מיועד ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ומוצע במחירים הוגנים ומשתלמים. לחברת ההובלות יש צי רכבים גדול ומגוון הכולל גם טנדרים ורכבים מסחריים בגדלים שונים וברשותה גם משאיות להובלות קטנות.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי08/05/152038 צפיות
Managing personal finances takes more than just tracking dollars and cents. It is actually more to do with common sense. Managing your finances is something that is learned and most individuals learn the tough way. Take the following advice seriously and learn to implement positive changes into your finances in order to live a happier and stress free life.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי09/04/152142 צפיות
It is an unfortunate that the topic of bankruptcy is quite common nowadays.The recent downturn has played a large role. You need to educate yourself so that you can simplify the process. This article is going to give you with that knowledge.

מאת: כתיבת מומחיםשיווק רשתי10/12/142005 צפיות
אם לפני עידן האינטרנט, הדרך היחידה למכירת מוצרים הייתה פתיחה של חנות או עסק והצעת מוצרים למכירה לקהל הרחב, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מוכר. אפשר למכור פריטים משומשים שנמצאים כבר ברשותנו ואין לנו עוד צורך בהם

מאת: uppersiteשיווק רשתי18/03/147552 צפיות
עם זאת, מה חשוב לדעת? חשוב להבין שאמנם מדובר על "חבילת השיווק האולטימטיבית" אבל אם אדם שאיננו מקצועי מבצע את הפעולות הללו, הרי שלא רק שהדבר לא יהווה קידום יעיל אלא שהלקוח ישלם על עבודה לא יעילה ועלול למצוא את עצמו נענש על ידי גוגל במקרים מסוימים.

מאת: דניאל seoשיווק רשתי10/03/132049 צפיות
כולנו אוהבים לראות סדרות שקשורות לעולם המשפט, יש הרבה מאוד זוהר בעולם הזה, לפחות בטלוויזיה, אבל המציאות היא הרבה יותר קשוחה בזה. במציאות עורכי דין הם אנשים שעובדים מאוד קשה, לא תמיד מרוויחים הרבה כסף ובאמת, נקרעים בין הרצון לחיות בשקט לבין הרצון להתפרנס

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica