חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כול מה שצריך לדעת כדי להיות סוחר יום בבורסה

מאת: דור גורשוק ההון22/05/2012718 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה מילות פתיחה על המאמר

מסחר בבורסה הוא תחום מאוד מרתק, תחום מלא אקשן , כזה שממש כיף אמיתי להיות חלק ממנו. אתם לא חייבים להיות סוחרים שזה עיסוקם היחיד. כיום עם האינטרנט וכול המערכות שקיימות ניתן יחסית בקלות להפוך ולהיות מה שנקרא כסוחר יומי. כזה שעוסק במסחר בבורסה אבל רק במשרה חלקית בנוסף לעבודה הרגילה שלו. במאמר הנוכחי נדבר על כול מה שכרוך בעניין ונשים דגש על נקודות משמעותיות הקשורות במסחר יומי בבורסה

בשלב ראשון כדאי מאוד שתיגשו ללמוד את התחום

איך להשקיע בבורסה שאלה ממש גדולה והדרך להתמודד איתה היא פשוט ללמוד את הנושא ממש לעומקו. לא חסרות מסגרות בהן תוכלו ללמוד היטב את התחום. כנסו לאינטרנט ומייד יקפצו מלא חלופות עבורכם. מומלץ להתייעץ עם חברים ולעשות עוד ברורים לפני שאתם בוחרים את המסגרת שהיא הכי נכונה עבורכם זאת שבזכותה תהפכו להיות סוחרים ממש מומחים בבורסה לניירות ערך

הגדירו לעצכם את הזמן שאתם מוכנים להקדיש למען הנושא

מסחר באופציות מעו"ף ונגזרים לדוגמא הוא תחום שדורש המון תשומת לב וגם עצבים חזקים מהסיבה הפשוטה שהוא מאוד מסוכן. אם אתם מחליטים ללכת עליו קחו בחשבון שתצטרכו לפנות לו המון זמן ואם אין לכם אותו ממש לא כדאי שתתקרבו לנושא. מאידך השקעה באגרות חוב ממשלתיות לא דורשות את אותה תשומת לב ולכן אם אין לכם זמן אולי שווה לכם להשקיע בהן לאורך זמן

בחרו לכם מסלול השקעות כזה שלא יפגע לכם בחיים

לא כל מסלול השקעות מתאים לכל אחד. ישנן השקעות הדורשות יותר זמן מול המחשב מאחרות. כלל האצבע הוא שכל שההשקעה יותר מסוכנת ואקזוטית כך פרק הזמן שידרש עבורה בקביעות יותר ארוך. לדוגמא המסחר באופציות שמבוסס על אנומליות קטנות בשוק דורש ישיבה מול מסך המחשב לאורך כל יום המסחר בין אם זה בבורסה בתל אביב או מול הבורסה בארה"ב. לעומת זאת אם אתם משקיעים בקבוצה סולידית של מניות, תוכלו להקדיש זמן קצר למסחר ברמה של פחות משעה ליום גם אם המסחר הוא בבורסה בניויורק.

הפכו להיות חלק מקהילה של משקיעים קטנים

אחת הדרכים הטובות ביותר לצבירת ידע וטיפים להשקעות היא השתתפות בפורומים רלוונטים בדומה להעזרות במידע אותו יאספו עבורכם בת הזוג או הבן. כך גם המידע אותו אתם יכולים לקבל בפורומים שונים. זכרו רק שכדי להיות פעילים בפורמים אתם גם צריכים לתרום ידע משלכם ובכלל להיות משתתפים פעילים.

כדאי עד מאוד שיהיו לכם תוכנות רלוונטיות

ככל שהמידע יהיה יותר נגיש עבורכם כך חייכם כמשקיעים יהיו יותר פשוטים. נכון להיום העולם הטכנולוגי כה משוכלל וישנן לא מעט תוכנות שיעזרו לכם בזמן אמיתי לקבל החלטות. השתמשו בהם בצורה מושכלת כך שיורידו מכם חלק מהמטלות. הדוגמא הטובה ביותר קשורה בעולם הסלולר וליתר דיוק הסמרטפונים שמאפשרים לכם להיות מחוברים מכל מקום כל הזמן. גם לצורך מעקב אבל גם לצורך מתן פקודות קנייה ומכירה של מניות.

 



תגיות המאמר: שוק ההון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דור גור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דור גור

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214129 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193461 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193245 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910582 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193004 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182844 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181755 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica