חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי עגלת הקניות ומה חשיבותה לחנות הוירטואלית שלכם

מאת: יהב שמרבניית אתרים22/05/2012885 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי עגלת הקניות ומה חשיבותה לחנות הוירטואלית שלכם

עגלת הקניות היא סל המוצרים אותם בחר הגולש לרכוש בחנות הוירטואלית, כאשר בסיום השימוש בעגלה הוא מועבר אל מסך הרכישה ומתבקש לספק אמצעי תשלום. אך בניגוד למה שנהוג לחשוב, רכיב עגלת הקניות הוא קריטי לצורך מימוש העסקה. עגלת קניות מסורבלת, אשר אינה מאופיינת בצורה נכונה, יכולה לגרום ללקוח להתחרט ולנטוש את החנות הוירטואלית. בניגוד לחנות אמיתית בה ישנו אלמנט של חוסר נעימות, בחנות וירטואלית אף אחד לא מכיר את הלקוח עד שהוא מסיים לקנות. לכן בעת בניית אתר תדמית, חנות וירטואלית או כל סוג אחר של בניית אתרים המאפשרים רכישות אונליין כדאי להתמקד באופן ספציפי בנושא של עגלת הקניות.

בניית אתר תדמית עם עגלת קניות מוצלחת

גם לאחר שמבינים את החשיבות של עגלת הקניות לחנות הוירטואלית יש לדעת כיצד מייעלים אותה. הסוד של בניית אתרים נכונה היא לשמור על פשטות מבלי לוותר על התחכום. בזמן בניית אתרים כדאי לאפיין היטב את עגלת הקניות אך לעשות זאת בהתאם לצרכים הספציפיים של העסק ושל הלקוחות. בניית אתרים חייבת לקחת בחשבון את התחרות העצומה שיש לעסקים באינטרנט ואת מגוון האפשרויות העומדות בפני הגולש. בניית אתר תדמית המציע רכישה בעגלת קניות צריכה לספק ללקוחות את כל הכלים בדרך לחווית רכישה פשוטה, נעימה ומעודדת.

מעודדים את הגולש לרכישה חוזרת

החשיבות של עגלת קניות לבניית חנות וירטואלית באה לידי ביטוי במימד נוסף: הרכישה החוזרת. גם בנושא הזה כדאי לזכור את האופן בו משפיעה עגלת הקניות על הצלחת החנות הוירטואלית ולשמור על דינאמיות. בניית אתר תדמית אינה מסתיימת עם עליית האתר לאוויר, אלא ממשיכה בפיתוח אפשרויות חדשות ושיפור הממשקים הקיימים.

היתרונות בשימוש בפאייפאל

בנוסף לעגלת הקניות של החנות הווירטואלית שלכם. על מנת לקבל את התשלום בפועל אתם נדרשים לחברת סליקה שתחייב את הלקוח ותעביר את הכסף לרשותכם. פאייפאל היא חברת סליקה בינלאומית שמתמחה בהעברת תשלומים אונליין. ישנם כמה יתרונות משמעותיים בשימוש בפייפאל. בטיחות- פאייפאל נחשבים לאחד מהחברות הבטוחות בעולם ברכישה מקוונת. בנוסף אתם לא צריכים לפתוח חשבון מיוחד עם חברות אשראי כל מה שצריך זה חשבון אימייל וכרטיס אשראי.

ישנם עוד שני יתרונות מהותיים  הראשון מבניהם הוא האפשרות לקבל תשלומים מכל לקוח בעולם שבבעלותו כרטיס אשראי . ובנוסף ישנם מיליוני לקוחות שכבר מנויים לפאייפאל ועל מנת לשלם לכם כל שהם צריכים זה להכניס כתובת מייל דבר שהופך את חווית הקניה לפשוטה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה ויז'ן חברה לבניית אתרים

בניית אתר לעסקים, אתרי מכירות, אתרי תדמית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יהב שמר

מאת: יהב שמרמסחר אלקטרוני09/07/131053 צפיות
אתר מכירות הוא אתר המאפשר תשלום על המוצר באתר עצמו וקבלתו באמצעות משלוח עד הבית או אפילו באמצעות איסוף עצמי, חשוב שתדעו שאתר מכירות הוא לא רק כלי מכירתי לבעלי עסקים, אלא כל אחד מאיתנו יכול להקים אתר מכירות פשוט אפילו למוצר אחד או שניים ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלו.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131987 צפיות
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132040 צפיות
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132098 צפיות
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131538 צפיות
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131417 צפיות
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131430 צפיות
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213620 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194084 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica