חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רכב חובה טיפים ועצות

מאת: רון בן אישביטוח רכב28/05/2012856 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אצל ישראלים רבים יש יותר מדי הוצאות כל חודש, החיים בישראל של 2012 יקרים מעל ההיגיון אבל ישנם דברים שאסור לוותר עליהם- ביטוח רכב או דירה למשל. רוצים להיות בטוחים? חפשו ביטוח רכב רק אצל סוכן מקצועי.

כמעט כל שנה מחירי הביטוח עולים ועולים אבל אפשר למצוא גם פתרונות, פוליסת הביטוח מסתיימת החודש? מה צריך לדעת על ביטוח חובה? לפניכם המלצות ודגשים על מחירי ביטוח בישראל, היכן משווים מחירים ואיך לרכוש ביטוח רכב חובה בלי לשבור את הראש?.

עוד שבוע נגמר הביטוח? אל תחכו לרגע האחרון מומלץ לבדוק מחירים כעשרה ימים לפני לפני מועד פקיעת הביטוח. ככל שתתחילו מוקדם יותר תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר ולחסוך יותר.

איפה זול יותר לעשות ביטוח? אספו כמה הצעות מחיר ישירות מהחברות הגדולות וגם אצל סוכן ביטוח פרטי. לפעמים אפשר למצוא פערים גדולים מה שיכול להבטיח לכם חסכון ניכר במחיר ויש גם אבל, בדקו גם את פרטי הפוליסה ולא רק את העלות.

על ביטוח חובה השוואה- יש עוד כמה דברים שיחסכו המון כסף כל שנה לדוגמה: האם האוטו נמצא בשימוש בשבתות? האם יש אזעקה או קודן? אתם תהיו צריכים גם ביטוח לשמשות? כל הפרטים הקטנים עולים כסף ולכן, כדאי לבדוק למה אתם זקוקים ולמה לא.

מומלץ שכל סוגי הביטוח שלכם יהיו מרוכזים בחברה אחת, כמו: ביטוח מבנה ביטוח לרכב ביטוח נסיעות ועוד. הרבה יותר נוח שמרכזים את הכל במקום אחד ואגב, זה גם יחסוך לכם כסף.

נסו גם לבדוק עם אנשים הקרובים אליכם, אולי יש להם רכב בדיוק כמו שלכם? אולי הם יוכלו להמליץ לכם על חברת ביטוח טובה? יכול להיות שכן ואולי לא תמיד כדאי לבדוק. אנחנו מדינה מאוד קטנה וכל אחד יודע על מישהו שיכול לסדר מחיר.

הרבה אנשים שואלים איזה ביטוח כדאי, האם רק חובה או צד ג? ביטוח גרר? בגדול, מומלץ לכם לעשות ביטוח מקיף, בביטוח המכונית וגם בביטוח לבית או בריאות או כל דבר אחר.

לסיכום: מאוד חשוב לקחת כמה הצעות מחיר, לשים לב מה מציעים לכם בכל חברה לגשת רק לסוכן מורשה ולעלות על הכביש בזהירות! מי שמשקיע חוסך.

 



תגיות המאמר: ביטוח חובה השוואה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון בן איש

מאת: רון בן איששיפוצים10/06/121340 צפיות
מבטיח איכות ברמה גבוהה, בזמן תהליך התכנון מבחר החומרים והעיצובים כמעט בלתי מוגבל, אבל זוהי הוצאה גדולה בהרבה.

מאת: רון בן אישקייטרינג10/06/121278 צפיות
המוזמנים באירוע, ולכן כשבוחרים קייטרינג ביתי, מלבד הטעם הטוב על כמה דברים נוספים יש לחשוב.

מאת: רון בן איששיפוצים10/06/121731 צפיות
נוספים, בעלי תכונות ועלויות שונות, המאפשרים לכל בעל בית להזמין את החומר שתואם את טעמו האישי.

מאת: רון בן אישהדברה10/06/121250 צפיות
למיניהם מהווים מטרד ואינם נעימים לעין, ריבוי מזיקים כגון ג'וקים ופרעושים, למשל, מזיק לבריאות.

מאת: רון בן איששיפוצים10/06/121363 צפיות
הנכון עבורם. עם זאת, יש להיכנס לתהליך בעיניים פקוחות וזאת בשביל להימנע מבעיות במהלך השיפוץ.

מאת: רון בן אישבריאות ילדים10/06/121288 צפיות
היא לא להפוך ולהיות למין גירסה תאומות של כוכבי הקולנוע, פשוט בגלל הרצון לתקן את המראה שהטבע נתן להם.

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128534 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164125 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163068 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica