חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנון של בניית אתרים

מאת: YBPmediaבניית אתרים24/09/2009968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עשה ואל תעשה בתעשיית האינטרנט אתם ניגשים לקראת בניית אתר חדש באינטרנט, משקיעים המון מחשבה וממון ורק רוצים שהפרוייקט יצליח. המאמר הבא ינסה לסקור את הנקודות החשובות ביותר לפני, במהלך ואחרי הקמת אתר אינטרנט. ממה כדאי להימנע ועל מה כדאי לשים דגש. קריאה מהנה.

1. תהיה ברור - אפיון נכון של אתר האינרטרנט
זוהי השגיאה הנפוצה ביותר בקרב מקימי אתרים באינטרנט, האפשרות להתפרש על אינספור תחומים מכיוון שזוהי מדיה זולה פותחת פתח "להתברברות" בכל הקשור לקביעת קווי יסוד ואפיון נכון לאתרי אינרטרנט. לכן בחרתי לפתוח נקודה זו ראשונה.

השקיעו מחשבה ואפיינו בדיוק מה החזון שלכם לגבי האתר בכל הנוגע לקהל יעד, מטרות ומודל פרסום באתר. למשל: עם ברצונכם להקים פורטל נונסנס לילדים ונוער גם כאן עליכם להגדיר קווים. האם הפורטל יתמקד בסרטונים או במשחקים, בפורומים או בתמונות מצחיקות או בתוכניות טלויזיה...

קחו לדוגמה את LinkedIN, למי שעדיין לא מכיר - זוהי רשת חברתית (בדומה לפייסבוק) אבל ממוקדת לאנשי בלי עסקים. רשת זו זוכה להצלחה כבירה מכיוון שהיא הגדירה עצמה בצורה הטובה ביותר, וכך בעלי עסקים יכולים למצוא שם שפה משותפת על שאתר גולשים משתמשי האתר. ומאידך האפיון הטוב דוחה מהאתר "גורמים לא רצויים" כגון: ילדות כוכב נולד וכו'... שלא ימצאו לנכון להתחבר לאתר עקב חוסר עניין.

בנשימה זו נזכיר שבמיוחד באתרי שיתוף WEB 2.0 עניין של אפיון נכון לוקח חלק מכריע בהצלחת הפורטל.

2. תהליך בניית אתרים מותאם קידום
רבות נאמר על מנוע החיפוש גוגל - ואם נתמקד בישראל נמצא שלמעלה מ88 אחוזים מהאוכלוסיה הבוגרת בישראל מחפשים מידע על בסיס יומי במנוע החיפוש המפורסם (בראיה עולמית הטירוף אף יותר גדול). לכן לא חשוב עם זהו אתר עסקי או מיזם אינטרנט (פורטל וכו') חשוב לבצע את התהליך ידידותי למנועי חיפוש.

בלשון מקצועית תהליך זה נקרא "אופטימזציה" וזהו חלק חשוב מאוד בתהליך קל קידום אתרים.

אז על מה כדאי להקפיד?

 - תגיות META
TITLE, DESCRIPTION, KEYWORDS - הגדירו בצורה הטובה ביותר את מהות האתר ואת מילת המפתח המרכזית בהן אתן רוצים להתקדם.

 - תגיות H1, H2
זהו תג המגדיר למנועי חיפוש מהי הכותרת הראשית והמשנית של האתר - חשוב להתמיע את הקוד על מנת ליצור סביבה ידידותית למנועי החיפוש עם אתרכם.

 - טקטט תוכן מקורי
הקפידו שהביטוי בו אתם מקדמים יופיע כמה שיותר בגופי הטקסטים באתרכם, זכרו שתוכן מקורי הינו המלך של מנועי החיפוש -  לא להעתיק!

3. עיצוב אתר וממשק משתמש ידידותי
לא משנה עד כמה תשקיעו באתר, אם הגולש "לא מוצא ידיים ורגליים" באתר שלכם הוא לא יחזור לגלוש וגם לא ירכוש ממכם שירות. חשוב לדאוג לניווט ידידותי באתר ולעיצוב וגרפיקה הקולעת לקונספט עבורות אתם מכוונים (עיינו סעיף 1) נוחות גלישה, אוורור טקסט, רווחים נכונים וממשק פרקטי אלודגשים ששוה לשים עליהם לב.

4. מינוף במדיה רשתות חברתיות
כיום המידע זורם במהירות האור ע"י שיתוף גולשים, לכן חשוב להקפיד לשמור על קשר עם הגולשים ולעדכן אותם מידי פעם על החדש באתר וכן לגרום להם לשתף. כמה אפיקים המאפשרים לכן לעשות את זה: ערוצי RSS, רשימת דיוור, כפתורי שיתוף בפייסבור ובטוויטר בסוף כל מאמר עמוד וכו'..

5. קידום מחוץ לאתר
תדאגו לכך שכמה שיותר קישורים איכותיים יצביעו על אתרכם מאתרי אינטרנט אחרים.
קידום אתרים זהו תחום משלים לתחום בניית אתרים והינו חלק מכריע מהצלחה כישלון של אתר אינטרנט. מומלץ לקוא מידע מקצועי בנושא, אך על קצה המזלג מדובר בשילוב של אופטימזציה והמון קישורים איכותיים נכנסים (מאתרים אחרים לאתרך) וכמון גם תחכום ויצירצתיות.

6. לבסוף דאג לחדש מידי פעם
גולשים לרוב יחזרו לאתרך אם זיהו מגמה של חידוש תכנים, כלים מאמרים חדשים "ורענון" באתר הבית שלך, ככל שהוא יתעדכן יותר כך יהיה לך יותר מה לתת לגולש ולגרוםלו לחזור ולבקר באתרך.

בתחום זה מומלץ להשתמש בשירותי כתיבת תוכן על מנת לדעת כיצד לכתוב נכון את המאמרים באתרך, הן בהיבט של טקסט שיווקי והן בהיבט של ידידותיות למנועי חיפוש וקידום האתר בגוגל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים \ עיצוב אתרים \ ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת YBPmedia

מאת: YBPmediaרשתות חברתיות30/12/121190 צפיות
מתוך עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט: "זה נהיה נוהל חדש של נתניהו, ועכשיו גם לבני מצטרפת. בשבת שעברה נתניהו הסתער על כל ערוצי החדשות נגדי, והשבת ציפי לבני עושה זאת.,

מאת: YBPmediaבניית אתרים14/02/111347 צפיות
על עולם הפרסום ועל פרסום באינטרנט בפרט. מה צריך לקחת בחשבון כחלק מתקציב הפרסום שלכם בעולם בו אנחנו חיים כיום

מאת: YBPmediaבניית אתרים26/11/101380 צפיות
כל עסק כיום רוצה לנצל את הפלטפורמה המעולה של האינטרנט כגי לקדם את העסק שלו ועל מנת לייצר עוד הכנסה. חלק חשוב מכך הוא בניית אתרים מקצועית ונכונה מותאמת שיווק. כיצד תעשו זאת נכון ...

מאת: YBPmediaאיכות הסביבה 22/11/101528 צפיות
כיצד לבחור מערכות סולאריות וכיצד זה תורם לעסק שלך ולכיס שלך

מאת: YBPmediaדיני משפחה28/09/101886 צפיות
תהליך של גירושין יכול להיות "מלוכלך" וטעון ולהתנהל ממש כמו סוג של מלחמה, אך הוא גם יכול להיות פרידה יפה שמתנהלת מתוך הסכמה והבנה. הדבר תלוי בבני הזוג, ובמי שמסייע להם בתהליך

מאת: YBPmediaדיני משפחה05/09/101618 צפיות
אילו דברים צריך לקחת בחשבון כאשר אתם ניצבים לפני הליך גירושין וכיצד עורך דין טוב יכול להשפיע על ההליך הזה

מאת: YBPmediaפלילי05/09/101579 צפיות
כיצד תזהה עורך דין פלילי טוב ויצד תדע שהכל יחסי ציבור

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213603 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162131 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica