חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדבקות קעקוע כמתנה מגבשת לעובדים

מאת: צבי סתיושיווק06/06/20121590 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתקופה שלנו אחד הדברים הכי חשובים להצלחה בעסקים היא שהעובדים בעסק שלנו יהיו מגובשים. כאשר העובדים שלנו מגובשים הם עובדים יותר טוב וביתר יעילות. אחת הדרכים לגבש לתרום לגיבוש של העובדים שלנו היא לתת להם מדבקות קעקוע. ניתן לתת מדבקות קעקוע כמתנה ביום כיף של החברה.

מדבקות קעקוע מתאימות גם למתנה ללקוחות שלנו ולילדים שלהם. קעקועים ומדבקות קעקוע בניהם הן פריט קישוט לגוף שנותן לנו הרגשה שאנחנו חלק ממשהו גדול יותר, שאנחנו חלק מקבוצה גדולה של עובדים או לקוחות. קעקועים הן פריט מאוד מאוד עתיק והם קיימים מאות ואפילו אלפי שנים בעוד שפריטים כמו מדבקות קעקוע הן יותר חדשים ונחשבים מודרניים.

מדבקות קעקוע כמתנה

מדבקות קעקוע הן מתנה נהדרת, הן מהוות מתנה קלילה עם הומור והן גורמות לנו לחזור לילדות. כאשר אנחנו מעניקים מדבקות קעקוע ללקוחות שלנו או לעובדים שלנו אנחנו למעשה משווקים את החברה שלנו. אנחנו מחזיקים את התדמית שלנו בקרב האנשים שבאים בקשר עם העסק שלנו ואנחנו "מקעקעים" את הנוכחות וההצלחה שלנו בתודעה שלהם. קעקועים במקרה זה הם סמליים, הם סמל לכך שאנחנו כאן בשביל להישאר ולהצליח ומה שלא יקרה אנחנו נצליח, בדיוק באותו אופן שגם קעקועים נשארים על הגוף ולא משנה מה.

על קעקועים, מדבקות קעקועים ופרסום

קיים קשר ישיר בין קעקועים, מדבקות קעקועים ופרסום. מדבקות הקעקועים מפרסמות את החברה שלנו בצורה הטובה ביותר. הן מסייעות לנו ליצור מוניטין טוב אצל הלקוחות שלו והן גם יוצרות קשר אישי בינינו ובין הלקוחות. כאשר אנחנו עושים קעקועים או יותר נכון מדבקות קעקועים אנחנו משמחים את הלקוחות ואת העובדים שלנו. כאשר העובדים שלנו מרוצים הם עובדים בצורה טובה יותר ויעילה יותר. הם שמחים לקום בבוקר ולבוא לעבוד והעסק שלנו מרוויח מכך, גם הלקוחות שמים לב שהעובדים נהנים לשרת אותם והאווירה בעסק מעולה.

קעקועים וגם מדבקות קעקועים הם דבר נהדר. ניתן לחלק אותם במסיבות, באירועי חברה, כשי לחג וגם לאחר קנייה. חלוקה של מדבקות קעקוע וגם חלוקה של קעקועים הא דרך מאוד מומלצת לחיזוק הקשר האישי עם הלקוח שלנו, חיזוק יחסי האמון בינינו וגם חיזוק ושיפור התדמית שלנו.

סיכום לסיכום, אפשר לומר, שמדבקות קעקועים וקעקועים הם גימיק שיווקי שעובד. הם מהווים צעד חכם בעסקים שיעזור לנו להצליח ולהגדיל את הרווחים שלנו. אם אנחנו רוצים להצליח אנחנו יכולים לעשות בהן שימוש והן יעזרו לנו לא רק להגדיל את כמות המכירות אלא גם לגבש את צוות העובדים שלנו. כאשר צוות העובדים שלנו מגובש הוא עובד בצורה טובה ויעילה, הלקוחות יותר מרוצים ואנחנו נהנה מרווחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סתיו מוצרי פרסום בע"מ-

החברה מתמחה כבר 30 שנה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים

עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים וכן גימיקים רבים.

סתיו מוצרי פרסום,  אצלנו מילה היא מילה! וזמן זה זמן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי סתיו

מאת: צבי סתיומכירות09/01/131247 צפיות
עסקים רבים טועים ומנסים לגעת בכמה שיותר תחומים מתוך מחשבה שכך יותר אנשים יגיעו לרכוש את המוצר שהם או לקבל את השירות שהם מציעים. באופן הזה עסקים רבים קורסים תחת העיקרון "תפסת מרובה לא תפסת" ומפספסים קהל איכותי ונאמן. ישנה דרך יעילה ביותר שנקראת שיווק בעזרת מוצרי פרסום ושיווק.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121069 צפיות
ספלים הינן חלק חשוב ביותר בחיינו. אנשים רבים לא מתארים את היום שלהם ללא כוס קפה חם בתור התחלה.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121139 צפיות
כובעים הינם פריט אופנתי שמהווה השראה גדולה למעצבים רבים, אך גם לאנשים בחיי היומיום שלהם. לפיכך, כאשר אתם מחפשים כובעים שונים, אתם מניחים שהם ישמשו אתכם גם מבחינה פרקטית, וגם אסתטית.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121023 צפיות
יש פריטי לבוש רבים שמשמשים אותנו בחיי היומיום שלנו, ויכולים להיות פשוטים, אפורים ומשעממים, או להיפך – מיוחדים, בולטים ובעלי אופי. הדבר נכון בעיקר לגבי כובעים.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121176 צפיות
למרות שכולנו שונים, כל אדם שואף לפעמים להדגיש את היותו שונה מכולם ומיוחד בפני עצמו. אחת הדברים הטובות ביותר לעשות זאת, הינה על ידי יצירת פריטי לבוש ייחודיים.

מאת: צבי סתיופרסום06/06/121425 צפיות
היומנים שלנו מהווים חלק חשוב מאוד בחיי היומיום שלנו. למעשה, ניתן לומר שהיומנים הם מעין חברים שלנו, שתמיד באים לעזרתנו, עוזרים לנו ליזכור דברים חשובים

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121496 צפיות
אחד הדברים החשובים ביותר בחיים המהירים שלנו זה לעמוד בלוחות זמנים. קצב החיים המודרני נעשה יותר ויותר מהיר, ולעיתים קשב לשמור על הקצב, ולהימנע מלפגר מאחור.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222335 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213571 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213743 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175459 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162609 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162065 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica