חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפסקת עישון- תהליך של ריפוי עצמי ולימוד עצמי - האמנם ?

מאת: אסף הנעמן-הללהפסקת עישון 24/09/20091214 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עישון של סיגריה הוא תופעה שיש לה אספקטים ממכרים פסיכולוגיים ופיזיולוגיים, אצל אנשים רבים עישון סיגריה נועד למלא כמה פונקציות שונות , עישון סיגריה נועד לשרת את האדם בצורות שונות ולכן תהליך של הפסקת עישון הוא תהליך מורכב הכולל בתוכו היבטים שונים.

תהליך של הפסקת עישון הוא סוג של למידה עצמית , בתהליך של גמילה מעישון אדם נהיה יותר מודע לעצמו לנפש שלו ולגוף שלו. בתהליך של הפסקת עישון אדם יכול ללמוד טוב יותר מדוע הוא צריך את הסיגריה ואילו סיבות הופכות אותו למכור לסיגריה .

לאחר שמסתיים תהליך של גמילה מעישון האדם הנגמל יכיר את עצמו טוב יותר, ויהיה מודע טוב יותר לעצמו.

בתהליך הלמידה העצמי והריפוי העצמי המתלווה לתהליך של גמילה מעישון יש 2 שלבים עיקריים , השלב הראשון הוא שלב איסוף המידע , בשלב זה האדם לומד על עצמו על ההרגלים שלו ועל הצרכים שלו שקשורים לעישון סיגריה . בשלב השני האדם מעבד את המידע הזה ומנסה להשתמש בו כדי לסייע לעצמו להגיע למטרה של גמילה מעישון.

הנה כמה דוגמאות למידע שנוכל לאסוף על עצמנו בכל הקשור לצורך שלנו לעשן סיגריות.

  • האספקטהמחשבתי של תהליך הפסקת עישון- עלינו לשאול את עצמנו למה משמשת אותנוהסיגריה, מה אנחנו מרוויחים כשאנחנו מעשנים סיגריות האם אנו מרגישים בעלידימוי עצמי גבוה? האם אנו משתמשים בעישון כאמצעי להתחברות אל אנשים אחרים , האם אנו חשים בטוחים יותר כשאנו מעשנים סיגריות ?
  • האספקט הרגשישל תהליך הפסקת עישון – עלינו לשאול את עצמנו מה הוא הרווח הרגשי שלנו מעישוןסיגריות , האם אנו מעשנים סיגריות כדי לברוח מהמציאות, האם אנו מעשניםסיגריות כדי להרגע מהמירוץ היומיומי של החיים, האם אנו מעשנים סיגריות כדילברוח מתחושות כמו דיכאון, תיסכול, עצב, בדידות ועוד.
  • האספקטהפיזיולוגי של עישון- במהלך תהליךשל גמילה מעישון אנו נחוש מהר מאוד כיצד הפעילות הגופנית נהיית לנו קלה יותרונעימה יותר , והנשימה שלנו כבר אינהנשימה כבדה וקשה אלא נשימה בריאה ונקייה מרעלים.

כל אדם שיהיה מספיק אמיתי עם עצמו ומספיק כנה עם עצמו יוכל להכיר את עצמו טוב יותר ולהרגיש עם עצמו טוב יותר לאחר שידע טוב יותר מהם התפקידים שהיו לסיגריה בחייו, ומהם הרווחים שהוא יקבל לאחר שיגיע להחלטה להפסיק לעשן.

בקישור הבא ניתן לקבל תוכנית לגמילה מעישון בחינם, כל הטיפים, השיטות ומה שעליך לדעת בכדי להפסיק לעשן.

http://www.ishoomania.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסף הנעמן הלל

http://www.asaf.tv

http://www.israelmlm.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף הנעמן-הלל

מאת: אסף הנעמן-הללייעוץ עסקי09/02/111353 צפיות
כך תפתחו בלוג במספר שניות !!! ותתלחילו להרוויח מעסקאות חדשות בעסק שלכם ! הכל במאמר שלפנייך

מאת: אסף הנעמן-הללאימון עסקי31/01/111219 צפיות
רוצה להקים את עסק החלומות שלך ? אולי לצאת לחופשה בקאריביים ? לייצר זוגיות או בריאות טובה ? כך נולדים רעיונות טובים ...

מאת: אסף הנעמן-הללאימון עסקי22/01/111095 צפיות
במאמר הבא, אני אחסוך לכם הרבה זמן וכסף ... כל טיפ במאמר שווה עשרות ומאות אלפי שקלים ונכתב בדם, יזע ודמעות ! תהנו ...

מאת: אסף הנעמן-הללשיווק באינטרנט17/01/111092 צפיות
בחרתם דומיין, עיצבתם, אחסנתם על השרת והתחלתם לכתוב בבלוג או באתר החדש שלכם, אשריכם ! אבל, איך לגרום לגולשים להגיע אליכם ?

מאת: אסף הנעמן-הללאימון עסקי12/12/101001 צפיות
במאמר הבא תוכלו לגלות 3 שיטות שיגרמו ללקוחות שלכם לשלוף את כרטיס האשראי ולשלם לכם. הכל במאמר הבא, בהצלחה.

מאת: אסף הנעמן-הללשיווק באינטרנט30/11/101155 צפיות
במאמר הבא, אני פורש בפנייך את שיטת 3 השלבים להקמת עסק באינטרנט.

מאת: אסף הנעמן-הללעסקים מקוונים20/11/101156 צפיות
במאמר הבא אני מלמד כיצד לתת בחינם, יהפוך את העסק שלך לרווחי יותר ! כמו כן אני חושף 3 דרכים דרכם תוכלו לשלוט בשוק שלכם הכל במאמר בפנים.

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172698 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131719 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131799 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138878 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138932 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica