חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור תוכנה לסידור עבודה ?

מאת: רז דרוריCRM07/06/20121022 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יצירה וניהול של סידור עבודה יכולה להיות עניין מסובך וצורך זמן.

לרדוף אחרי בקשות העובדים ולרכז אותם בפיתקונים מיילים או סמסים.
לייצר סידור יעיל ואופטימאלי שמתחשב גם באילוצי וצרכי המקום וגם בעובדים.
ליידע את העובדים על המשמרות שלהם ועדיין לקבל טלפונים של בירורים, בקשות החלפה ועידכונים,
תזכור עובדים, הפצת מידע ועוד ועוד.

למרבה המזל, עם הדור החדש של תוכנות שיבוץ משמרות, אתה יכול לקבל את כל הכלים שאתה צריך בכדי לסדר את משמרות העובדים שלך ולנהל את כח האדם שלך בצורה קלה, מהירה ויעילה בלי ניירת ופיתקונים בלי מרדף אחרי עובדים ובלי טלפונים מיותרים.

בין אם אתה עסק קטן של עשרה עובדים או אלפי עובדים תוכנה טובה תחסוך זמן להנהלה ולעובדים, תפחית את כמות שיחות הסרק (נכנסות ויוצאות) , תשפר את התקשורת הארגונית , תעלה את שביעות הרצון של כולם ובעיקר תעזור לך לנהל ביעילות את המשאב החשוב ביותר בארגון שלך , כח אדם.

אנחנו בחברת TimeTable נעזור לכם להבין איך לבחון ולבחור תוכנה לשיבוץ משמרות.
כמובן שהתוכנה שמתאימה לך תלויה בסוג בצרכים  הספציפיים של הארגון שלך.
הנה מעט דוגמאות לשאלות שתוכנה צריכה לתת מענה עליהן:

· מה המספר עובדים המקסימאלי שהתוכנה יכולה להתמודד איתה?

· האם היא יכולה לנהל עובדים המועסקים לסירוגין במחלקות שונות? בסניפים שונים?      במשמרות מסוגים שונים?

· האם שיבוץ העובדים במשמרות מותאם למדיניות המקום?

· האם ניתן ביטוי מלא לחוזה האישי של הארגון מול כל עובד ועובד

· האם באפשרותך להגדיר מדיניות נתינת בקשות?

ישנן כמובן עוד אלפי צרכים המשתנים בין מקום למקום.

מבולבל? בוא נעשה קצת סדר.

יש שני דברים חשובים שכדי לקחת בחשבון בבחירת תוכנה. עד כמה היא חכמה ועד כמה היא קלה לשימוש.

ישנן בשוק הרבה תוכנות שמצריכות ממך לבצע ולתחזק עשרות הגדרות והתקנות בכדי שיוכלו לספק תוצאות שיבוץ אוטומאטי טובות. ישנן גם הרבה תוכנות שקלות מאוד לשימוש אך אתה עלול למצוא עצמך עושה את רוב עבודת השיבוץ בצורה ידנית. תוכנת סידור משמרות צריכה להכיל שילוב מנצח של אלגוריתם חכם, מערכת הגדרות המגלמת את הצרכים שלך ולא פחות חשוב, נוחה וידידותית למשתמש. בדרך כלל ניהול הסידור הוא רק אחד מהרבה דברים בהם מתעסק מנהל הסידור ולכן על התוכנה לחסוך לך זמן ומאמץ ולאפשר לך להתמקד בתחומים אחרים של העבודה שלך.

עליך לקחת בחשבון את יכולות הצגת הנתונים של התוכנה. התוכנות הטובות ביותר מציעות מגוון רחב של דוחות ותצוגות. על התוכנה לספק לך את הנתונים שאתה צריך בצורה ברורה ומיידית על מנת שתוכל לקבל החלטות אפקטיביות במהירות. על דוחות אלו לכלול סיכומים בחתכים שונים ובזמנים שונים (יומי, שבועי, חודשי או תקופתי).

מה עוד לחפש בתוכנה לסידור עבודה/שיבוץ משמרות?

תוכנת סידור משמרות טובה גורמת לתהליכים כגון יצירה, שינוי והצגת לוחות סידור עבודה לעניין של שניות. התוכנות הטובות ביותר מציעות גם תצוגות גמישות, מאפיינים ומגוון כלים כדי לעזור למנהלים לקבל החלטות שיבוץ איכותיות. להלן קריטריונים להערכתתוכנה לסידור עבודה:

רשימת מאפיינים ותכונות:

· סידור אוטומטי – סידור אוטומטי חייב להיות חכם, גמיש, מהיר והכי חשוב, אמיתי. אם התוכנה עושה רק 70% מהעבודה ולא מתחשבת בכל השיקולים שאתה כמנהל מפעיל בשביל לשבץ הרי שעבודתך כמנהל סידור לא באמת נעשתה ולפעמים קשה יותר לתקן סידור שכזה מאשר לעשות חדש בעצמך.

· תמיכה בריבוי מקומות, מחלקות, תפקידים, הסמכות ויכולות.

· נגישות התוכנה – על התוכנה לאפשר לעובדים לתת בקשות ולצפות בסידור העבודה מכל מקום באמצעות האינטרנט. היום, במקום לחייב את המנהל לעבוד ממחשב עליו מותקנת התוכנה, תוכנות מובילות מאפשרות למנהל לנהל את סידור העבודה דרך ממשק אינטרנטי. על אלו להעניק ממשק נוח ומתקדם בדומה לתוכנה שולחנית. ישנן גם תוכנות התומכות בטלפונים סלולרים שונים, כך שתוכל להשאר מעודכן גם כאשר אתה מחוץ למשרד או מקום העבודה.

· ניהול המידע וההגדרות של העובדים.

· יכולות יצוא והדפסה של סידורהעבודה ודוחות בפילוחים שונים.

· גיבוי נתונים וגישה נוחה להיסטוריה.

· הגנה באמצעות סיסמה

· הגדרת היקף עבודה, יכולות והגבלות של כל עובד ועובד בנפרד.

· מערכת תזכורות אוטומטית.

כלים
התוכנה אמורה גם להציע כלים ליצירת הסידור, כגון:

· הגדרות וחוקים המבטאים בצורה מדוייקת את צרכי הארגון שלך.

· יצירת תבנית סידור גמישה אותה ניתן לשנות בקלות לפי הצרכים של הארגון בכל  
זמן וזמן.

· קביעת מדיניות נתינת בקשות.

· שימוש בקידוד משמרות לפי צבע.

· מערכת התראות בזמן אמת במקרים של קונפליקטים.

· קלות שימוש / התקנה - תוכנת סידור משמרות טובה צריכה להיות פשוטה ללמידה    
ולשימוש.

· הפצה נוחה ומהירה של סידור העבודה

· סינכרון מנהלים שעובדים במקבילעל אותו לוח

יכולות דיווח
תוכנות שיבוץ עובדים שימושיות מעניקות אופציות דיווח שונות, כגון:

· הצגת / הדפסת לוחות יומית, שבועית וחודשית.

· דוח משמרות משובצות / לא משובצות

· הצגת בקשות העובדים

· צפי שכר.

· החלפת עובדים מקוונת.

תוכנות סידור עבודה צריכות להטען במהירות, להציע התקנה ותחילת עבודה מהירה, במקרה של תוכנה מקוונת, אין צורך בהתקנה אך עליה לספק נגישות, חוויה שולחנית ואבטחת מידע גבוהה (אף אחד לא אוהב שהעבודה שלו לא נשמרת והולכת לאיבוד).

לבסוף, כל תוכנה מגיעה עם ספק שירות מאחורייה. מומלץ לבדוק מה ספק השירות נותן:

· תמיכה – האם התמיכה היא בדוא"ל או טלפונית? האם היא בשעות מסויימות או 24/7?

· תקופת התנסות – האם מציעים לך תקופת התנסות ללא תשלום כדי שתוכל לראות אם הפיתרון מתאים לך? האם אתה נהנה מכל היכולות של התוכנה והתמיכה של ספק השירות במהלך תקופה זו? יש חברות אשר דורשות כסף עבור התקנה והדרכה ראשונית ויש אשר יתנו שירות זהה במסגרת החודש התנסות ללא תשלום.

· התחייבות – האם נדרשת התחייבות מצדך?

· פייצ'רים – כולם עובדים על כלים חדשים, תוספות וגרסאות משופרות. שווה לשאול האם התוכנה כוללת עידכונים אוטומטים או שמא בתוספת תשלום.

לסיכום, תוכנה לסידור עבודה צריכה לשפר את יעילות המנהל, לחסוך בזמן וכסף לארגון ולהעלות את שביעות הרצון של העובדים וההנהלה כאחד.

אז בין אם אתה משבץ מלצרים, מאבטחים, רופאים,אחיות או כל תפקיד אחר אנו מקווים שעזרנו לכם לראות את התמונה המלאה ושבאמצעות מאמר זה תוכלו למצוא את התוכנה הטובה והמתאימה ביותר לארגון שלכם.

אז קדימה, הגיע הזמן לעשות סדר.

חברת TimeTable מפתחת מטמיעה ומיישמת פתרונות תוכנה אינטרנטיים חכמים וייחודיים בתחום סידור העבודה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רז דרורי

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132648 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132493 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1310757 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132248 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132258 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132654 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132213 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica