חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות – מקור האנרגיות של ביתנו

מאת: מערכת VPRריהוט 25/09/2009849 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל בית ישנו פתח ראשי של אנרגיות, דלת כניסה היא הרבה יותר מסתם כניסה לבית, דלתות כניסה הינן בעצם המעבר מהעולם החיצוני והציבורי אל תוך העולם הפרטי שלנו, לדעת לכבד את הדלת ליותר מסתם רהיט בבית זו מצווה, חמימות תלויה באנרגיות המעבר.

מעבר לבית קדוש מסיבות ותרבויות שונות, תרבות הפנג שוואי מציעה תמיד להוציא ולהזיז רהיטים אשר מפריעים לפתיחה מלאה של הדלת זה מפריע לאנרגיות להיכנס בטבעיות ובמלוא הכח. דבר נוסף שיש לשים לב לפי הפנג שוואי, זה להוציא אלמנטים המפריעים לדלת עצמה, בין אם זה מגנטים ובין אם זה ווים לתליה.

דלת כניסה אפשר לעצב ולגרום לה להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, לעצב דלתות זה בעצם כוח לעיצוב הפנים של הבית, מעצבי פנים רבים למדים לתת עיצוב מושלם לחלל הבית ואז לעצב את דלת הכניסה למטרת עיצוב מותאם ואף עיצוב הדלת נותן רמיזה על עיצוב פנים הבית לעוברים ושבים מבחוץ לביתנו.

כניסה לביתנו חייבת להיות מאושרת וחיובית ביותר, ככל שנדאג לעיצוב הבית שלנו כך נראה את הכניסה לבית בצורה טובה יותר, בין אם זה עיצוב חלל החיצוני של הבית למען ראייה מבחוץ מעוד לפני שנכנסים לבית ובין אם זה עיצוב שביל הכניסה למען הרמיזה של העיצוב הפנימי בבית.

דלתות הבית שלנו הן המקור לאנרגיות, כמו גוף בריא אשר מסתמך על תזונתו, כל עוד נכניס לגופנו ולגוף הבית דברים אשר מכילים בריאות וחיוביות נדאג לבריאות הבית והגוף, תרבויות שונות קוראות לרהיטים שאנו קוראים להם דלתות, הם קוראים לכך שפתיי הבית, בריאות ותזונה ע"י מה שנכנס דרך השפתיים.

לדאוג לעיצוב הבית זה לא רק הזזתרהיטים מצד לצד אלא גם עיצוב חלל פנימי וכמובן גם את דלת הכניסה שלנו למען עיצוב מלא ומשותף לכל רהיטי ואלמנטים שבבית כולל דלתות, שבילי החצר, מרפסות ואף שירותי הבית.

עיצוב הבית יכול להיות תלוי ברבה גורמים, באם זה הגורם הקונספטואלי ובאם זה הגורם חלל הבית, תמיד אפשר לעצב במקביל תחת שני אפיונים שונים ולדעת להפריד בינהם בעזרת הדלת, דלת הכניסה יכולה להיות זו שתפריד בין סוגי העיצובים ועדיין תוכל להיות מעוצבת להפליא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101325 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/101272 צפיות
חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101288 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101120 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101854 צפיות
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101564 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101164 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201585 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201174 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201722 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201808 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191614 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191596 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica