חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים בגוגל – איך עושים את זה?

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/20101849 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

קידום בצורה בריאה ומכוונת מחייב אותנו לדעת מה הגולשים אוהבים ומחפשים בכל הקשור לתחום שלנו, גם אם זה אומר לחפש בדיוק כמותם את הענף בגוגל ואת נותני השירות הנוספים או יותר נכון המתחרים שלנו ולהבין מה הם מציעים ואיפה הם נמצאים היום בגוגל, ככל שנשקיע יותר על אופי תנועות הגולשים נבין מה באמת הם ירצו למצוא ואיך אנחנו הופכים להיות חלק מזה.

קידום אתרים בגוגל - מי נגדינו?

בעזרת מחקר מילות מפתח אנחנו יכולים להבין מול אילו ביטויים אנחנו רוצים להיות ולהיראות, אך בעזרת מחקר מקיף יותר נבין מה המתחרים שלנו עושים ואיפה הם נמצאים היום בעזרת כך, האם המקומות הראשונים בגוגל בתחום שלנו בנו נכון ובצורה טובה את האתר שלהם? באיזה אשכול נושאי הם השתמשו בעזרת אילו ביטויים הם מקדמים את עמודי הבית שלהם. קידום אתרים בגוגל זה לא רק לפרסם מאמרים אודות הענף שלנו, יש לדעת איך להבין את המתחרים ואת הגולשים, קידום אתרים בגוגל לרוב מורכב מכמה תחומים ופרמטרים שונים ומגוונים, אם נשקיע רק על צד אחד באופי הקידום אלו בדיוק יהיו התוצאות שנקבל.

קידום אתרים - כותרת שיווקית או גוגלית?

לרוב אנחנו יכולים לראות שבכמה ביטויים שונים ומגוונים אתרים כותבים בכותרת הדפדפן שלהם (כותרת האתר מול מנועי החיפוש) את הביטויים אשר הם רוצים לקדם, אבל הם נכתוב רק ביטויים ולא נשקיע בכותרת אשר תמשוך גם את הגולשים, אחרי הכול אנחנו רוצים להתקדם על מנת להיראות מול גולשים אז למה שלא נעשה זאת בצורה טבעית בעזרת כותרות ותארים שיווקיים, להזכירכם: ככל שנשקיע יותר לכיוון הגולשים ונכניס גולשים לאתר שלנו - כך התעבורה תגדל וגוגל יראה בנו כסוג של אוטוריטה בענף שלנו. גוגל הוא רובוט שפועל למען הגולשים, כן, זה אפשרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101320 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/101268 צפיות
חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101285 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101117 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101559 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101160 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאת: מערכת VPRפרסום באינטרנט28/12/091130 צפיות
ניתן לראות יותר ויותר עסקים אשר מתחרים על לקוחות ועל שטיח פרסום שונים בארץ, בין אם אלו אתרי אינטרנט אשר מפרסמים בעלי מקצוע שונים ובין אם אלו שטחי שלטי חוצות אשר מפרסמים לרוב ברחובות הערים המרכזיות, הגדולות והרווחיות ביותר לבעלי העסקים.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211691 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183552 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172478 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172518 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica