חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת אתרים – בניית אתרים בצורה נכונה

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/20101268 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

הקמת אתרים מקצועיים לאינטרנט זה הרבה יותר מכמה קודים בדפי HTML, הקמת אתרים בצורה מקצועית אמורה להיעשות בצורה שתיהיה מותאמת גם לגושים וגם למנועי החיפוש. מנועי החיפוש לא דורשים הרבה אבל הם דורשים יחס, ויחס ניתן לתת למנועי החיפוש רק בעזרת קודים בצורה מותאמת ומכוונת למטרה, ישנם כמה וכמה סיגנלים שצריך לדעת לפני שרצים להקים אתר באינטרנט.

הקמת אתרים – קודם כל הגולשים

למען אתר אופטימאלי לגולשים יש להבין מה הצורך שלהם, מה הרצון שלהם כאשר הם מחפשים משהו בהקשר לתחום שלנו, למען כך עושים מחקר מילות מפתח מקיף בגוגל בשביל לדעת מה הביטויים המדוייקים שהגולשים מקלידים כאשר הם מחפשים בהקשר לתחום ולענף שלנו. לאחר מחקר מילות מפתח מדויק ניתן לבנות את האשכול הנושאי הראשון שלנו באתר, כלומר – הבר ניווט העליון / הראשי למען הביטויים החשובים ביותר בענף.

הקמת אתרים – איפה התוכן?

תכנים של אתרים רבים מוקפים בתמונות בלבד, יש לדעת איך לעניין את הגולש אמנם בתמונות אבל גם לדעת להגיש לו את כל המידע שניתן לבקש הסובב את התחום שלנו, הקמת אתרים בצורה נכונה תקים לנו קודם כל את הבר ניווט ולאחר שבחרנו אנחנו כותבים (או שוכרים כותב תכנים מקצועי) למען לפחות 300 מילה לכל עמוד תוכן שיש לנו באתר. כל עמוד שיש לנו באתר חייב להכיל את מילות המפתח החשובות אשר קשורות לאותו עמוד ספציפי, לא להציף, לא להדגיש יתר על המידה, לא לחשוב שגוגל אידיוט! גוגל יודע מה הוא מחפש ולמען האמת – זה בדיוק מה שהגולש מחפש, ככל שנקלע יותר למטרת תוכן איכותי ומרובה בעניין התחום שלנו – כך גולש יישאר יותר וירצה לדעת יותר וכך כמובן גם גוגל יידע שאנחנו אופטימאלים לגולשים.

עיצוב אתרים – חשוב?

כאשר גולש נכנס לאתר שלנו הדבר הראשון שמושך אותו זה לא המילים היפות והשיווקיות שלנו, אלא בעצם אלו אותם צבעים שנותנים לו את ההרגשה שמא "נוח לי לשוטט באתר ללא כאבי עיניים" או שמא "הצבעים הללו חזקים מידי בשבילי – אני הולך". מעצב גרפי מקצועי אמור להפוך את האתר לנגיש במיוחד לגולש, מעצב גרפי לרוב יודע את העבודה משום שלאחר כל אתר שמעצב מקים – הוא לרוב לוקח לעצמו את הרשות לבקש דוחות סטטיסטיקות של האתר, האם הגולש יצא מהר מידי, האם הגולש הבין ואהב את הנוחות שבגלישה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101320 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101285 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101117 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101850 צפיות
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101559 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101160 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאת: מערכת VPRפרסום באינטרנט28/12/091131 צפיות
ניתן לראות יותר ויותר עסקים אשר מתחרים על לקוחות ועל שטיח פרסום שונים בארץ, בין אם אלו אתרי אינטרנט אשר מפרסמים בעלי מקצוע שונים ובין אם אלו שטחי שלטי חוצות אשר מפרסמים לרוב ברחובות הערים המרכזיות, הגדולות והרווחיות ביותר לבעלי העסקים.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213603 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162131 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica