חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס מין וצעצועים

מאת: aleshkinaמשפחה וזוגיות - כללי12/06/20122784 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא כל הזמן היה כל כך בקלות כסף לשלם עבור צעצועי או אביזרי מין. לילדות בייחוד הייתה זו מטלה מסובכת בעיקרו ביותר ובעיקר בזמנים טרם עידן האינטרנט. כיום זה יכול להיות פשוט גדול יותר- בקושי ישירה- ועדיין ניתן לשמוע מבוכה בנושא של רכישת אביזרי סקס. שאלות על רבות מתעוררות על ללמוד יגיבו בני הזוג והאם היא או הוא יפגעו מהעניין ועד השאלה "האם אני יהיה לא אחרת מספקת אותך?".

כללי  נשים מספרות שהן הכירו גבר עם ראשי טוב שיכול שאל אותן כיצד כל מאוננות אלא אם לא ויברטור. בנוסף על כל המיתוסים מסביב צעצועי מין בדיוק כמו מופע ירידת הרגש בדגדגן, ישנן הסבר מדוע טובות ורבות לעשות שימוש תדיר עם אביזרי מין. זה מי שיש לו ממדרגה ראשונה פתוח המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם. צעצועי סוג של מכניסים אל חיי המין טעם של הרפתקנות של סקס. כנראה רוצה לא להגיע אל מקום של שעמום בסקס אלא דחיפה עם הרפתקאות בזוגיות המינית יריד הרבה הקודם שמתחילים להרגיש את השעמום.

ההסברים מדוע לא להורג שימוש עם אביזרי סוג הן רבות. ניתן לשמוע מהרבה נשים וגברים שרוצים ניסיון צעצועי מין אך החשש והבושה מונעים מהם הישגים זאת. קיימים גברים ונשים שיש בידם צעצועי סקס והיו רוצים מכילים את בני הזוג בכל זאת  של אימה לפגוע בהם; ובנוסף ישנם נשים וגברים שכבר הצליחו והעזו לערב את בני הזוג אולם זה קבלו תשובה שלילית ודוחה ליוזמה שלהם.

ובכל זאת, זה אינו ריאלי ואף כנראה רוצה להכניס אביזרי מין אל תוך קשר הזוגי. בתחילה, אין שום ויכוח על זה שאורגזמה נשית - אצל הרבה נשים- הינה חזקה גדול יותר, קבוע גדול יותר ולכן יכול להיות "טובה" גדול יותר מאשר אורגזמה ללא צעצוע סקס. בנוסף, בני זוג רבים משתעממים יחסית מהר מחיי המין שלהם. צעצועי סקס מוסיפים תיבול עוד אל חיי המין ומסייעים משתחרר מן כל ספק לסקס להיות מרתק ומעניין. עשיית שימוש ומקובל בצעצוע סקס ופיתוח משחקי סקס מגוונים עם האביזרים מאפשר חוויות שונות של אינטימיות כל פעם מחדש. הדרך הכולל, חוק יסוד של סקס הוא להקפיד כל היה פעם לחדש או להחליף דבר אחד אחד בסקס שלכם. ככה אף היה לא תשתעממו.

עוד סיבה טובה לעשיית שימוש בצעצועי סקס הינה לנשים שמתקשות להשיג לאורגזמה וצריכות גירוי ממושך היא איתנה וישיר יותר של הדגדגן. בדרך כלל לא קל מסוגלים למצוא תנוחה שמאפשרת יכול להיות גם דלקת זיהום של הדגדגן בעת החדירה ועל לאחר מכן ויברטור אחרת דילדו הם יעילים ביותר זה בצורה שהאישה תצליח להגיע אל אורגזמה. יכול להיות גם גברים שיכול זקוקים לגירוי עוד בכדי שיוכל לשמור על זקפה מוצאים את צעצועי הסקס יעילים ביותר.

לגבי אם כי טענות אלה משכנעות הרבה אנשים, הן כל עוד לא משכנעות אותם מספיק. הרבה אנשים המוצאים את עצמם הם רגישים לשינויים ועל לאחר מכן לא מומלץ להפתיע בתחום הזה. אנשים לא מעט עדיין לא חושבים על  שימוש בצעצועי סקס עם עיניים שליליות. נכון שישנם יכול להיות גם אנשים מיוחדים המשתמשים בצעצועי סקס אך אין ספק ישנן גם עקרות בית, אחרת כללים, אנשי עסקים, נהגי אוטובוסים וגם מורות שמשתמשים בצעצועי סקס. השימוש עם דילדו או ויברטור איננו גורם לכם להיות יוצא דופן, זה יגרום לכם להשיג לאורגזמות אדירות.

הכרויות סקס

מצלמות סקס

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המומחים באסטטיקה, הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת aleshkina

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131330 צפיות
הוא התלבשוירד למטה לאכול ארוחת בוקר והצטרף לבת שלובמטבח. איש מהם לא דיבר על מה שקרה מחוץלחדר האמבטיה,ודן ציינו שהוא צריך לצאת ללכתלאונים . לואיז ציינו שהיא הולכת רכישה עם חבר בבית הספר והם היו גם לחזור לביתו ביחד כמו שלא היה סגל באותו שבוע. דן נישק את הבת שלו עלמצחוויצא לעבודה.

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131249 צפיות
לואיז.... לא מרגישה טובה מאוד ... . היא הרימה את מבטווראתה עלהתחת לבושי הביקיני הקטן מתפתלבכניסה שלהכלואיז חיפשו את המדף . אמנדה הגיעה והתחילה ללטף את התחת הקטן עם שתי האצבעות לוחצות ומשפשפת את חברתה. לואיז תפסה אתשדהמהמדף ומעדכהיה להיות ליטף את התחת שלה . שניהם נפלו על הרצפהואמנדה הייתה הראשונה לפעולה. לואיז נחתה על ארבעוהתחת שלה הזדקר . אמנדה תפסה אותה פעם נוספתוהסטה לגזרים את החומר, החלה להשתמש בלשונה על החברה שלה 10 שנה קודם לכן . היא דחפה את הלשון שלה בתוךהכוס נטולת שיער מעט לאחר מכן עלית

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131415 צפיות
לואיז הייתה עדיין מחזיקה את הקופסה, אבל את התוכןשנשפך על השטיח. מה איתך כוזב אמנדה, בבקשה להפסיק ........ להפסיק . היא התחילה ליהנות ממה שסיים להוהמשיכה למחות במתינות עלהפלישה לגופה. היא יכלה לראות את זין הצעצוע, על השטיח והופתעה עד כמה גדול היה חלק מהם . פתאום היא התרחקה והתעמתה עם אמנדה . הפנים הקטנה והמתוקות שלה הייתה מרוחברוק והוא או היא תפסה את לואיז שוב ונשקה אותהמלאבפה. לואיז השתנקה וניסתה לדחוף את אמנדה משם. כתחליף את ידה נגעה בתליוןוהיא או הוא החזיר את הנשיקה החמה, הלחה חלקלקה באופן מי

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131795 צפיות
כמות גדולה - כדי שתוכל הצלחהבשנה הקרובה הולכת להיותהרווח לא משנה את היתרונות הטובים להתעלות כמה 1 כי מסוים מפורסם שפע המזל שלך. זה 12 החודשים לפיה תוכל לפתח הזדמנויות רגשות טובות וסוף העמוד הדברים יכול להתאים לטובתךותאפשר כדי שתוכל 12 חודשים של כראוי לרווחתה ושגשוג -וכל קורסבלהעיף. נצל אתההזדמנות שלך להיות הרבה זה יכול להיות 12 חודשיםואל תהסס ללכת במקרה שאתה מתבקשלהישגים שיוכלו למקסם את האחוזים הפוטנציאליים כמה האחרון וקשים.

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131685 צפיות
מותג חדש לגמרי 12 חודשים מתחילים וכל מרווח מסמלבגין כזה מלווה בהנאה ובציפייה , כולנו מקוויםלשנה טובה גדול יותר, בכל המקום בחיינו, בשנהשהיה נותנת לנו את המתנות . כל אחד מאיתנו עשוי לרצות ללמוד על מה מוכן לנו12 חודשים , ייתכן שתצטרך עםתחזית שנתית שאינו ציבורי תוכל לגלות בעיות האחרון .

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131455 צפיות
כולנו מכירים את רעיון אסטרולוגיה. כולנו יודעים שיש אנשים המוצאים את עצמם שמאמינים שזה הסלבריטאים יכולים לנבא את העתיד בצורה זו או אחרת. אנשים המוצאים את עצמם לא מעט נוהגים לקרוא את הטור של הורוסקופ בעיתון. הורוסקופ הוא למעשה תחזית אסטרולוגיה אישית. הורוסקופ נכתב על כל מזל ומזל: על דלי, על דגים, על טלה, ועל כל שאר המזלות על עולה בקנה אחד עם סדרם בגלגל המזלות. אנשים רבים מתכננים את הנוכחי שלהם או את בשבוע שלהם על בתגובה התחזית שנכתבה בטור הורוסקופ בעיתון, ובטוחים שזה הדבר שמסייע להם לחיות את חייהם

מאת: aleshkinaזוגיות ואהבה05/12/121513 צפיות
ליווי עסקי נגמר הנוכחי המפתח על ההישג בשביל עקרון חברת ובעלי חברות קטנים וגדולים, כאלו שטמון בהם הפוטנציאל להשיג ולהתנהל בחכמה, מסדרון הם צריכים עזרה חיצונית שתאפשר להם להיות יותר מקצועיים ומובילים בתחום שלהם. ליווי עסקי הוא בדרך כלל מה שהופך מנהל ממוצע לראש חברה מבריק, לאחד שמסוגל להוביל את החברה שלו למימוש ולשגשוג אמתי.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215162 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204675 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201170 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201462 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173101 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173405 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica