חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוסכים – טיפול המכונית או טיפול ללקוח

מאת: מערכת VPRרכב27/09/2009858 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחיי היום יום שלנו אנחנו רגילים להיתקל בבעיות מכניות ברכב שלנו ואף תקלות שאנו לא כל כך מכירים ולא יודעים איך להתעסק איתם, כמו רוב הגאונים אנחנו תמיד מנסים לאתר את הבעיה בעצמינו, מה שגורם ליותר סיבוכים ויותר תקלות ואז אנחנו שואלים למה זה עלה לנו כל כך הרבה כסף לתיקון.

מוסך יכול להגיד לנו בדיוק מה הבעיה ובדיוק כמה זה יעלה ולמה זה עולה כך ותמיד אנחנו כעם חשדני תמיד חושש לשלום הרכב ויותר לשלום חשבון הבנק שלנו. מסיבה כל שהיא ולא מובנת אנשים תמיד מצפים לקבל שקרים מלאים מבעלי המוסכים שלהם, לדעת לסמוך על מוסכים זה לא אמונה תפלה זה בסך הכל עיקרון ההבנה, אם אתם מבינים בזה אז נסו להשתלב בשלבי העבודה אך אם לא אין טעם לנסות להבין ואפשר בסך הכל לקבל כמה הצעות מחיר וכמה חוות דעת שונות לגבי התקלה ברכב.

מוסכים הם שם דבר לכל דבר כי אחרי הכל מוסכים אלו בעלי מקצוע מקצוענים וידועים בתור דברים מסובכים להבנה, אם חוסר ההבנה שלנו לא יכול לגרום לבעל מקצוע במוסך לקבל פרצוף עקום בכל פעם שהוא ינקוב מחיר כל שהוא.

מוסכים נותנים מחירים ולפעמים למרות הכול הם מחירים גבוהים אך לא בגלל שחס וחלילה מנסים לרמות (רובם לא בכל אופן) הרעיון הוא לכל מוסך יש עלות אחרת לחומרים, לבעלי המקצוע אשר עובדים שם וכמובן שם דבר למקום עצמו, במידה והמוסך הינו מוסך מורשה ומוסך אשר ידוע בשמו - המחירים לפעמים בהתאם, בדיוק כמו שנקנה חולצה של חברת מותג אנחנו לא נצפה לקבל את אותו המחיר שקיבלנו בשוק הפשפשים.

מוסכים הם מקום בו בעלי מקצוע רבים מוצאים את עצמם מפחדים להגיד מחיר כל שהוא שמא יגידו עליהם שהם שקרנים, אחרי הכל זהו מקצוע מאוד מסתורי ומסובך לרוב אנשי העם, במידה ואתם מרגישים שמרמים אתכם, נסו לבדוק את הדבר בכמה מוסכים שונים והיו דיסקרטיים אם תרצו העיקר שתלמדו להכיר את הענף ותלמדו לאבטח לעצמיכם את המוסך המוכר לכם והצמוד לכם. לעבוד מול מוסך קבוע תמידנותן הרגשת בטיחות ואחכ אפילו להיפגש עם חברים ולספר, כי אחרי הכל רוב אנשי העם תמיד משתפים בעיות ולא מעלות, ככל שנלמד לשתף גם דברים טובים כך נרוויח כולנו בעלי מקצוע טובים וענפים רווי טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101320 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/101270 צפיות
חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101286 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101117 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101850 צפיות
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101559 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101160 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213821 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213953 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214133 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204601 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195566 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196261 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica