חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך להצלחת העסק – יועץ מס ומחלקת הנהלת חשבונות

מאת: zeaniייעוץ עסקי14/06/20121138 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדרך להצלחת העסק - יועץ מס ומחלקת הנהלת חשבונות

מנהג ידוע הוא בישראל להשתמש בשירותיו של יועץ מס פעם אחת בשנה, היא עת הדיווח למס הכנסה, וכן במקרים חריגים. ואולם, דווקא העסקים המצליחים ביותר הם אלו המשתמשים בשירותיו של יועץ מס באופן תדיר ויומיומי. למעשה, גדולתו של היועץ הינה בבקיאותו הרבה בסעיפי החוק השונים ובתת הסעיפים, כך שלמעשה ביכולתו לצפות את ההשפעות השונות של עסקאות כגון רכישה או מכירה של נכסים מסויימים, חישוב ההוצאות הסופיות של פרוייקטים חדשים, בשקלול המיסים המתווספים אליהם, הגדלת מערך השיווק, ועוד ועוד.

לא רק זאת, כי אם הוצאות מיסוי רבות יכולות להיחסך באמצעות הידע הרב שמביא עימו יועץ המס כאשר סכומים אלו יכולים להגיע לאלפים ועשרות אלפי שקלים מדי שנה. פיקוח על הנעשה בעסק, תקינות תקבולים ותשלומים שונים, ייעוץ בנוגע לפעולות בעלות השלכות פיננסיות כאלה ואחרות, אלו הם רק חלק מתחומי הפעולה של יועץ המס בשירות השוטף לעסק. הסתייעות בשירותיו של יועץ מס מנוסה ואמין, מקצועי וחרוץ, תבטיח הצלחה כלכלית של החברה למשך זמן רב.

למעשה, מחלקת הנהלת חשבונות היא הקביים, הבסיס הכלכלי המאפשר לעסק להתנהל בצורה מסודרת וברורה, ולפתח אותו באופן מושכל לעתיד. אין ספק כי ההתנהלות העסקית אינה עניין של מה בכך, בין אם מול גופים ציבוריים או פרטיים, לקוחות וספקים ובייחוד מול רשויות המס השונות, וכי נדרש ידע מעמיק והבנה פנימית בהתנהלותם של הגופים.

מרבית מנהלי העסקים ניחנו בכושר על טבעי לניהול, הכולל יכולת אבחנה דקה, אינטואיציה חזקה, יכולת משא ומתן מקצועית וארגון מקסימלי. אולם, הבקיאות בעיקרי המס השונים ובאינספור תת הסעיפים ומשמעות תחולתם, אינה כשרון טבעי, אלא ידע הנרכש במשך שנים רבות ומתפתח תוך כדי ניסיון ועבודה. את ההתנהלות מול הגופים הבירוקרטיים תיטיב לנהל מחלקת הנהלת חשבונות בחברה, כשהיא מותירה למנהל העסק להתמקד בתחום החשוב באמת: ניהול העסק ופיתוחו.

מחלקת הנהלת חשבונות יכולה להיות חד צידית או דו צידית, כאשר החוק הישראלי מחייב בניהול מערכת הנהלת חשבונות כפולה, היא המערכת הדו צידית. זו למעשה, מאפשרת לבעל העסק לדעת בדיוק היכן עומדים רווחיו מול הפסדיו בכל רגע נתון, ואין ספק כי כלי זה מהווה את אמת המידה של מנהלים מקצועיים בעולם כולו, היודעים כי ניהול מעולה מבוסס על סדר וארגון חסרי פשרות.

תפקידו של יועץ המס בחברה, בדיוק כמו מחלקת הנהלת חשבונות, הינו כיד ימינו של מנהל החברה, ולכן ההתנהלות העסקית המתבצעת בשיתוף פעולה יומיומי עם מחלקת הנהלת חשבונות, היא הלב והמפתח להצלחה העסקית.

 



תגיות המאמר: הנהלת חשבונות, יועץ מס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת zeani

מאת: zeaniבית חכם18/06/12998 צפיות
תודות למודעות ההולכת וגוברת לחשיבות השמירה על משאבי הטבע הקיימים וכן בעקבות חשבונות חשמל שנדמה לרבים מאיתנו כי 'נופחו' והסתכמו בלא מעט שקלים, רבים עוקבים יותר אחר חשבונות החשמל שלהם ומד הצריכה.

מאת: zeaniניקיון18/06/121081 צפיות
תודות להתרחבות הגלובאליזציה והתפשטות תפיסות הומניות בעולם כולו, ניתן להבחין בשתי תופעות עיקריות המאפיינות את הדור האחרון ומתפשטות אל תחומי החיים השונים.

מאת: zeaniבית חכם18/06/121098 צפיות
הבית החכם הינו חלק מגישה הנמשכת מזה מספר עשורים ומעמידה את נוחות האדם במרכז ההתייחסות. בין אם מדובר בתחום האופנה או בתחום הנדל"ן, אין ספק כי אמצעי הנוחות וההתייחסות לצרכיו המשתנים של האדם מנותחים לעומק ומועברים אל מרכז הבמה.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222259 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221491 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22905 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211219 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21954 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211038 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201516 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica