חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבית החכם התקנת חלונות ותריסים

מאת: zeaniבית חכם18/06/20121095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבית החכם - התקנת חלונות ותריסים

הבית החכם הינו חלק מגישה הנמשכת מזה מספר עשורים ומעמידה את נוחות האדם במרכז ההתייחסות. בין אם מדובר בתחום האופנה או בתחום הנדל"ן, אין ספק כי אמצעי הנוחות וההתייחסות לצרכיו המשתנים של האדם מנותחים לעומק ומועברים אל מרכז הבמה. הבית החכם הוא בין הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המציעות לאדם ליהנות מסביבתו האישית מבלי להתאמץ, כאשר זו מותאמת לא רק לצרכיו המשתנים, אלא גם לאופי הצריכה המשתנה מאדם אחד למשנהו, לאזור המגורים, למטרת השימוש וכיו"ב.

חלק מטכנולוגיות הבית החכם כוללות מיקום חלונות הנפתחים ונסגרים בהישמע מחיאת כף או טריקת דלת, ואפילו בהתאם לקולות המוקלטים ומותאמים מראש, כך שאם יצאתם לעבודה ובמקרה הכלב ירצה לצאת לגינה, ייפתחו החלונות לשמע נביחתו. החלונות החכמים משווקים בדגמים שונים כך שחלקם מתאימים לחדר השינה, לסלון או למטבח, וניתן לתכנן את שעות הפתיחה והסגירה שלהם מראש, או בהתאם לשעות האור וכיו"ב.

סוגים נוספים של חלונות חכמים מחולקים על פי סוג הזכוכית של החלון, כאשר דגמים מסויימים יותאמו לעיר סואנת וימנעו חדירת רעש, זיהום אוויר ואף יהיו אטומים מצידם האחד, אחרים יתאימיו לעיטור מראה הבית באמצעות זכוכיות צבעוניות או שילוב של מתכת וזכוכית, ואם לא די בכך, חלונות המשמשים לא פחות ממסך מחשב ומאפשרים גלישה חופשית ברשתות החברתיות השונות, מענה על מיילים וכיו"ב.

כמו כן, ניתן להתקין תריסים מותאמים באופן ייחודי לסוג החלונות, כך שחלונות שהותקנו בכיוון השמש, לדוגמא, יצורפו אל תריסים המותאמים לספיגת קרינת שמש בשעות החמות, ואילו חלונות הממוקמים בחדרי האמבטיה או בחדר המטבח, יותקנו עם תריסים העמידים במיוחד לרטיבות. המערכות החכמות של החלונות והתריסים מיועדות לפעול בהתאמה, אולם ניתן לתכנת כל אחת בנפרד כך שהחלונות ייסגרו בעת רטיבות בחורפים, ואילו החלונות הם שייסגרו בשעות האור.

בבחירת חלונות או תריסים שיותקנו בבית, חשוב לקחת בחשבון את ההתאמה לקו העיצוב הכללי של הבית ולהיעזר בשירותיו של מעצב פנים מקצועי ומנוסה. כמו כן, יש להקפיד כי החולנות ו/ או התריסים מצוידים בתו תקן ישראלי ובן לאומי, וכן חשוב לקבל הדרכה בטרם התקנת המערכות.

 



תגיות המאמר: חלונות, תריסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת zeani

מאת: zeaniבית חכם18/06/12995 צפיות
תודות למודעות ההולכת וגוברת לחשיבות השמירה על משאבי הטבע הקיימים וכן בעקבות חשבונות חשמל שנדמה לרבים מאיתנו כי 'נופחו' והסתכמו בלא מעט שקלים, רבים עוקבים יותר אחר חשבונות החשמל שלהם ומד הצריכה.

מאת: zeaniניקיון18/06/121079 צפיות
תודות להתרחבות הגלובאליזציה והתפשטות תפיסות הומניות בעולם כולו, ניתן להבחין בשתי תופעות עיקריות המאפיינות את הדור האחרון ומתפשטות אל תחומי החיים השונים.

מאת: zeaniייעוץ עסקי14/06/121136 צפיות
מנהג ידוע הוא בישראל להשתמש בשירותיו של יועץ מס פעם אחת בשנה, היא עת הדיווח למס הכנסה, וכן במקרים חריגים. ואולם, דווקא העסקים המצליחים ביותר הם אלו המשתמשים בשירותיו של יועץ המס באופן תדיר ויומיומי.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181562 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171633 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica