חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך נחסוך בצריכת החשמל

מאת: zeaniבית חכם18/06/2012997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כך נחסוך בצריכת החשמל

תודות למודעות ההולכת וגוברת לחשיבות השמירה על משאבי הטבע הקיימים וכן בעקבות חשבונות חשמל שנדמה לרבים מאיתנו כי 'נופחו' והסתכמו בלא מעט שקלים, רבים עוקבים יותר אחר חשבונות החשמל שלהם ומד הצריכה. תופעות של גניבת חשמל על ידי השכנים, המשבר החמור שהקשה על ייצור על ידי חברת החשמל והצורך ההולך וגובר בחסכון כלכלי, מביא רבים לשנות את גישתם לאופן השימוש בחשמל הביתי.

כדי לצמצם את צריכת המים רצוי להזמין חשמלאי לבדיקה יסודית ומקיפה בה ייבדק כי אכן המים נמדדים בהתאם לכמות הנצרכת וכי אין תופעה של גניבת חשמל מהשכנים. בדיקה תקופתית של חשמלאי יכולה לתת הדרכה כללית בנוגע לאופן השימוש הנכון במכשירים השונים בבית, כולל מכשירים שניתן או נכון יותר להוריד את הצריכה הכללית שלהם לוולטאז' נמוך יותר וכו'.

ביקור עונתי של חשמלאי יוכל לחסוך לבית אב אחד לא מעט כסף, על ידי סקירה כללית, יכול חשמלאי להמליץ על חסכון בשימוש במזגן, אם יתברר כי המכשיר גוזל אנרגיה, או בהחלפתו או בשימוש שונה במכשיר. כמו כן, ממליצים חשמלאים רבים על שימוש בנורות חסכוניות, דוגמת פלורסנט. צמצום משמעותי נוסף של צריכת החשמל הוא בהחלפת דוד החשמל בבית בדוד שמש שהשימוש החודשי בו מסתכם בחסכון עצום בהשוואה לאפיקי חימום אחרים. יחד עם זאת, גם אם אתם בוחרים להמשיך להשתמש בדוד החשמל, בקשו מהחשמלאי לבדוק אם התרמוסטט עובד כהלכה ובדקו אפשרות של כיוון הטמפרטורה ל-60 מעלות במקום 70.

באמצעות בדיקה של חשמלאי ניתן לברר אם מכונת הכביסה עובדת כיאות ועל כפ פנים רצוי לכבס בטמפרטורות שאינן עולות על 40 מעלות לכל היותר. כמו כן, ניתן לבדוק את המערכת הממוקמת בארון החשמל החיצוני לבית בזמן בדיקת חשמלאי תקופתית כי החיבורים תקינים ופועלים כשורה. אמנם חשמלאים אמונים על מקצועם שנים רבות, ואולם בשל הסיכון הקיים בעיסוק בחשמל, יש לברר היטב כי אכן מצויד החשמלאי בתעודת הסמכה רשמית. אסור בשום פנים ואופן לבדוק עצמאית את מערכות החשמל הביתיות.

המעוניינים לצמצם את צריכת החשמל בבית ללא הזמנה של חשמלאים מקצועיים, יכולים להתחיל בבדיקה של שעון החשמל החיצוני לבית ולעקוב אחר מד הצריכה כדי לחדד את ההבנה בנוגע לצריכה של כל מכשיר ומכשיר בבית.

 



תגיות המאמר: חשמלאי, חשמלאים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת zeani

מאת: zeaniניקיון18/06/121081 צפיות
תודות להתרחבות הגלובאליזציה והתפשטות תפיסות הומניות בעולם כולו, ניתן להבחין בשתי תופעות עיקריות המאפיינות את הדור האחרון ומתפשטות אל תחומי החיים השונים.

מאת: zeaniבית חכם18/06/121098 צפיות
הבית החכם הינו חלק מגישה הנמשכת מזה מספר עשורים ומעמידה את נוחות האדם במרכז ההתייחסות. בין אם מדובר בתחום האופנה או בתחום הנדל"ן, אין ספק כי אמצעי הנוחות וההתייחסות לצרכיו המשתנים של האדם מנותחים לעומק ומועברים אל מרכז הבמה.

מאת: zeaniייעוץ עסקי14/06/121138 צפיות
מנהג ידוע הוא בישראל להשתמש בשירותיו של יועץ מס פעם אחת בשנה, היא עת הדיווח למס הכנסה, וכן במקרים חריגים. ואולם, דווקא העסקים המצליחים ביותר הם אלו המשתמשים בשירותיו של יועץ המס באופן תדיר ויומיומי.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181704 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181570 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181433 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181499 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181666 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181508 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171638 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica