חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים לזוגות - מקומות רומנטיים

מאת: Ariel Novarovצימרים16/06/20121278 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא לפניהרבה שנים חופשה בצימרים הייתה נחשבת כמותרות, יותר מכך רק אנשים עמידיםהיו מרשימים לעצמם לקחת פסק זמן מטרדות העולם ולנפוש. גם כשכבר אנשים הבינואת הצורך הגדול בחופשה הם עשו זאת בעיקר במלונות שונים ברחבי הארץ. הסיבהלכך הייתה מורכבת ממספר גורמים, הראשונה שבהם היא שעולם הצימרים לא היהמפותח כפי שהוא כיום והשנייה היא חוסר  המודעות מצד ציבור הנופשים שיש עודאלטרנטיבה כשיוצאים לחופשה. צימרים לזוגות הלכו ותפסו תאוצה במשך השנים. כיום, אין כמעט זוג שלא הולך לירח דבש בצימר מפנק.

זוהי אפשרותמבוקשת ביותר וכמובן הרומנטית ביותר מכל דבר אחר. זוגות שמבלים בצימריםמקבלים את כל מה שהיו מבקשים לעצמם ואף יותר מכך. גקוזי, פלזמה ומיזוג אלוהתנאים הבסיסיים בצימרים בארץ כיום. צימרים לזוגות כוללים פינוקים מיוחדיםכמו למשל: בריכה פרטית,ארוחת בוקר רומנטית,מסג פרטי וכל העולה על דמיוןהנופשים.

צימרים עם בריכה - למי זה מתאים?

בחופשותמשפחתיות באופן טיבעי הדרישות שונות. צימר גדול ומרווח, מתחם גדול הכוללמספר חדרים, משחקייה, חדר אוכל פרטי הם חלק מתוך מה שמשפחה זקוקה כאשר היאיוצאת לחופשה. צימרים למשפחות עם בריכה היא כיום אפשרות מקובלת מאוד ומבוקשת אצל הרבה מהמשפחות. מה יותר משפחתי, מגבש וכיף לילדים ולמשפחה מאשר בריכה בתוך שטח פרטי ?!

זהו ממשחלום שמתגשם כאשר מגיעים לשטח פרטי העומד ברשות המשפחה בלבד ונמצאת שםבריכה. ילדים לא צריכים עוד הרבה אטרקציות כאשר יש להם בריכה, הם שוכחיםמהכול נכנסים אליה וכדי להוציא אותם צריך להתחנן...זאת החופשה המשפחתיתהאמיתית, זאת ההזדמנות הטובה ביותר בשבילכם  ההורים לנוח, להירגע ופשוטלשכוח מהצרות. כשהילדים נהנים אז כמובן שגם אתם. זאת חוויה בלתי נשכחתוהילדים לא יפסיקו להודות לכם על חופשה מדהימה, והם כבר יחשבו בשבילכם עלהחופשה של שנה הבאה. אם אתם כבר הורים לילדים גדולים וכבר יש לכם נכדיםקטנים ומתוקים זאת תתארגנו, תבררו ותזמינו את כל המשפחה הענפה לימי כיף,ימים בלתי נשכחים בצימר. בואו להגשים את חלומכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ariel Novarov

מאת: Ariel Novarovריהוט 29/11/121032 צפיות
פרגולות זוהי דוגמא נפלאה לפריט שיכול לקדם את מטרת גיבוש המשפחה. בפרגולה ניתן לערוך סעודות משותפות, לערוך אירועים משפחתיים או סתם ככה לנהל שיחה בארבע עיניים.

מאת: Ariel Novarovצימרים21/10/121016 צפיות
בשנים האחרונות צימרים למשפחות דתיות הולכות ומשוות קו עם צימרים המשויכים יותר לציבור הכללי.כמו לציבור חילוני כך גם הציבור הדתי שם את הדגש שלו על רמת הניקיון.

מאת: Ariel Novarovרכב21/07/121268 צפיות
אחזקת רכב היא דבר לא פשוט, היא דורשת מאיתנו להשקיע זמן וכסף ואף לצפות תמיד ללא צפוי. כל בעלי הרכב שבינינו מכירים מקרוב מהם המשאבים הנצרכים לאחזקתו של מכונית, מכירים את הקושי- ובכל זאת לא מוותרים על השימוש ברכבם. קשה מאוד לאדם שיש ברשותו רכב תקופה ארוכה לדמיין את חייו ולו ליום אחד בלעדיו.

מאת: Ariel Novarovצימרים20/07/121492 צפיות
לא סתם רוב רובו של מי מאיתנו המחפש חופשה בוחר בחופשה בצפון. החלק הצפוני של מדינתנו הקטנה הוא ארץ בפני עצמה. הצפון גדוש באפשרויות, ובעיקר במים זורמים על גווניו השונים. צימרים בצפון למשפחות הוא האפשרות הנכונה ביותר בעבור מי שרוצה לשלב בין הנאה מקסימאלית מהטבע לבין תנאי שהות מצוינים.

מאת: Ariel Novarovבתי מלון08/07/121394 צפיות
מלונות בוטיק הם מלונות קטנים יחסית למלונות רגילים אך מכילים בתוכם לא מעט יתרונות ביחס לצורות חופשה אחרות. מי מאיתנו לא חולם על חופשה שתוציא אותו מהרעש היומיומי שמקיף כל אחד מאיתנו ולו לעשרים וארבע שעות..?! מי מאיתנו לא צריך קצת פנאי לעצמו, פנאי לגוף ולנשמה...זמן איכות עם עצמו, כדי לחדש כוחות וכדי להיפגש עם מי שהוא באמת...?!

מאת: Ariel Novarovאירועים וחתונות – כללי06/07/121434 צפיות
אנשים רבים במדינת ישראל אינם מודעים לשוק המפותח הקיים סביב שמלות כלה. חצי מהאוכלוסייה הם גברים שעל רובם ניתן לומר שאינם מודעים לשום שוק הקשור לבגד נשי.

מאת: Ariel Novarovצרכנות05/07/121623 צפיות
לבחירת צמיגים המתאימים לרכב מקום משמעותי ביותר באחריות בעל הרכב על עצמו ועל היקרים לו אותם הוא מסיע. בשנים האחרונות עולה המודעות לתודעת הציבור בצורה משמעותית- רוב הנהגים כבר יודעים: צמיג תקין מציל חיים!

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171503 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica