חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עסק מצליח בניהול נכון

הצלחה של עסק טמונה בניהולו הנכון לטווח הזמן הארוך, ואילו הבסיס עליו פועל העסק הוא משאביו הכלכליים, המנוהלים בצורה מסודרת ומדויקת ללא כחל וסרק. למעשה, 80% מהעסקים הקטנים בישראל נסגרים במהלך השנה הראשונה לפעילותם ואילו 90% במהלך השנה השנייה. כדי להבטיח פעילות עסקית מאוזנת למשך תקופה ארוכה, חייב מנהל החברה/ העסק בייעוץ חיצוני או בסיוע כלשהו במטלות הרבות.

חישוב אחוזי המס המשולמים על שירותים שונים, רישום מדויק של ההוצאות וההכנסות וניהול תזרים המזומנים השוטף הינו המסגרת הכלכלית של עסק, המבטיחה את הצלחתו. הבטחה של ניהול מקצועי ברמות הגבוהות ביותר ולהימנע מתשלומים לא מובנים, צבירת חובות ו/או גבייה לא נכונה של כספים מתקבלת על ידי שימוש בשירותיו של יועץ מס מנוסה ואמין. אחד הפרמטרים החשובים בבחירת יועץ מס מיומן הינו הכרה מעמיקה עם התחום הרלוונטי במגזר בו נדרשים שירותיו. יועץ מס המכיר את התקנות והסעיפים השונים על בוריים, ידע לחשב בדיוק את המיסים שיש לשלם וכמובן, יחסוך תשלומים מיותרים.

התמחות של יועץ מס במגזר הספציפי איננה הקריטריון היחיד המכוון בבחירת האדם הנכון. מקור ההסמכה בו הוכשר, התעודה בה צויד, הניסיון שרכש במשך שנות פעילותו והמגזרים עימם עבד, חיוניים לצורך קבלת ההחלטה המושכלת וההגיונית ביותר. רצוי לא להסתפק במידע המקוון המפורסם אודות יועץ המס הספציפי, אלא ליצור קשר עם לקוחותיו על מנת לקבל מידע מפורט.

מחלקת הנהלת חשבונות היא המסדירה את כל רישומי ההוצאות וההכנסות של העסק ולפיכך, חשוב כי לא רק הניסיון בו היא מצוידת יהיה רב ורלוונטי, כי אם אופן פעילותה, עליו להיות עירני ועקבי, כך שכל פעולה כלכלית המתבצעת בחברה, תועבר באופן מיידי למחלקת הנהלת חשבונות ותירשם בספרים. הנהלת חשבונות אשר עובדיה עירניים לפעולות הכלכליות בחברה ומעניקים מענה זמין בכל עת, מבטיחים התנהלות בריאה למשך זמן ארוך.

באמצעות שירותים של מחלקת הנהלת חשבונות מנוסה ומקצועית, יכול מנהל החברה לקבל החלטות כלכליות בבהירות, בכל הנוגע לרכישות ומכירות, הלוואות ונכסים שונים, הרחבת מערך השיווק, ועוד. עדכונים שוטפים הניתנים באמצעות מערכת מאובטחת ומידע אונליין המועבר בין המחלקה לבין עובדי החברה וההנהלה הינם כלי חיוני לצורך תפקוד נכון של העסק. גם לגבי מחלקת הנהלת חשבונות חשוב מאוד לברר את הניסיון שצברה ובאילו מגזרים, וכן לשאול לדעתם של לקוחותיה. כיום, ישנן לא מעט מערכות מתקדמות להנהלת חשבונות וראוי כי מנהלי החברה יבררו איזו מן השיטות היא היעילה והאפקטיבית ביותר עבורם.

פורסם על ידי צוות אתר רפאל שטרוק

אתר מומלץ: כלכלה ועסקים המקום החדש

 



תגיות המאמר: הנהלת חשבונות, יועץ מס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת niceguyarticles

מאת: niceguyarticlesעסקים - כללי30/12/15868 צפיות
על מנת להתמודד בחכמה עם הסיכונים השונים האורבים לבית העסק חשוב לדעת לחלק אותם מראש.

מאת: niceguyarticlesבניין ואחזקה - כללי30/12/151484 צפיות
חברת אימן ג׳י בי נוסדה על ידי גוז׳ף ברמן אך מאחוריה עומדת היסטוריה ארוכה של עסקאות נדל״ן משפחתיות אשר התחילו לפני 4 דורות.

מאת: niceguyarticlesשוק ההון14/05/14978 צפיות
כיום לעבוד במשרה מלאה לא תמיד תצליח להחזיק את רובנו מעל פני המים ולמנוע טביעה כלכלית. אך עבודה שנייה או שלישית היא לא תמיד אופציה, בוודאי לא כאשר יש משפחה שדרוש לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב וזמן.

מאת: niceguyarticlesרכב07/05/131219 צפיות
כמה מאתנו מבינים כאשר מוסך הבודק את כלי הרכב שלנו וטוען כי יש צורך להחליף את הקרבורטור, למה הם באמת מתכוונים? לא הרבה. מוסכים עושים שימוש במונחים הנוגעים לעולם כלי הרכב ולנו, האזרחים הפשוטים, אין מושג במה מדובר. מוסך בעל תודעת שירות גבוהה יעניק הסבר קצר על המושג בו הוא עושה שימוש.

מאת: niceguyarticlesספורט ימי 07/05/13969 צפיות
האם יצא לכם פעם לצלול עם כרישים? צלילה עם כרישים היא ספורט ימי (תת ימי) בין המרגשים ביותר בעולם, האדרנלין שמציף את המוח זה רק מחצית מהכיף.

מאת: niceguyarticlesמחשבים וטכנולגיה - כללי07/05/131089 צפיות
האם מותר לגלוש בכל אתר אינטרנט? האם יש אתרים שכדאי להימנע מהם? האם יש דברים שלא כדאי להוריד למחשב? הנה כמה טיפים והמלצות בנושא.

מאת: niceguyarticlesאבטחת הבית06/05/131144 צפיות
הצנרת הביתית מספקת לנו הרבה מאד אתגרים, במיוחד אם אנחנו מתגוררים בבית או בדירה ישנים. בדרך כלל נגלה בעיות בצנרת באמצעות נזילות, סתימות, כתמי מים על הרצפות, כתמי לחות על הקירות ועוד סימנים שלא קשה לפספס. בעיות בצנרת יכולות להיווצר פעמים רבות זמן רב לפני שאנחנו נבחין בהם.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222958 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222836 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187409 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187570 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187519 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188057 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179646 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica