חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הנכסים היוקרתיים של חברת אימן ג׳י בי בראשות גוזף ברמן

חברת אימן ג׳י בי נוסדה על ידי גוז׳ף ברמן אך מאחוריה עומדת היסטוריה ארוכה של עסקאות נדל״ן משפחתיות אשר התחילו לפני 4 דורות. הנגיעה המשפחתית לתחום הנדל״ן החלה עם הקמתו של המלון המשפחתי אדלוויס בסנט מוריס אשר בשווייץ לפני כ 130 שנה. המלון נחשב למלון היהודי הוותיק ביותר שעדין קיים. המלון נועד לספק ליהודים בית כאשר הם הרחק מהבית. גישה זו הקושרת בין הנכס לבין הדיירים עברה מדור לדור וזוהי המורשת אשר מעצבת את חברת אימן ג׳י בי.

חברת אימן ג׳י בי של גוזף ברמן בחרה להתמקד בנכסים יוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר. עבורם מדובר בהרבה יותר מסתם פרויקט נדל״ן, החברה מציעה ללקוחותיה פורטפוליו של נכסים נדירים באיכותם ובעלי רווחיות גבוהה מאוד. פילוסופיה זו מבוטאת היטב במחויבות של ג׳וזף ברמן לאיכות, מחויבות הבאה לידי ביטוי במגוון פרויקטים בישראל ובאירופה. הנכסים היוקרתיים הם הרבה יותר מהזדמנות נדל״ן למימוש רווחים, חברת אימן ג׳י בי מחויבת לנכסים ולכן בוחרת בקפידה את הדיירים; החברה בוחרת בזהירות את הדיירים כפי שהיא בוחרת את כל פרט בפרויקט עצמו. כך החברה מגיעה לשלמות בפרויקטים שלה, הפרויקט הנכון עבור הדייר הנכון.

חברת אימן ג׳י בי הייתה מעורבת בפרויקטים יוקרתיים בישראל ובאירופה. בין הפרויקטים שלה ניתן לראות כמה פרויקטים מרשימים בתל אביב, יפו וקיסריה. גוז׳ף ברמן זיהה את הנדירות והפוטנציאל הטמון בכל אחד מהפרויקטים. גישת העבודה שלו היא דבר מרענן בתחום הנדל״ן המקומי, גישה המתאימה את הנכס לסביבתו ושואפת לחיות בהרמוניה עם הסביבה. גישה זו הפכה את הפרויקטים התל אביביים של אימן ג׳י בי ליצירת מופת המשלבת חדשנות אך לא מתנתקת מהסביבה האורבנית התל אביבית. כאשר מסתכלים על הפרויקטים של ג׳וזף ברמן מבינים את הנדירות שלהם ומבינים מדוע חשוב לחברה מי יהיו הדיירים אשר יזכו לגור בפרויקט.

כל הפרויקטים, על כל מאפייניהם השונים, תמיד שומרים על עיצוב חדשני ומודרני, עיצוב הרואה בבית הרבה יותר מסתם מקום שגרים בו. העיצוב של חברת אימן ג׳י בי משפיע על כל תחומי החיים בבית ויותר חווית מגורים ברמה הגבוהה יותר.

 



תגיות המאמר: גוזף ברמן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת niceguyarticles

מאת: niceguyarticlesעסקים - כללי30/12/15867 צפיות
על מנת להתמודד בחכמה עם הסיכונים השונים האורבים לבית העסק חשוב לדעת לחלק אותם מראש.

מאת: niceguyarticlesשוק ההון14/05/14976 צפיות
כיום לעבוד במשרה מלאה לא תמיד תצליח להחזיק את רובנו מעל פני המים ולמנוע טביעה כלכלית. אך עבודה שנייה או שלישית היא לא תמיד אופציה, בוודאי לא כאשר יש משפחה שדרוש לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב וזמן.

מאת: niceguyarticlesרכב07/05/131215 צפיות
כמה מאתנו מבינים כאשר מוסך הבודק את כלי הרכב שלנו וטוען כי יש צורך להחליף את הקרבורטור, למה הם באמת מתכוונים? לא הרבה. מוסכים עושים שימוש במונחים הנוגעים לעולם כלי הרכב ולנו, האזרחים הפשוטים, אין מושג במה מדובר. מוסך בעל תודעת שירות גבוהה יעניק הסבר קצר על המושג בו הוא עושה שימוש.

מאת: niceguyarticlesספורט ימי 07/05/13967 צפיות
האם יצא לכם פעם לצלול עם כרישים? צלילה עם כרישים היא ספורט ימי (תת ימי) בין המרגשים ביותר בעולם, האדרנלין שמציף את המוח זה רק מחצית מהכיף.

מאת: niceguyarticlesמחשבים וטכנולגיה - כללי07/05/131087 צפיות
האם מותר לגלוש בכל אתר אינטרנט? האם יש אתרים שכדאי להימנע מהם? האם יש דברים שלא כדאי להוריד למחשב? הנה כמה טיפים והמלצות בנושא.

מאת: niceguyarticlesאבטחת הבית06/05/131143 צפיות
הצנרת הביתית מספקת לנו הרבה מאד אתגרים, במיוחד אם אנחנו מתגוררים בבית או בדירה ישנים. בדרך כלל נגלה בעיות בצנרת באמצעות נזילות, סתימות, כתמי מים על הרצפות, כתמי לחות על הקירות ועוד סימנים שלא קשה לפספס. בעיות בצנרת יכולות להיווצר פעמים רבות זמן רב לפני שאנחנו נבחין בהם.

מאת: niceguyarticlesבניית אתרים06/05/131030 צפיות
בניית אתרים בעלות מינימאלית - מה זה? בניית אתרים לא חייבת לעלות לכם 15,000 ש"ח. לפעמים ממש חבל על התקציב הגדול הזה. למה לכם לבזבז כל כך הרבה כסף?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211564 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica