חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלצות לגבי גלישה בטוחה באינטרנט

רוב האנשים לא מבינים בדיוק איפה לא מומלץ להוריד קבצים מהאינטרנט ואיפה כן מומלץ. החכמים ביניהם מתקינים תוכנת אנטי וירוס במחשב בתוספת firewall וככה מרגישים מוגנים אך יש שני דברים אשר אינם פתורים: הדבר הראשון הוא שאנטי וירוס ותוכנות firewall מאיטות את קצב המחשב ואת מהירות הגלישה שלכם בצורה ניכרת. בנוסף זה לא אומר שהמחשב שלכם ידע להתריע ישירות כאשר נדבקתם בוירוס זדוני וגם אם כן אין תמיד התחייבות מצד תוכנות האנטי וירוס שהתוכנה באמת תצליח להסיר את הוירוס - אלה רק לאתר אותה.

הפתרון האמיתי הוא גלישה נכונה

כותה מאמר זה אינו משתמש בתוכנות אנטי וירוס וגם אינו צריך. למה? יש רק מספר מקומות אחדים שמהם ניתן להידבק בוירוס או תוכנה זדונית אחרת. דיסק קשיח, דיסק און קי והורדות באינטרנט. אז יגידו אנשים - אבל מה אם מישהו יפרוץ לך למחשב? כיום בשביל לפרוץ למחשב חייב ההאקר שקודם כל תוריד איזהשהו גרסה של trojan או וירוס זדוני. אם אין לך וירוס כזה במחשב אז הסיכוי שהאקר יפרוץ הוא אפסי. רבים הם האנשים אשר מחשבים את עצמם מומחי מחשבים ומבינים בתחום המחשוב. אך האמת היא פשוטה מאד.

 

אם אתם לא רוצים להוריד קבצים מסוכנים אשר עלולים לסכן את אבטחת המחשב שלכם, אז אל תגלשו באתרי אינטרנט אשר ידועים כמפיצי תוכנות זדוניות ואל תורידו קבצים ממקורות אשר ידועים כמפיצי וירוסים ותוכנות זדוניות. זה כולל אתרים עם תכנים למבוגרים בלבד, רשתות הורדת תוכן פיראטי ועוד. כאשר אתם מפסיקים להשתמש באתרי אינטרנט הללו ומפסיקים להוריד קבצים שעלולים לסכן את המחשב שלכם - אתם מטפלים כבר בחצי מהבעיה.

 

זהירות מירבתית בהעברת מידע בצורה פיזית

ממש כמו ששימוש בקונדום מונע אחוז גדול מההדבקות במחלות כאלו ואחרים, השתמשו באמצעי זהירות כאשר אתם מכניסים דיקס קשיח, דיסק און קי, או כל מכשיר אחר אשר מעביר נתונים טריים למחשב שלכם. במקרים הללו אפםשר להוציא את האנטי וירוס מהמגירה (כי אמרנו שהוא סתם מאט לכם את המחשב ולא נחוץ באמת) ולהפעיל אותו לכמה דקות על מנת לסרוק את אמצעי המדיה החדש שחיברתם זה עתה למחשב שלכם. לפני העברת המידע למחשב תוכלו לבדוק שאין שם באמת וירוסים.

 

בקשר לצפייה בסרטים וסדרות - אם אתם ממש חייבים לראות סדרות וסרטים בצורה פיראטית, אתם יכולים להשתמש בשירותים של אתרי אינטרנט אשר מבטיחים לכם ב100% שאתם לא תידבקו בשום תוכנות או קבצים זדוניים בזמן הצפייה / הורדה. אתרי אינטרנט כגון http://www.tvtorrents.com מאפשרים לכם לעשות מנוי בזיל הזול ומספקים לכם קבצי torrents אשר תמיד עובדים באיכות HD וללא וירוסים.

 

בקשר לצפייה בתכנים למבוגרים בלבד - למה אתם צריכים את זה בכלל? נכון שהדברים הללו הפכו לנורמה חברתית אבל יותר בריא באמת לחיות בלי זה. אם אתם ממש חייבים אתם יכולים תמיד לקנות / להשכיר DVD בספריית וידיאו.

 

לעוד מגוון כתבות מעניינות בנושאים הקשורים למחשבים, גלישה באינטרנט ועוד - תגלשו לבלוג מומחים בכתובת http://xblogimx.wordpress.com כדי ללמוד אודות הרבה דברים מעניינים נוספים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת niceguyarticles

מאת: niceguyarticlesעסקים - כללי30/12/15863 צפיות
על מנת להתמודד בחכמה עם הסיכונים השונים האורבים לבית העסק חשוב לדעת לחלק אותם מראש.

מאת: niceguyarticlesבניין ואחזקה - כללי30/12/151478 צפיות
חברת אימן ג׳י בי נוסדה על ידי גוז׳ף ברמן אך מאחוריה עומדת היסטוריה ארוכה של עסקאות נדל״ן משפחתיות אשר התחילו לפני 4 דורות.

מאת: niceguyarticlesשוק ההון14/05/14973 צפיות
כיום לעבוד במשרה מלאה לא תמיד תצליח להחזיק את רובנו מעל פני המים ולמנוע טביעה כלכלית. אך עבודה שנייה או שלישית היא לא תמיד אופציה, בוודאי לא כאשר יש משפחה שדרוש לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב וזמן.

מאת: niceguyarticlesרכב07/05/131213 צפיות
כמה מאתנו מבינים כאשר מוסך הבודק את כלי הרכב שלנו וטוען כי יש צורך להחליף את הקרבורטור, למה הם באמת מתכוונים? לא הרבה. מוסכים עושים שימוש במונחים הנוגעים לעולם כלי הרכב ולנו, האזרחים הפשוטים, אין מושג במה מדובר. מוסך בעל תודעת שירות גבוהה יעניק הסבר קצר על המושג בו הוא עושה שימוש.

מאת: niceguyarticlesספורט ימי 07/05/13966 צפיות
האם יצא לכם פעם לצלול עם כרישים? צלילה עם כרישים היא ספורט ימי (תת ימי) בין המרגשים ביותר בעולם, האדרנלין שמציף את המוח זה רק מחצית מהכיף.

מאת: niceguyarticlesאבטחת הבית06/05/131141 צפיות
הצנרת הביתית מספקת לנו הרבה מאד אתגרים, במיוחד אם אנחנו מתגוררים בבית או בדירה ישנים. בדרך כלל נגלה בעיות בצנרת באמצעות נזילות, סתימות, כתמי מים על הרצפות, כתמי לחות על הקירות ועוד סימנים שלא קשה לפספס. בעיות בצנרת יכולות להיווצר פעמים רבות זמן רב לפני שאנחנו נבחין בהם.

מאת: niceguyarticlesבניית אתרים06/05/131029 צפיות
בניית אתרים בעלות מינימאלית - מה זה? בניית אתרים לא חייבת לעלות לכם 15,000 ש"ח. לפעמים ממש חבל על התקציב הגדול הזה. למה לכם לבזבז כל כך הרבה כסף?

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195896 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189101 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183056 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181955 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171660 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica