חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי איפור לערב - כיצד לבחור

מאת: מיכאל רומנסקיאיפור18/06/2012989 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק מוצרי האיפור מציע לנו מגוון רחב מאד של אפשרויות. ישנם לא מעט מוצרי איפור, המתאימים לשעות היום ואילו אחרים, מתאימים לשעות הערב. ישנם כאלה המתאימים לחודשי הקיץ החמים, בעוד שאחרים מתאימים דווקא לחורף. בין אם מדובר בצלליות, סומק, מסקרה או כל איפור מסוג אחר, חשוב לדעת כיצד לבחור אותו, ובמיוחד כשמדובר באיפור, המיועד לערב.

למה חשוב לשים לב

אם אתן מחפשות מוצרי איפור לשעות הערב, הנה כמה נקודות חשובות במיוחד, שכדאי לכן להתייחס אליהן:

  • ראשית, בשעות הערב מומלץ, ואף רצוי, לבחור בגוונים דרמטיים ובולטים יותר. בדרך כלל, מדובר באירועים חגיגיים, והלבוש, המותאם לאירועים כאלה, חגיגי גם כן. מוצרי האיפור, המתאימים לאירועים בערב, יכללו את הצבעים האדומים, החומים והסגולים בגוונים כהים יותר, שלהם ניתן לשלב כמעט כל בגד ובכל צבע.
  • נקודה נוספת וחשובה, כשמדובר באיפור לערב, הוא גם מידת העמידות שלו. פעמים רבות מדובר באירועים, הנמשכים זמן רב מאד. בין אם זו חתונה או כל אירוע אחר בשעות הערב, חשוב לבחור סומק, שפתון או מייק אפ עמידים, שיחזיקו מעמד לאורך כל האירוע. בדרך כלל, איפור דחוס יותר, ייחשב כעמיד יותר. איפור המבוסס על מים, עשוי להיות עדין מדי ולהישאר פחות זמן על עור הפנים.
  • אחת הנקודות החשובות ביותר, הנכונה גם לאיפור המיועד לכל שעה ביום, הוא מידת התאמתו לעור הפנים שלם ולגוון שלו. נכון, האיפור לערב, חשוב שיהיה דרמטי ובולט, אולם חשוב יותר מכך שיתאים לצבע עורכן וגוון שערכן. ולכן, אם אתן בעלות גוונים בהירים, איפור כהה מדי עשוי לבלוט באופן מוגזם. בכל מקרה, גם כשמעוניינים למשוך תשומת לב עם איפור דרמטי יותר, יש לעשות זאת בעדינות ולהשתדל שלא להגזים.

ועכשיו, כשאתן יודעות בדיוק לאילו נקודות להתייחס, כל שנותר לכן הוא לצאת למסע הקניות ולבחון את האפשרויות השונות המוצעות לכן. מומלץ להיעזר ביועצות היופי או באלה, העוסקים בתחום האיפור, ובעזרתם להתאים את האיפור הנכון ביותר לעור הפנים שלכן, לאירוע וגם לבגדים, שאותם אתן מתכננות ללבוש.

 



תגיות המאמר: מוצרי איפור, סומק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144854 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144842 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195923 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162266 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162048 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161885 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161858 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152195 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152378 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica