חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקיץ הגיע: טיפים לבחירת שמלת קיץ

מאת: טיטי ג'רביעיצוב24/06/20121216 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בקיץ הישראלי החם והמהביל- שמלת קיץ היא הפתרון המושלם ללבוש מחמיא, שיקי, פשוט וקל.

שמלת קיץ היא פריט יעל  וחסכוני- וזולה בהרבה מרכישת סט לבוש מלא הכולל מכנסיים, חולצה, עליוניות בנוסף לאקססוריז- וניתן ללבוש את אותה השמלה גם כלבוש למשך היום, וגם כלבוש ערב. ויותר מכך: שמלת קיץ תמיד תעצים את אפקט הלוק והסטייל האישי שלכם.

ובנסיעה לחופשות הקיץ שלכן- שמלות הן הפיתרון האידיאלי לאריזת מטען קטן- ותשאיר לכם הרבה מקום פנוי במזוודה לשופינג בחו"ל...

איך לבחור שמלת קיץ שתתאים לכן- כמו כפפה ליד:

  • צבעים והדפסים

בגלל שהעור משתזף בקיץ, ניתן "להתפרע" עם צבעי פסטל עליזים, ושמלות בצבע אוף-וויט- המתאימות ומחמיאות לבעלות גוון עור כהה ושזוף. הטרנדים לשמלות קיץ 2012 כולל שלל בדים מודפסים: ככל שהאופי שלך יותר נועז- יתאים לך גם הדפס נועז יותר: הדפסים פסיכדליים, נקודות, הדפסי פייזלי- מתאימים במיוחד לקיץ הקרוב.

העדינות יותר- יבחרו בשמלה עם הדפסי פרחים  למראה הרומנטי.

למרות ששמלה שחורה קטנה- אינה מומלצת לקיץ החם הישראלי- שכן צבע שחור קולט הרבה חום- אין ספק שניתן להמשיך ללבוש שמלה שחורה קטנה בשעות הערב, וגרסת הקיץ תהיה של שמלת מיני שחורה, בליווי אקססוריז תואמים.

אם נפשך יוצאת לשמלה בצבעים חזקים כמו פוקסיה, צהוב ואדום- שלבי איתם אקססוריז בצבעים ניטראליים של זהב וכסף.  לעומת זאת שמלה לבנה אפשר ללוות בנעלי אצבע מנומרות במשך היום- בנעלי עקב בצבע טורקיז ושרשרת ייחודית ללבוש בערב.

  • גזרות

להשגת מראה קליל, שיקי ולא מתאמץ (למרות החום הכבד ואחוזי הלחות הגבוהים) חשוב מאוד שתבחרו שמלה בגזרה שתרגישו בה מאוד נוח, והמחמיאה לנתונים הטבעיים שלכן.

צווארון- ניתן לשחק עם גזרת הצווארון לקבלת מראה מתוחכם:

מחשוף "מיקי" סירה מעוגל מתאים לכולן, ויעניק לכן מראה צעיר ונערי

מחשוף בגזרת V עמוק- מחמיא מאוד לגזרות מלאות

צווארון סיני- מתאים מאוד למראה משרדי, אלגנטי ומאופק

גב חשוף- מתאים לבעלות בטחון ואישיות המעוניינות לשדר נועזות ועוצמה

גזרות

מבחר הגזרות השונות מאפשר לכן לשנות את המראה שלכן לחלוטין בהתאם לשמלה שאתן לובשות. ובכל זאת תוכלו להיעזר בכמה כללי סטיילינג קטנים:

שמלה שמחמיאה למבנה גוף אגסי-  מומלץ לבחור בשמלה עם תחתית של בד זורם ונוזלי,הכוללת משחקי אורך בשרוולים, ומפתח הצוואר

שמלה להסתרת הבטן- שמלות עם בד נשפך ושמלות בגזרות ישרות ופשוטות- בסגנון קייט מידלטון- יהיו יעילות במיוחד להסתרת איזור הבטן הבעייתי, ולמתן קו מתאר אלגנטי

שמלה בגזרת אמפייר- גזרת אמפייר באורך מקסי החביבה על המעצבים בקיץ הקרוב, מבוססת על קו מותן גבוה- צמוד לחזה. זו הגזרה שמאריכה את הרגליים, ומעניקה מראה גבוה יותר, וגבעולי. הגזרה מחמיאה מאוד לחזה, ומתאימה במיוחד לבעלות גזרת פטיט. 

שמלת מעטפת- היא גזרה ייחודית ושיקית, המתאימה לכל מבנה גוף, ובעיקר מחמיאה לבעלות חזה גדול.

שמלה להדגשת מבנה שעון חול- על השטיח האדום כוכבות הוליווד מאמצות השנה את שמלות שעון החול בגזרת בת הים הקטנה. להדגשת מבנה שעון חול בשמלה לשעות היום- מומלצת שמלה בעלת צווארון V , בעלת שכבות וגימורי תפרים אנכיים, שיעמיקו את אשליית שעון החול.

שמלה למבנה גוף תפוחי- מומלצת שמלה עם צווארון מחמיא בקו מתאר סגור, בגזרת אמפייר או שמלה עם חצאית בגזרת A.

שמלה בגזרת שנות ה-50- בעלת חצאית מתרחבת וצמודה במותניים- מעניקה צללית קטנה יותר.

שמלת מקסי- מתאימה לגבוהות, ומעניקה מראה נשי וסקסי- ללא מאמץ. מומלץ הקיץ לבחור בשמלת מקסי מודפסת: לבעלות גזרת פטיט- הדפסים קטנים, לבעלות גזרה גבוהה- הדפסים גדולים.

  • אקססוריז נלווים לשמלת קיץ

בקיץ תוכלי ללבוש את אותה השמלה במהלך היום- וכלבוש ערב, כשהסטיילינג ישתנה בהתאם לאקססוריז שתצרפי לשמלה.

התאימי ושחקי עם שילובי הפריטים הבאים:

נעליים- סנדלים, נעלי אצבע, סנדלי עקב סטילטו, מגפונים

משקפי שמש ייחודיים וצבעוניים

תכשיטים- שרשראות, עגילים וצמידים

חגורות צבעוניות

כובעים, כובעי קש

תיקים קטנים וקלאץ'

ו....אם את רוצה לצאת מלכה- לכי על זה: צרפי לשמלה את המילה האחרונה: שמשייה.

טיטי- מעצבת אופנה ובעלת המותג "טיטי"

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיטי, מעצבת אופנה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טיטי ג'רבי

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172517 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175136 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172609 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172367 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172290 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162221 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162261 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica