חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהם נושאי הלימוד בקורס שוק ההון?

מאת: אורי מלטשטייןשוק ההון24/06/2012736 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה יינתן דגש על קורס שוק ההון שמיועד לאלו שאין להם ידע קודם ורוצים להכנס לעולם המסחר בשוק המניות במטרה להרוויח הכנסה עיקרית או נוספת מהבית.

אלו הנושאים שנלמדים בקורס הכרת שוק ההון:

מבוא לבורסה – נושא זה רחב מאוד ומאגד בתוכו את רוב המבוא לעולם הפיננסי ולשוק המניות בפרט. במבוא לבורסה תלמד - מהיא בורסה, מהיא מניה, מדוע מנפיקים מניה, מהוא אג"ח, מהיא קרן נאמנות, איך רוכשים אגרות חוב, איך קונים קרנות נאמנות, מהן סוגי התשואות הקיימות בבורסה, איך מחשבים תשואות, איך עושים חישובים של רווחים באחוזים, מבוא למערכות הרבות בשוק ההון, מהן סוגי הפקודות, מהן סוגי המשקיעים, איך אופי המשקיע משפיע על המסחר ,(ויש כאלה...:-)), מהן השעות המתאימות ביותר למסחר בשוק ההון, הכרת הבורסה האמריקאית, הכרת הבורסה הישראלית, מדדים, תעודות סל ועוד כלים רבים נוספים שתלמד בקורס הכרת שוק ההון...

שורטים – אחד הכלים הנפוציםאצל סוחרים בשוק ההון הינו נושא ה"שורטים". באמצעות השימוש בשורטים, ניתן להרוויח מירידת נייר הערך. השימוש בשורטים ייעשה בעיקר במניות בשוק האמריקאי אבל לא רק, בזמנינו, ניתן לעשות שורטים גם בשוק הישראלי אבל עם הגבלות מסויימות.

מחזורי מסחר – זהוא ביןהכלים החשובים ביותר במסחר במניות. בעזרת כליע זה, נוכל לזהות נכונה את מחזורי המסחר ולבדוק האם המניה מתאימה למסחר. מחזור המסחר מייצג את סך הכסף שנכנס ויצא מהמניה בזמן נתון, בשבוע, ביום, בשעה ואפילו בחודש מסויים לפי רצוטן הסוחר. עבודה טובה עם מחזורי המסחר מאפשרת לך, הסוחר, לאחר קורס שוק ההון, למזער את הסיכון משמעותית וכך לייצר יותר רווחים ועם פחות סיכון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.afikil.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי מלטשטיין

מאת: אורי מלטשטייןשוק ההון24/06/12604 צפיות
כידוע, הידע הוא אין סופי. קיימים כיום מגוון רחב של קורסים ותארים בעלי תכנים ומטרות שונים בתכלית האחד ממשנהו. וכמו כן, גם בכל תחום ותחום, קיים מגוון רחב של אפשרויות.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/213998 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910463 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192994 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181749 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica