חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קוסמטיקאית וטיפולי קוסמטיקה שונים

מאת: יפית אלימלךטיפול בעור25/06/20121599 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קוסמטיקאית

העיסוקים העיקריים של קוסמטיקאית הם לרוב ניקוי הפנים, הסרת שיער מחלקי גוף שונים וכמו כן טיפול בבעיות עור שונות כמו אקנה, טיפול בקמטי הזדקנות, העלמת כתמי עור ועוד. כיום קיימים תכשירים המבוססים על חומרים שונות היעילים לעור הפנים.

קוסמטיקאית צריכה ללמוד ולדעת את ההשפעות השונות של חומרים השונים ולהתאים אותם לעור פניו ובעיותיו הרפואיות של המטופל כדי לא לגרום לו לנזק. המטרה העיקרית בטיפול אצל קוסמטיקאית היא לשפר את מצב העור ולהגיע לתוצאות הרצויות תוך כדי מזעור נזקי העור. כשרוצים לקבל טיפול קוסמטי אצל קוסמטיקאית מקצועית וטובה אפשר לעשות זאת כמעט בכל מקום בארץ, מי שגר במרכז יוכל לעשות זאת אצל  קוסמטיקאית בתל אביב שתספק מגוון רחב של טיפולים.

טיפול פנים – מהו?

בעיקר נשים אך גם גברים מעוניינים לעשות טיפול פנים כדי לשמור על עור פנים בריא ורענן.                                             יש סוגים שונים של טיפול פנים וזאת כיוון שלכל אחד סוג עור אחר וכל אחד סובל מבעיות עור שונות. לכן, לכל מי שעושה טיפול פנים אפשר לסייע באופן אחר בהתאם לבעיות שיש לו וסוג העור שלו כדי להשיג את המטרה. אנשים המעוניינים לעבור טיפול פנים על מנת להיראות במיטבם, משקיעים את זמנם וכספם. הקפדה על טיפולי פנים באופן קבוע אצל קוסמטיקאית מקצועית ומומחית, תעניק לכם את האפשרות לקבל טיפול עמוק ויסודי אשר יבטיח כי עור הפנים ייראה נקי וחלק. הקוסמטיקאית משתמשת במכשירים ומוצרים מקצועיים ואיכותיים, מוצרים המועשרים בחומרים פעילים, המבטיחים תוצאות מידיות הנשמרות לאורך זמן.

טיפולים קוסמטיים שונים העוזרים לשמור על העור

אנשים מכל שכבות הגיל סובלים מבעיות עור שונות. צעירים רבים סובלים מפצעי בגרות הנקראים בשפה הרפואית אקנה אשר מופיעים בעיקר בגיל ההתבגרות. אקנה יכול להופיע בדרגות חומרה שונות וניתן לעבור טיפול באקנה אצל קוסמטיקאית שיעזור להעלים את הפצעים מבלי לגרום לצלקות. מבוגרים לעומת זאת נאלצים להתמודד עם הופעה של קמטים בעור וקמטי הבעה המופיעים בחלוף השנים. הזרקת בוטוקס היא שיטת טיפול חדשנית שמטרתה היא להעלים או לטשטש קמטים אלו בעיקר בחלק הפנים העליון. היא משמשת גם לטיפול בבעיות נוירולוגיות הגורמות לשיתוק זמני של שרירי הפנים. הזרקת בוטוקס מתבצעת ללא הרדמה ורמת הסיכון הכרוכה בה היא נמוכה ביותר. כמו כן ניתן לעבור תהליך של חידוש העור בטכניקת פילינג בו קיימת הזרמה של חומרים מסוימים לפני העור או בקילוף העור, הסרת שכבות עור מזדקנות ועידוד יצירת תאי עור חדשים ורעננים במקום. הפילינג טוב לבעיות עור כגון קמטים, הזדקנות העור, אקנה, כתמים, צלקות, עור יבש ועוד. טיפול Anti  aging הוא תהליך נוסף הסייע לעיכוב תהליכי הזדקנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יפית אלימלך

מאת: יפית אלימלךקוסמטיקה21/02/131194 צפיות
כל אחת ואחד מאתנו רוצים ליהנות מעור פנים מושלם, אין מה לעשות והפנים שלנו הם האיבר הבולט ביותר בגוף, לא משנה מול מי אתה עומד הוא או היא הם תמיד יביטו בפנייך, כמובן שאתה תנסה להסתיר נזקים של שמש או פצעונים אך אתה תמיד תרגיש שהם בוחנים בדיוק את מה שאתה רוצה להסתיר תשמע מה שישי לקוסמטיקאית בתל אביב לומר לך בנושא.

מאת: יפית אלימלךקוסמטיקה03/01/13832 צפיות
כל קוסמטיקאית בתל אביב יודעת כי נשים אוהבות להתפנק וליהנות, הן נהנות משופינג, מהליכה לים, מעיסוי בספא וכמובן מטיפולי פנים, אך מה שהן לא יודעות שהפינוק הזה ישתלם להן לעתיד.

מאת: יפית אלימלךקוסמטיקה03/01/13841 צפיות
כל קוסמטיקאית בתל אביב יודעת כי נשים אוהבות להתפנק וליהנות, הן נהנות משופינג, מהליכה לים, מעיסוי בספא וכמובן מטיפולי פנים, אך מה שהן לא יודעות שהפינוק הזה ישתלם להן לעתיד.

מאת: יפית אלימלךקוסמטיקה10/09/12903 צפיות
אם סבלתם מפעי בגרות, אפילו רק קצת, אתם בודאי זוכרים כמה לא נעימה התחושה של התבוננות במראה וגילוי של עוד חצ'קון בולט על הפנים.

מאת: יפית אלימלךקוסמטיקה29/08/12967 צפיות
הפנים הן הדבר הראשון עליו מסתכלים רוב בני האדם ולכן מרבית הנשים ולא מעט גברים דואגים לטפח את פניהם, לנקות, לסדר, למרוט שיערות לא רצויות ולשמור על מראה העור שיהיה רענן מטופח ובריא. טיפולי קוסמטיקה אצל קוסמטיקאית מקצועית תיתן את הטיפול האולטימטיבי לפנים ולגוף ותעניק לעור הפנים ולגוף מראה טוב יותר ותקנה תחושת רעננות וחיות.

מאת: יפית אלימלךטיפול בעור25/07/121098 צפיות
קמטים הם תופעה טבעית שמגיעה עם הגיל ונגרמת על ידי שינויים בשרירי הפנים, עור הפנים ופיזור השומן בפנים. ניתן על ידי טיפולי העלמת קמטים להעלים או לכל הפחות לטשטש מאוד את הקמטים ולקבל חזרה את המראה הצעיר והרענן.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187533 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151829 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica