חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העלמת קמטים – שיטות

מאת: יפית אלימלךטיפול בעור25/07/20121096 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העלמת קמטים אצל קוסמטיקאית רפואית

שיטות רבות ושונות של טיפולי פנים משמשות להעלמת וטשטוש קמטים בנשים וגברים. התקדמות הרפואה ומדע הקוסמטיקה מאפשרים לקוסמטיקאיות להגיע לתוצאות מרשימות מאוד. העלמת קמטים אצל קוסמטיקאית היא הליך שאינו פולשני, לא כולל זריקות, מילוי או כירורגיה כמובן.

טיפולי anti-aging אצל קוסמטיקאית עוזרים לחדש את עור הפנים, לרענן אותו, לשמור את השרירים בפנים במצב טוב ואת העור מתוח וצעיר. קוסמטיקאיות מציעות טיפולים משלימים לפרוצדורות כמו מילוי קמטים, העלמת קמטים על ידי הזרקת בוטוקס ועוד. שגרת טיפולים קוסמטיים סדירה תעזור למנוע קמטים ותעזור להיפתר מהם לאחר הופעתם. מומלץ לחפש קוסמטיקאית מקצועית קרובה לביתכם ולהתמיד בשגרת טיפולים. כך למשל, קוסמטיקאית בתל אביב אם אתם גרים באזור המרכז.

העלמת קמטים בעזרת מילוי קמטים בפנים

אחת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר להעלמת קמטים היא מילוי הקמט בחומרי מילוי. ישנם סוגים רבים של חומרי מילוי ובחירת החומר תלויה ברצון המטופל/ת, הצפיות שלהם מהפרוצדורה והרופא המטפל. קיימים סוגים רבים של חומרים כשלכל חומר השפעה שונה, זמן השפעה שונה ותוצאות מעט שונות. החומרים הנפוצים הם סיליקון, רסטלין, חומצה היאלורנית ופרלן. חלק מהטיפולים דורשים חזרה לאחר חצי שנה עד שנה ואחרים מחזיקים מעמד זמן רב יותר. חשוב מאוד לזכור שטיפולי העלמת קמטים על ידי מילוי יש לעשות אצל רופא בלבד או במכון קוסמטי שמארח רופא.

העלמת קמטים בעזרת הזרקת בוטוקס

בוטוקס הוא חומר שמוזרק לשרירי הפנים ומרפה אותם, רפיון השרירים מחליק את הקמטים. קמטים בצדי הפה וקמטים במצח ניתן לטשטש או להעלים לחלוטין בעזרת הזרקת בוטוקס. הבוטוקס משמש ברפואה מזה שנים רבות והוא חומר בטוח מאוד כשאר המזריק הוא רופא בעל ניסיון בתחום. הזרקת בוטוקס לשם העלמת קמטים נעשית על ידי רופאים במרפאותיהם או במכונים קוסמטיים. לבוטוקס אין תופעות לוואי, התוצאה מחזיקה מעמד כחצי שנה. ניתן לחזור על התהליך כל חצי שנה ללא תופעות לוואי.

העלמת קמטים על ידי ניתוח

עבור מי ששיטות אחרות של העלמת קמטים לא מועילות או חדלו להועיל מפאת גיל מבוגר, רפיון של העור וסיבות אחרות, הפתרון להעלמת קמטים מן הפנים היא מתיחת פנים. ישנם כמה סוגים שונים של מתיחת פנים, הרופא המנתח בוחר את הפרוצדורה לפי סוג העור, מידת הרפיון גיל ובריאות המטופל/ת. שלא כמו בעבר, כיום, מתיחת פנים ניתן לעשות תוך התערבות כירורגית מינימאלית וזמן החלמה קצר יחסית. כמובן ששמירה על שגרת טיפול פנים ובריאות כללית טובה ידחו את הצורך במתיחת פנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יפית אלימלך

מאת: יפית אלימלךקוסמטיקה21/02/131191 צפיות
כל אחת ואחד מאתנו רוצים ליהנות מעור פנים מושלם, אין מה לעשות והפנים שלנו הם האיבר הבולט ביותר בגוף, לא משנה מול מי אתה עומד הוא או היא הם תמיד יביטו בפנייך, כמובן שאתה תנסה להסתיר נזקים של שמש או פצעונים אך אתה תמיד תרגיש שהם בוחנים בדיוק את מה שאתה רוצה להסתיר תשמע מה שישי לקוסמטיקאית בתל אביב לומר לך בנושא.

מאת: יפית אלימלךקוסמטיקה03/01/13829 צפיות
כל קוסמטיקאית בתל אביב יודעת כי נשים אוהבות להתפנק וליהנות, הן נהנות משופינג, מהליכה לים, מעיסוי בספא וכמובן מטיפולי פנים, אך מה שהן לא יודעות שהפינוק הזה ישתלם להן לעתיד.

מאת: יפית אלימלךקוסמטיקה03/01/13838 צפיות
כל קוסמטיקאית בתל אביב יודעת כי נשים אוהבות להתפנק וליהנות, הן נהנות משופינג, מהליכה לים, מעיסוי בספא וכמובן מטיפולי פנים, אך מה שהן לא יודעות שהפינוק הזה ישתלם להן לעתיד.

מאת: יפית אלימלךקוסמטיקה10/09/12900 צפיות
אם סבלתם מפעי בגרות, אפילו רק קצת, אתם בודאי זוכרים כמה לא נעימה התחושה של התבוננות במראה וגילוי של עוד חצ'קון בולט על הפנים.

מאת: יפית אלימלךקוסמטיקה29/08/12965 צפיות
הפנים הן הדבר הראשון עליו מסתכלים רוב בני האדם ולכן מרבית הנשים ולא מעט גברים דואגים לטפח את פניהם, לנקות, לסדר, למרוט שיערות לא רצויות ולשמור על מראה העור שיהיה רענן מטופח ובריא. טיפולי קוסמטיקה אצל קוסמטיקאית מקצועית תיתן את הטיפול האולטימטיבי לפנים ולגוף ותעניק לעור הפנים ולגוף מראה טוב יותר ותקנה תחושת רעננות וחיות.

מאת: יפית אלימלךטיפול בעור25/06/121595 צפיות
קוסמטיקאית היא זו שאליה פונים כדי לקבל טיפולי טיפוח שונים. כל אחד רוצה לשמור על מראה העור שלו שיהיה רענן, מטופח ובריא. טיפולי קוסמטיקה אצל קוסמטיקאית מעניקים לעור הפנים ולגוף מראה טוב יותר ומקנים תחושת רעננות וחיות.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187513 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172292 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151824 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica