חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בעיות עור ודרכים למתן אותן

מאת: מיכלבריאות ורפואה כללי28/06/20121044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעיות עור שונות, כמו דרמטיטיס של העור או אקנה, הופכות את החיים לאתגר לא קטן, ובגילאים מסוימים הם יכולים גם לפגוע בחיי החברה, לדוגמא במקרה של אקנה חמורה, שבגללה בני נוער רבים סובלים מהקנטות של הילדים שלומדים איתם.

אפשר לטפל בבעיות עור כגון דרמטיטיס של העור ואקנה בעזרת מוצרים וטיפולים שונים, אבל בכל מקרה, הטיפול בבעיות כולל שני דברים: צריך לטפל בגורם לבעיה, כמו למשל ניקוי הכבר ומחזור הדם להפחתת הופעת פצעונים והרגעת האקנה, וצריך גם לטפל בכל מה שקורה כלפי חוץ, למשל להרגיע עור מגורה עם תכשיר מיוחד.

לפעמים הסיבה לבעיות העור אינה פנימית, אלא חיצונית. לדוגמא דרמטיטיס של העור יכול לנבוע לא רק מסיבות פנימיות אלא גם משימוש בחומרים ותכשירים שהעור מגיב להם בשונה ממה שצפוי, מעין אלרגיה. לדוגמא, יש אנשים שיכולים להשתמש בכל דאודורנט, בלי קשר לחומרים שהוא מכיל, והם ייהנו מהגנה טובה. אנשים אחרים יכולים לפתח דלקת כתוצאה משימוש בדאודורנט הזה. כדי למנוע זאת, הם יכולים לקנות דאודורנט טבעי שהעור שלהם יגיב להם היטב.

אם אין דאודורנט טבעי ומשתמשים באחד רגיל, או אם יש בעיות עור אחרות, כמו גירוי, אדמומיות, סבוריאה או פצעונים, ורוצים לטפל בבעיה או למנוע אלרגיה או רגישות של העור, יש תכשירים מיוחדים שנועדו במיוחד כדי להרגיע את המקום ולטפח את העור מבלי שתהיה תגובה אלרגנית. חברת סבוקאלם היא אחת מהחברות שפונות אל בעלי העור הרגיש, והיא מציעה מוצרי הגנה על העור וטיפוח שלו שעשויים מחומרים טבעיים.

בין שלל המוצרים שחברת סבוקאלם מציעה יש דאודורנט טבעי וסדרות להענקת לחות לעור, וכאמור כולם עשויים מחומרים טבעיים. גברים יכולים למצוא בחברה אפטרשייב שלא מגרה את העור לאחר הגילוח, וכולם - נשים וגברים - יכולים למצוא תכשירים לטיפול בקרקפת יבשה או מגורה ועוד.

כמו שאמרנו, במקרים מסוימים הבעיה מתחילה מבפנים, ולא מספיק להשתמש בתכשירים חיצוניים שמטפלים בסימפטומים (גירוי, פצעון, אדמומיות וכדומה). חברות כמו סבוקאלם מציעות גם כמוסות שמתפקדות כמו ויטמינים, בכך שהן מחזירות לגוף דברים חיוניים שאולי הוא איבד, וכתוצאה מאיזון בתוך הגוף, העור נהייה רגיש פחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161208 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151956 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151869 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151727 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151128 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152588 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151342 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223185 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213675 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201751 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201523 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201798 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201509 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191986 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica