חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזרונים- רכישת מזרונים ידע מוקדם

מאת: webzשיווק28/06/20121103 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזרונים הינם מוצר יקר על פי רוב ונעים בין כמה מאות ואלפי ועשרות אלפי שקלים. על כן בבואכם לרכוש מזרון חשוב מאוד לבדוק שיש ברשותכם את הידע מוקדם הרלוונטי וזאת בכדי שתוכלו להבין את המושגים השונים עליהם ידברו איתכם בחנות.

אנשי מכירות רבים נוטים לדבר בשפה גבוהה, פעולות כאלה בדרך כלל יוצרות רושם על הלקוח. וזאת מאחר ואינו מבין וההסבר רק "נשמע" לו מרשים.

קיימים כמה סוגים של מזרונים, נדבר על כמה סוגים עיקריים ומה ההבדל ביניהם.

היום נדבר על שלושה סוגים של מזרונים: מזרון קפיצים, מזרון ספוג והמזרון בעל השם המפוצץ המזרון הויסקו אלסטי.

מזרון הקפיצים: מזרון הקפיצים הינו המזרן השכיח ביותר והנמכר ביותר במיוחד בקרב האוכלוסייה הישראלית וזאת מאחר ומחלק ואינו כולא הרבה חום גוף ביחס למזרונים אחרים הקיימים בשוק. מזרונים אלה, מיוצרים ברמות שונות של קשיחות ורווחים מאוד בעולם המזרונים בדיוק מסיבה זו- האפשרות להתאים אותם לכל לקוח

מזרון הספוג או בשמו המוכר יותר, מזרון הלטקס, מזרון בעל גמישות רבה המיוצר כולו מגומי טבעי, מזרון זה מיוצר מעצי הגומי הגדלים הרחק ביבשת אפריקה ומופק מהם, מזרון הלטקס מצטיין ברכותו וגמישותו הרבה, מגיע בכמה דרגות קושי אבל בעיקר בגרסה רכה.

מזרון שמתאים לאוהבי הרכות המלטפת.

מזרון ויסקו אלסטי- מזרון בעל שם חללי משהו, נכון? לא סתם השם של המזרון נשמע בין גלקטי וזאת מאחר ובאמת פותחו ע"י סוכנות החלל האמריקאית נאס"א לצורך שיפור איכות השינה ובריאות הגב של חלוצי החלל. מזרן חכם בעל זיכרון המקבל את תבנית גופו של הישן עליו ומקנה תחושה של עטיפת הגוף על ידי המזרן. מזרן אשר דוחה אבק, זיעה ואלרגנים.

מזרון המקשה על שינוי תנוחות הגוף ולכן יתאים פחות לאנשים בעלי בעיות פרקים ואנשים בקבוצת הגיל השלישי.

כעת, כאשר אתם מבינים קצת יותר במושגים ה"מזרוניים", אתם מוכנים לצאת לשטח האוייב.. סליחה, לחנות המזרונים הקרובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.webz.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webz

מאת: webzצבא וביטחון30/06/121487 צפיות
הממד הינו שטח קטן יחסית שאמור לשמש את יושבי הדירה בעיתות חירום ויש לזכור זאת כיוון שרבים משתמשים בו כחדר לכל דבר ונוטים לשכוח שבסופו של דבר מדבר בחדר שאמור לשמש אתכם בשעת חירום, חשוב מאוד לדבר לא רק על תקנות בניית הממד אלא להקדיש פרק ותשומת לב מיוחד במידה וברצונכם להתקין מיזוג אויר בתוך החדר.

מאת: webzבניין ואחזקה - כללי29/06/121242 צפיות
חשוב מאוד להיערך למצבי חירום בימי רגיעה בכדי שבזמן לחץ כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס אל המרחב המוגן, חשוב מאוד להקפיד ולוודא שהחדר מוכן וערוך מבחינה ביטחונית ומחינת הפרטים הבסיסיים הנדרשים הן לשהייה ארוכה והן לשהייה קצרה בתוך ממ"ד.

מאת: webzחברה ומדינה - כללי28/06/121086 צפיות
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית ופרויקט המשלב מצד אחד שיפור מראה הבניין וחיזוקו הפנימי ומצד שני השבחת הנכס עקב השיפור והכנסת תקני הבטיחות המתקדמים ביותר מפני נזקי טבע ומפגעים שונים. רבים אינם יודעים שלא כל בניין רשאי לקחת חלק בפרויקט.

מאת: webzחברה ומדינה - כללי28/06/121140 צפיות
תמא 38 תכנית המעודדת חיזוק מבנים בישראל בעת רעידות אדמה החלה על מבנים שנבנו לפני ינואר 1980 מהווה יתרון גדול מבחינת הדיירים מבחינת בטיחותם האישית שיפור פני הבניין והגדלת הדירה וכפועל יוצא מזה, השבחת הנכס כתוצאה מפעולות אלה מבלי שיצטרכו להוציא ולא שקל אחד מכיסם

מאת: webzשיווק28/06/121016 צפיות
קניית טבעת אירוסין הינה תופעה רווחת בעת הצעת נישואין, תחום טבעות האירוסין הינו רחב וכלל טבעות אירוסין במגוון רחב של גדלים סוגים ומחירים לכל טעם ובמחירים שונים ומגוונים שנעים בין אלף ועד לכל המרבה במחיר.

מאת: webzצרכנות28/06/121035 צפיות
בשנים האחרונות טבעות אירוסין מעוצבות בעיקר מזהב לבן אם זה מאחר וזהו עניין שבאופנה ואם זה מבחינת ההעדפות. טבעות אירוסין המשולבות עם זהב צהוב הם נדירות במיוחד בתחום זה והצבע השולט הוא הזהב הלבן.

מאת: webzפרסום28/06/12940 צפיות
רשתות וחנויות מזרונים רובת מוכרות לנו סיסמאות שונות של בריאות ונוחות חשוב מאוד לא ליפול בפח הסיסמאות הללו ולהבין דבר פרט חשוב מאוד- מה שהכי נוח לכם הוא גם הביא ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222349 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213586 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213760 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175460 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162611 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica