חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תמא 38- טיפים לתושב

מאת: webzחברה ומדינה - כללי28/06/20121141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמא 38 תכנית המעודדת חיזוק מבנים בישראל בעת רעידות אדמה החלה על מבנים שנבנו לפני ינואר 1980 מהווה יתרון גדול מבחינת הדיירים מבחינת בטיחותם האישית שיפור פני הבניין והגדלת הדירה וכפועל יוצא מזה, השבחת הנכס כתוצאה מפעולות אלה מבלי שיצטרכו להוציא ולא שקל אחד מכיסם

לפני תחילת עבודה עם קבלן מסוים ומתן הסכמה לתחילת עבודה ישנם פרמטרים חשובים שעל הדיירים לדעת כדי לא להגיע למצב    של פרויקט שמתעכב או נתקע חשוב מאוד לשים דגש על הנושא מאחר והדיירים נותנים תמורה ראויה לקבלן המבצע ובחתימתם של 60 אחוז מהדיירים מהווים הסכמה של מתן זכויות בניה על שטח הבניין.

לפניכם הפרמטרים שיש להקפיד עליהם בעת מתן החתימה על חוזה פרויקט תמ"א 38 עם הקבלן:

  • הבטחות לא מציאותיות- ישנם קבלנים אשר יציעו לכם הצעות שנראותטוב מכדי להיות אמיתיות, כמו הרחבות אסטרונומיות ומרפסות שמש ענקיות, חשובשתדעו שההרחבה הגדולה ביותר שניתן לבצע בדירה במסגרת פרויקט תמא הינה עד 13 מטר. הצעה של מטר אחדיותר מכך היא סימן לקבלן חסר ידע וחסר מקצועיות.
  • ניסיון, מקצועיות ושם- חשוב לבצע חקירה קטנה על הקבלן או היזםהמבקש לקחת על עצמו את פרויקט תמא בבניין המגורים שלכם לבדוק את החברה אתהמונטין שלה הניסיון הקבלני בכלל וניסיון בפרויקטים כאלה בפרט, כאשר אתםעובדים עם יזם חשוב מאוד לבדוק את החברה הקבלנית איתה הוא עובד ואת האחריותשלו כלפי הדיירים לגבי כל סעיפי החוזה ובכל תקופת תהליך הפרויקט. חשוב לבצעבדיקה מקיפה של החברה שאין עליה עיקולים או תביעות או פרויקטים לא גמוריםהמתעכבים יתר על המידה, חשוב לבדוק שהחברה בעלת רישיון קבלני.

  • גב כלכלי- חשוב מאוד לבדוק במיוחד עכב הפסקת התמיכה הכלכליתשל הבנקים בפרויקט תמא 38 האם לחברה הכלכלית גב כלכלי חזק בכדי להקטיןאת הסיכויים להפסקת התהליך באמצע העבודה והשארת נזק כבד בגין תחילת השיפוץועצירתו, לצורך כך יש לדרוש ערבות בנקאית מהיזם ו/או מהקבלן המבצע .

  • תשלומי פתע- דרשו שיצוין בחוזה שלא תהיה כל דרישת תשלום מצדהדיירים וכל תשלום המיסים בגין תוספות הבנייה והשבחת הנכס או כל תוספותכספיות אשר לא נלקחו בחשבון יהיו על היזם או על החברה הקבלנית בלבד.

לסיכום ניתן להבין שהפרמטרים הנ"ל מעידים על פרויקט רציני וכלכלי לכל דבר, יש להתייחס אליהם ברצינות ולא לחתום על חוזה חלקי או לא גמור כל חוזה כזה יחייב את הקבלן ואת הדייר או לחילופין לא יחייב על תתפשרו ועמדו על קיומם של כל הפרמטרים הנדרשים בכדי לצאת מרוצים וללא חריצים בכיסים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.webz.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webz

מאת: webzצבא וביטחון30/06/121488 צפיות
הממד הינו שטח קטן יחסית שאמור לשמש את יושבי הדירה בעיתות חירום ויש לזכור זאת כיוון שרבים משתמשים בו כחדר לכל דבר ונוטים לשכוח שבסופו של דבר מדבר בחדר שאמור לשמש אתכם בשעת חירום, חשוב מאוד לדבר לא רק על תקנות בניית הממד אלא להקדיש פרק ותשומת לב מיוחד במידה וברצונכם להתקין מיזוג אויר בתוך החדר.

מאת: webzבניין ואחזקה - כללי29/06/121244 צפיות
חשוב מאוד להיערך למצבי חירום בימי רגיעה בכדי שבזמן לחץ כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס אל המרחב המוגן, חשוב מאוד להקפיד ולוודא שהחדר מוכן וערוך מבחינה ביטחונית ומחינת הפרטים הבסיסיים הנדרשים הן לשהייה ארוכה והן לשהייה קצרה בתוך ממ"ד.

מאת: webzחברה ומדינה - כללי28/06/121087 צפיות
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית ופרויקט המשלב מצד אחד שיפור מראה הבניין וחיזוקו הפנימי ומצד שני השבחת הנכס עקב השיפור והכנסת תקני הבטיחות המתקדמים ביותר מפני נזקי טבע ומפגעים שונים. רבים אינם יודעים שלא כל בניין רשאי לקחת חלק בפרויקט.

מאת: webzשיווק28/06/121018 צפיות
קניית טבעת אירוסין הינה תופעה רווחת בעת הצעת נישואין, תחום טבעות האירוסין הינו רחב וכלל טבעות אירוסין במגוון רחב של גדלים סוגים ומחירים לכל טעם ובמחירים שונים ומגוונים שנעים בין אלף ועד לכל המרבה במחיר.

מאת: webzצרכנות28/06/121036 צפיות
בשנים האחרונות טבעות אירוסין מעוצבות בעיקר מזהב לבן אם זה מאחר וזהו עניין שבאופנה ואם זה מבחינת ההעדפות. טבעות אירוסין המשולבות עם זהב צהוב הם נדירות במיוחד בתחום זה והצבע השולט הוא הזהב הלבן.

מאת: webzשיווק28/06/121105 צפיות
מזרונים הינם מוצר יקר על פי רוב ונעים בין כמה מאות ואלפי ועשרות אלפי שקלים. על כן בבואכם לרכוש מזרון חשוב מאוד לבדוק שיש ברשותכם את הידע מוקדם הרלוונטי וזאת בכדי שתוכלו להבין את המושגים השונים עליהם ידברו איתכם בחנות.

מאת: webzפרסום28/06/12941 צפיות
רשתות וחנויות מזרונים רובת מוכרות לנו סיסמאות שונות של בריאות ונוחות חשוב מאוד לא ליפול בפח הסיסמאות הללו ולהבין דבר פרט חשוב מאוד- מה שהכי נוח לכם הוא גם הביא ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא חברה ומדינה - כללי

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי05/10/222291 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים אם להחליף גג,לבנות גדר,פרגולה,גאקוזי, לסגור חניה או מחסן ולהשכיר אותו או לפעמים לפצל דירה אחת לשניים / שלוש ויותר. להשכירם אבכדי לקבל הכנסה חודשית. כן אז ייתכן ולקחתם סיכון והתחלתם לבצע עבודה הטעונה היתר, והופ הפיקוח הופיע. לא חשוב אם בגלל תלונה של שכן "נחמד" או מכל סיבה אחרת אתפ בבעייה וככל שלא תדעו מה זכויותכם וכיצד להתנהג אתם עלולים להסתבך. לנו במשרד קלינגר בנימין ניסיון רב בהתמודדות עם ביקורי פתע של הרשויות,צווי הפסקת עבודה,צווי הריסה מנהליים שיפוטיים ועוד.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי02/05/221868 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית היא נושא שמעניין אנשים רבים וניתן לדון בו בהרבה מאוד אספקטים. קיימים היבטים רבים שצריך לבדוק לבחינת כדאיות השקעה בקרקע כזו ובמאמר זה נתמקד באחד הקריטריונים המרכזיים. ראשית, כשבאים להשקיע בקרקע חקלאית, חשוב לזכור את המובן מאליו, כי מדובר בהשקעה ספקולטיבית בהגדרה. קיים בה סיכון וגם המשקיע צריך להביא בחשבון שהרבה פעמים טווח השקעה עד להפקת תשואה ראוייה הוא ארוך יחסית – הוא לא טווח קצר! לרוב שינוי יעוד לא יתרחש בתוך שנים בודדות. אין בעובדה הזו בכדי לפסול את ההשקעה כקרקע כזו, אבל חשוב לזכור את הדבר.

מאת: אבי בכרחברה ומדינה - כללי28/11/211657 צפיות
גולדה מאיר (מאירסון) היא ללא ספק מיתוס יהודי, מיתוס ישראלי ומיתוס לאומי, גולדה היא לא רק מיתוס לאומי, גולדה הצליחה להתמקם מכוח אישיותה בתודעה כמיתוס בינלאומי חוצה מגזרים ומגדרים, אישיותה המרתקת וסיפור חייה הינם נרטיב לאומי, ציוני, ועולמי. דמותה ופועלה המרתקת מהווה לנו כיהודים החיים את העבר וההווה הציוני אבן דרך ודוגמה ומופת לאישה אשר הקדישה את חייה ופועלה לחלוטין לעם היהודי ושימשה אור לנשים בכל העולם כאישה אשר "עשתה את זה ובגדול" והגיעה למקומה ומיקומה הגבוהים כראשת ממשלה בזכות אישיותה ועשייתה בלבד ללא מורא ללא חסד או התחסדות ואת כל זה עשתה בעולם גברי ושוביניסטי במיוחד בשנים בהם חיה ופעלה.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי09/09/206099 צפיות
הרשות לאכיפה במקרקעין (היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה לשעבר) היא יחידת סמך במשרד האוצר, כפופה לשר האוצר ופועלת כיחידה עצמאית. ייעודה הוא להיאבק בעבירות התכנון והבניה ולבצע פיקוח על הועדות המקומיות. ביום 19.6.2016 קיבלה ממשלת ישראל החלטה מספר 1559 "חיזוק אכיפת דיני התכנון והבנייה" מתוך הבנה שמדובר ביעד אסטרטגי של מדינת ישראל שעל רשויות המדינה להוביל על מנת להגן על התכנון והבנייה ולבצר את שלטון החוק. החלטת הממשלה שמה את היחידה לאכיפה במקרקעין בחזית המאבק בעבירות התכנון והבנייה, מעניקה אחריות, כלים ומשאבים לממש את האחריות המוטלת עליה. תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, העניק לרשות את הסמכויות הנרחבות לממש את האחריות כאמור.

מאת: אדיר בנימיניחברה ומדינה - כללי18/08/181893 צפיות
בתיאוריה הפוליטית שלו, שאף ז'אן ז'אק רוסו, ליישב בין האינדיבידואליזם הקיצוני שבו דגל, לבין השמירה על הסולידריות החברתית. רוסו האמין כי הרגש האנושי הטבעי הוא רגש של סולידריות בין בני אדם שהוא גם הבסיס לחיים בקולקטיב

בית המשפט העליון דן לאחרונה ודחה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, כב' השופטת מ' סוקולוב מיום 18.10.2017. בגדרו של פסק הדין, נדחה ערעורו של המבקש על החלטתו של בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן (כב' השופט העמית מ' בן-חיים), בע"א 39527-06-17, מיום 10.07.2017, שם נדחתה בקשתו של העותר להאריך את המועד להישפט על הודעת תשלום קנס, מיום 10.05.1998.

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172125 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica