חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ממד- מיזוג אויר בממד

מאת: webzצבא וביטחון30/06/20121489 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


הממד הינו שטח קטן יחסית שאמור לשמש את יושבי הדירה בעיתות חירום ויש לזכור זאת כיוון שרבים משתמשים בו כחדר לכל דבר ונוטים לשכוח שבסופו של דבר מדבר בחדר שאמור לשמש אתכם בשעת חירום, חשוב מאוד לדבר לא רק על תקנות בניית הממד אלא להקדיש פרק ותשומת לב מיוחד במידה וברצונכם להתקין מיזוג אויר בתוך החדר.

עמידה בדרישות ובדיקות הג"א- במידה ואינכם נמנים עם ברי המזל אשר דירתם נבנתה אחרי שנת 91 עם תום מלחמת המפרץ שבמסגרתה כל בניה הייתה מחויבת בבניה של ממ"ד, והנכם מעוניינים להוסיף או להסבר חדר מסוים בבית לצורך  בניית ממ"ד, חשוב שתדעו שממד מחויב בבדיקות של הג"א לפני אישור. במידה ובניית הממד שלכם הושלמה וטרם ביקר אצלכם נציג הגא הימנעו מכל תוספת של מזגן או תעלת מזגן לצורך מיזוג מרכזי מאחר ולפי תקנות הג"א ותקנות פיקוד העורף ישנו איסור מוחלט להתקנת מזגן או תעלת מזגן בחדר המשמש ממד מאחר ופוגע באטימותו.

תכנון טכני

התכנון הטכני המוקדם בזמן רגיעה של המזגן יאפשר וייתן לכם שני יתרונות משמעותיים יתרון לשימוש יעיל במזגן בזמני שקט ורגיעה ושימוש יעיל ואפשרות איטום צינור המזגן בזמני חירום

דגשים לתכנון הוספת מזגן

מיקום- המזגן חייב להיות ממוקם על הקיר פנימי של הממד  הפונה אל חדר פנימי בבית ולא על קיר חיצוני אשר עלול לפגוע באטימות ממד, החלשת קיר ההדף ופגיעה במזגן עצמו.

גובה- קביעת גובה המזגן ביחס לתקרה, המזגן חייב להיות ביחס סביר מגובה התקרה, אסור שיהיה קורה מידי מאחר ויגרום לפגיעה באטימותה ותוצאה ישירה של אטימות החדר כולו.

איטום- יש לתכנן את המזגן כך שיעניק פתרון אפקטיבי לאיטום הצנרת בעת חירום ויאפשר פתרון לאיטום וסגירה הרמטית של צינור המים במצבי חירום.

יתרונות מערכת מיזוג מרכזית

מחיר- המערכת זולה יותר מאשר התקנת מזגן.

יעילות ופשטות- פשוט יותר לתחזק מערכת כזאת ופשוט יותר להתקין אותה

פשטות השימוש בעת חירום- ניתן להשתמש בחימום החדר בעת לחימה גם כאשר נדרשת השהייה בחדר הממד.

חסרונות

מיזוג החדר בעת חירום- ממ"ד הוא חדר החייב להיות אטום לכניסה של אוויר חיצוני על כן אין אפשרות למזג את החדר בעת מלחמה מאחר ויש לסגור את צינור המיזוג

חשוב מאוד להיות מודעים בכל הקשור למיזוג אויר במרחבים מוגנים. ממדים הינם חדרים מיוחדים אשר חייבים להיות אטומים מפני כל אויר חיצוני וזאת בכדי להגן על ביטחונכם ושלומכם בעת מלחמה ומצבי חירום. הקפידו להתעדכן בכל המידע הדרוש בתחום מיזוג אויר בממד לפי תקנות הג"א ופיקוד העורף  ופעלו לפיהם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.webz.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webz

מאת: webzבניין ואחזקה - כללי29/06/121246 צפיות
חשוב מאוד להיערך למצבי חירום בימי רגיעה בכדי שבזמן לחץ כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס אל המרחב המוגן, חשוב מאוד להקפיד ולוודא שהחדר מוכן וערוך מבחינה ביטחונית ומחינת הפרטים הבסיסיים הנדרשים הן לשהייה ארוכה והן לשהייה קצרה בתוך ממ"ד.

מאת: webzחברה ומדינה - כללי28/06/121087 צפיות
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית ופרויקט המשלב מצד אחד שיפור מראה הבניין וחיזוקו הפנימי ומצד שני השבחת הנכס עקב השיפור והכנסת תקני הבטיחות המתקדמים ביותר מפני נזקי טבע ומפגעים שונים. רבים אינם יודעים שלא כל בניין רשאי לקחת חלק בפרויקט.

מאת: webzחברה ומדינה - כללי28/06/121142 צפיות
תמא 38 תכנית המעודדת חיזוק מבנים בישראל בעת רעידות אדמה החלה על מבנים שנבנו לפני ינואר 1980 מהווה יתרון גדול מבחינת הדיירים מבחינת בטיחותם האישית שיפור פני הבניין והגדלת הדירה וכפועל יוצא מזה, השבחת הנכס כתוצאה מפעולות אלה מבלי שיצטרכו להוציא ולא שקל אחד מכיסם

מאת: webzשיווק28/06/121019 צפיות
קניית טבעת אירוסין הינה תופעה רווחת בעת הצעת נישואין, תחום טבעות האירוסין הינו רחב וכלל טבעות אירוסין במגוון רחב של גדלים סוגים ומחירים לכל טעם ובמחירים שונים ומגוונים שנעים בין אלף ועד לכל המרבה במחיר.

מאת: webzצרכנות28/06/121036 צפיות
בשנים האחרונות טבעות אירוסין מעוצבות בעיקר מזהב לבן אם זה מאחר וזהו עניין שבאופנה ואם זה מבחינת ההעדפות. טבעות אירוסין המשולבות עם זהב צהוב הם נדירות במיוחד בתחום זה והצבע השולט הוא הזהב הלבן.

מאת: webzשיווק28/06/121106 צפיות
מזרונים הינם מוצר יקר על פי רוב ונעים בין כמה מאות ואלפי ועשרות אלפי שקלים. על כן בבואכם לרכוש מזרון חשוב מאוד לבדוק שיש ברשותכם את הידע מוקדם הרלוונטי וזאת בכדי שתוכלו להבין את המושגים השונים עליהם ידברו איתכם בחנות.

מאת: webzפרסום28/06/12942 צפיות
רשתות וחנויות מזרונים רובת מוכרות לנו סיסמאות שונות של בריאות ונוחות חשוב מאוד לא ליפול בפח הסיסמאות הללו ולהבין דבר פרט חשוב מאוד- מה שהכי נוח לכם הוא גם הביא ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221496 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211606 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181465 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171736 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152514 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152040 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152532 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica