חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לא לפספס את הלקוחות שלנו...

מאת: ג'וי ( Joy (Photo & Artמיתוג03/07/20121030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו תקועים בלופ!
כל הזמן רצים במירוץ המלחיץ של חיפוש לקוחות,
עובדים קשה כדי למשוך כמה שיותר לקוחות לעסק,
ולאחר מכן מתאמצים כדי שלקוחות אלו ימשיכו לחזור אלינו שוב ושוב…


מרוב החיפוש אנו מפספסים את הדבר החשוב ביותר לכל עסק: הלקוח!

לא מדובר כאן על אי הצלחה למכור ללקוח או על כשלון של עסקה,
אומנם זה אחד מתוצרי הלוואי השליליים של "לפספס את הלקוח",
אבל למעשה מדובר על פספוס גדול יותר והוא: אנו לא באמת חושבים על הלקוח!

קצת פרדוקסלי, נכון?
אם אנו כל הזמן חושבים על הלקוחות ומתעסקים בהם,
אז איך זה שאנו לא חושבים עליהם?


איך זה שעסקים מצליחים לא מפספסים לקוחות?


כאשר בוחנים את הסיבות להצלחה הגדולה של עסקים מצליחים – מתגלה לנו עובדה מעניינת.
עובדה שנשמעת לנו כל כך ברורה מאליה, כל כך הגיונית וטבעית אבל בפועל, כשזה מגיע לשטח, רוב העסקים לא מקיימים אותה.
עסקים מצליחים הם אלה ששמים את הלקוח במרכז! עסקים מצליחים משקיעים מאמצים בלתי נלאים כדי להכיר את קהל הלקוחות שלהם!


מאחורי גישה זו עומדת תועלת מרכזית משמעותית!

ההשקעה הזו של אותם עסקים מצליחים בהיכרות את לקוחותיהם מאפשרת להם לבנות את אסטרטגית התדמית העסקית של העסק והמוצר שלהם, משמע:
* הם מזהים מהם מאפייני המוצר (במונחי הויזואליות, הפונקציונליות שלו וכדו') שלקוחותיהם מעדיפים.
* הם לומדים מהם המסרים שיגרמו ללקוחותיהם להאמין בעסק שלהם וישכנעו אותם שזה בדיוק המוצר עבורם.
* הם מבינים איך לקוחותיהם תופסים את המוצר ומה הרושם שהמוצר עושה עליהם.
* הם לומדים איך לפנות לרגש לקוחותיהם, מה במוצר שלהם חשוב עבורם ואיך להניע אותם לקנותו.
* והכי חשוב, הם לומדים איך למנף את כל הידע הזה כדי לבלוט ביחס למתחריהם וכך להפוך לבחירה הטבעית של לקוחותיהם.


קשה להתעלם מהכוח שמגיע מהידע הזה!

ג'ון ראסל אמר "ככל שאתה מעורב ומערב את הלקוחות שלך כך מתבהר וקל לך הרבה יותר להחליט מה עליך לעשות".
למעשה, בהנתן כל התשובות הללו הרבה יותר קל לבנות מוצר אטרקטיבי שהלקוחות ירצו לרכוש אותו ולאחר מכן גם יהיו מרוצים ממנו.

יחד עם זאת, טעות קריטית שבעלי עסקים בינוניים וקטנים עושים היא להמנע מניהול דיאלוג פתוח וישיר עם הלקוחות שלהם.
על הסיבות לטעות קריטית זו ועל עוד נקודות חשובות בדרכנו למגנט עוד לקוחות לעסק
במאמר הבא אותו ניתן לקרוא בלינק כאן.


ולסיכום, אם יש משהו שאנו חייבים כל הזמן לזכור זה שחובה עלינו ללמוד את דרך החשיבה והתפיסה של הלקוח!
כל הזמן אומרים לנו שהתוכן, המסר, השיווק או הפרסום הם החשובים ביותר. אבל זו טעות חמורה!

אם לא נלמד להכיר את הלקוח שלנו, לא נוודא שהוא מעריך ותופס את העסק והמוצרים שלנו בצורה חיובית ונכונה,
אם לא נדע איך להשפיע על דיעותיו, צרכיו, אמונותיו ושביעות רצונו ובמילים אחרות

אם לא נבנה תדמית עסקית חזקה חיובית וממוקדת יהיה לנו מאוד קשה למגנט אותו אלינו כלקוח חדש ולא פחות קשה להפוך אותו ללקוח משלם שגם חוזר.

אם אהבת מאמר זה וברצונך לקרוא מאמרים נוספים מזמינה אותך לבקר בבלוג שלי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

(Joy (Photo & Art - תדמית עסקית, הסוד שלך למגנט יותר לקוחות... גו'י מסייעת לעסקים קטנים ובינוניים למגנט הרבה יותר לקוחות לעסק באמצעות תדמית עסקית ממוקדת ויחודית | "המסלול הישיר למגנט יותר לקוחות לעסק שלך" הסדנא המעשית שתתן לך גישה לסודות התדמית העסקית המנצחת  | הצטרפו אלי בפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג'וי ( Joy (Photo & Art

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162696 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162188 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica