חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגלות לתינוקות: גלגלים

מאת: אירה פינסקרקניות 07/07/2012845 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנחנו בוחנים עגלות לתינוקות, נסתכל לרוב על האמבטיה, על הידית ועל הריפוד של שלהן. יחד עם זאת, כדאי לזכור כי אחד הרכיבים החשובים בעגלות לתינוקות הוא הגלגלים. הגלגלים מבטיחים את האפשרות לנסיעה, את קלות התמרון, וקובעים עד כמה התינוק ירגיש במהמורות שבדרך. מספר פרמטרים קובעים את איכות הגלגלים וכתוצאה מכך את איכות הנסיעה.

הפרמטר הראשון הוא גודל הגלגלים. ניתן לומר שככל שהגלגלים גדולים יותר, כך הנסיעה הופכת לחלקה יותר. תינוקות הנוסעים בעגלות בעלות גלגלים בקוטר גדול נהנים מנסיעה חלקה מבלי להרגיש כמעט את האבנים, את הסדקים ואת המהמורות. עגלות בעלות גלגלים גדולים מתאימות לנסיעה בדרכי עפר או על הדשא, ובכל מקום בו אין שטחים מישוריים כגון אספלט או ריצוף משתלב. מצד שני, גודל הגלגלים עשוי להקשות על אחסון העגלה במצב מקופל. כמו כן, גלגלים גדולים כבדים יותר ומשפיעים על המשקל הכולל של העגלה.

הפרמטר השני הוא מספר הגלגלים בעגלות. באופן מסורתי, לעגלת תינוקות ארבעה גלגלים. כיום דגמים רבים של עגלות, במיוחד ממותגות, מיוצרים עם שלושה גלגלים בלבד. למעשה, עגלות בעלות שלושה גלגלים יציבות יותר. בנוסף לכך, התמרון בהן קל יותר, שכן הגלגל הקדמי הבודד יכול להסתובב בחופשיות רבה יותר וללא צורך בסנכרון עם בן זוגו.

הפרמטר השלישי הוא אפשרויות נעילת הגלגלים. לרוב העגלות קיימת אפשרות לנעילה מלאה של הגלגלים לצורך עצירה (בדרך כלל הגלגלים הננעלים הם הגלגלים האחוריים). בנוסף לכך, ניתן למנוע את אפשרות הפנייה על ידי נעילה חלקית של הגלגלים הקדמיים. במצב כזה הגלגלים הקדמיים יכולים להסתובב אך לא לבצע פנייה,  והעגלה תזוז רק קדימה או אחורה. מצב זה מתאים כאשר רוצים לנדנד את התינוק בתוך העגלה, או כאשר נוסעים על דשא או על דרך עפר ולא מעוניינים לאפשר פנייה.

פרמטר נוסף הוא חומר הגלגלים. בחלק מדגמי עגלות לתינוקות ישנם גלגלי גומי שניתן לנפח אותם. גלגלים כאלה מאפשרים נסיעה רכה וחלקה לתינוק. יחד עם זאת, בגלגלים כאלה קיימת סכנה של תקר, או פנצ'ר. גלגלי פלסטיק הם פשוטים יותר וניתן למצוא אותם על עגלות פשוטות המיועדות לנסיעה בתוך העיר.

לסיכום, גלגלים הם חלק חשוב בעגלות לתינוקות. מומלץ לשים לב על מבנה הגלגלים ולבחור את העגלות המתאימות ביותר לאילוצים של המקום ושל אופן תפקוד העגלה.

 



תגיות המאמר: עגלות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131626 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131202 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131183 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131112 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131196 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131253 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131222 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213752 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205206 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186840 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161711 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica