חפש מאמרים:
שלום אורח
10.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העלאת תמונות- העלאת קבצים

מאת: ניצןאינטרנט - כללי01/10/2009903 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העלאת תמונות- העלאת קבצים

שירותי העלאת תמונות והעלאתם של קבצים הם מהפופולאריים ביותר בקרב הגולשים.

דבר אשר קידם את השירות והביא אותו לתודעתו של ציבור הגולשים הוא השימושיות שלו בחיי היומיום ועצם זה שהוא שירות הניתן באינטרנט, לרוב בחינם.

בישראל, קיימים מספר אתרי אינטרנט המאפשרים לגולשים את שירותי העלאת תמונות והעלאתם של קבצים שונים לאינטרנט ברמה של איכות גבוה.

העלאת תמונות- העלאת קבצים- מטרה

שתי הפונקציות של העלאת תמונות והעלאת קבצים משרתות את הגולשים בצורה היעילה ביותר:

  • שירות זהמאפשר בפני הגולשים להעלות תמונות לאתרי אינטרנט ופורומים שונים ברשת.
  • מהירות העלאתהקבצים באינטרנט שבתה את הגולשים באופן מיידי וכיום כאשר גולש מעוניין לשלוחקבצים לאחד מחבריו או בעל עסק מעוניין להעלאות קבצים חשובים בצורה מהירהלשותפיו לעסקים, זוהי הדרך הכי מהירה והכי קצרה לבצע פעולה זו של העלאתקבצים בפשטות.
  • שירות העלאתקבצים היא גם דרך יעילה לגבות קבצים, בייחוד כאשר אתם לא מעוניינים להיותבמצב בו המחשב שלכם קורס והקבצים החשובים שלכם נאבדים.

העלאת תמונות- כיצד פועל שירות זה

התהליך של העלאת תמונות הוא תהליך פשוט מאוד. כל מה שצריך לבצע הוא:

ללחוץ על כפתור 'עיון' באתר האינטרנט, לחיצה זו פותחת חלון המאפשר לך לבחור את הקובץ הקיים במחשב שלכם או את קובץ התמונה שאותו אתם רוצים להעלות.

ברגע שאיתרתם את הקובץ, לחצו על הכפתור שעליו כתוב: שלח/אחסן/העלה.

תהליך העלאת התמונות או הקבצים מתחיל ולאחר פרק זמן מסוים כאשר תהליך זה מסתיים, תקבלו לינקים (קישורים), לאותו קובץ אותו העלתם.

סוגי הלינקים המתקבלים הם:

  • לינק ישיר-כשתלחצו על קישור זה, התמונה שהורדתם בצעד הקודם תפתח באתר  האינטרנט, או שיפתח חלון מסוים שבתוכויהיה אותו הקובץ שהורדתם ושמאוחסן בשרת.
  • לינק של צפייהבתמונה שלכם- כל מה שאתם צריכים הוא לשלוח את אותו לינק לחברים. אם החבריםילחצו על אותו הקישור הם יראו את התמונה שהורדתם דרך דף אינטרנט.
  • קישוריםלמגוון מטרות- כגון: קודים לדפים באינטרנט, קודים שאתם יכולים להטמיןבפורומים שונים ועוד.

העלאת תמונות והעלאת קבצים- מסוכן

הימנעו מאתרי אינטרנט אותם אתם לא מכירים. זכרו. לא משתלם לבצע פעולה של העלאת תמונות והעלאת קבצים במחיר שבה ייכנס וירוס למחשב שלכם, או שהפעולה עצמה לא תצלח בגלל איטיות של אתר אשר אינו מוכר לכם.

העלאת תמונות והעלאת קבצים- טיפים חשובים

אל תשתמשו באתרים אשר אינם מוכרים לכם או לחבריכם, דבר זה אינו שווה את הסיכון.

ותרו על אתרים איטיים, גם אם הם אטרקטיביים. אם הקובץ לא יעלה, כל עניין העלאת התמונות והעלאת הקבצים יתברר כלא יעיל.

העלאת תמונות והעלאת קבצים- כי אי אפשר בלי לדעת דברים אלו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים07/01/101261 צפיות
מכון לנדר, הוא מרכז אקדמי להשכלה גבוהה בישראל. לנדר, מוסמך על ידי המועצה להשכלה גבוהה להעניק תארים ראשונים במנהל עסקים וכן תארים שנים ביהדות. המכון ממוקם בעיר הקודש ירושלים ונושא עימו אווירה לימודית בהתאם.

מאת: ניצןיהדות06/01/104501 צפיות
כל אישה במהלך ההיריון, חושבת על שמות רבים שתעניק לילדה כאשר יגיח אל אוויר העולם. חלק מן השמות העולים בדעתה של האישה במהלך ההיריון, יבואו בחשבון לאחר שתלד ואילו שמות אחרים לא יעלו על דל שפתיה, רגע לאחר הלידה.

מאת: ניצןביטוח - כללי06/01/101586 צפיות
ביטוח ישיר הוא ביטוח הנעשה דרך הטלפון או דרך האינטרנט ללא הצורך בתיווכו של סוכן הביטוח. בעבר, שיטת ביטוח ישיר היוותה מהפכה בעולם הביטוחים, שכן עד אותו שלב כל הביטוחים נעשו בתיווכו של סוכן הביטוח והצריכו את בואו של הסוכן אל ביתכם וחתימתכם על פוליסת הביטוח על מנת לאשר את רכישת הפוליסה הביטוחית, עם כניסת ביטוח ישיר, הכל השתנה.

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים28/12/091311 צפיות
אוניברסיטת תל אביב אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטה ללא הפסקה ומקור גאוותה של העיר תל אביב. אוניברסיטת תל אביב ידועה כאוניברסיטת המחקר הגדולה ביותר בארץ והמוסד היהודי הגדול ביותר ברחבי העולם.

מאת: ניצןיהדות23/12/095217 צפיות
שמות לפי הקבלה הפך לדבר פופולארי. על מנת להבין על מה מדובר חשוב שנבין מהי הקבלה ומה משמעות האותיות הבונות את פירוש שמות שאנשים בוחרים לילדיהם ולעצמם בהיוולד הילד או כאשר ישנו מפנה מסוים בחייהם.

מאת: ניצןרפואה23/12/091396 צפיות
מידה והגעת להחלטה לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, עלייך לשאול את עצמך מהי שיטת הטיפול המועדפת בשבילך לניתוח הסרת משקפיים בלייזר. קיימות שתי שיטות לניתוח: האחת באמצעות חיתוך הקרנית והאחרת ללא צורך בחיתוך הקרנית. שיטת הניתוח תיקבע על ידי המטופל ובייעוץ עם הרופא על פי השיקולים הבאים

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי11/12/091429 צפיות
סקי מים הוא אחד מענפי הספורט הנעשים במים, וכן משמש גם כפעילות פנאי ונופש. סקי המים הפך לנפוץ ופופולארי במדינות בהם קיימים תנאים מתאימים עבורו, דהיינו מקורות מים שקטים, כמעט ללא גלים, כגון אגמים או קטעים בים אשר מוגנים מהתנפצות הגלים.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223128 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213580 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193874 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163187 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163285 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163221 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163329 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica