חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקירת מט"ח שבועית שבין 09-13/02/09

מאת: רויתמט"ח08/02/20091051 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דולר-שקל: ניתוח טכני טהור, שאינו מעורב בשיקולים זרים אחרים, עדיין מצביע על כך שהכיוון אינו חד משמעי, ונכון לעת עתה "לשבת על הגדר" טרם החלטה וכניסה לפוזיציה. הדבר משתקף נאמנה הן במחזורי המסחר שאינם יציבים, כמו גם ה – rsi שמלמד על נטייה דווקא לירידות לפחות קלות בשלב הקרוב, וכמוה ה – atr.

יורו-דולר: כאמור בסקירות הקודמות, המגמה המשנית ממשיכה וחוברת לזו הראשית. אולם כאן השער מגיע לנקודת תמיכה שצריך להישמר ממנה. אמנם הכיוון ממשיך לכאורה מטה, אולם ישנם גם סימנים המעידים על התרופפות המוטיבציה אצל הסוחרים להמשיך ולתת את אמונם במטבע האמריקאי, מה שעשוי להוביל בקרוב למהלך חדש של עליות המטבע האירופאי.

סטרלינג-דולר: למרות המגמה הדובית, אנו רואים – כפי שצוין במהלך הסקירות האחרונות – מהלכים מינוריים במגמת עליה. ניראה שלעת עתה אלה עומדים להמשיך עוד כמה מאות (!!!) פיפסים כלפי מעלה. לזאת ניתן למצוא סימוכין הן בפריצת קו ההתנגדות האחרון, כמו גם פריצה שהחלה במהלך השבוע האחרון של תבנית "ראש כתפיים", ובעוד שכל זאת מלווה בגיבוי של מחזורי המסחר וה – rsi בהתאם.

דולר-יין: הצמד עדיין קצת מדשדש. השער הגיע עד לרמת השלמת תיקון מלא של פיבונאצ'י מגל הירידות האחרון. עליות של הדולר, ובמיוחד פריצת שער 94.90 עשויות ללמד על גל עליות חדש. ולא – יש לעקוב אחר המשך הירידות, באם תתרחשנה, לאור מיצוי התיקון הטכני שהתבצע עד לשבוע האחרון.

דולר-קנדי: כדאי לעקוב אחר תהליך ההתכנסות של הצמדים, כפי שמצטייר בגרף. המומנטום עולה, בעוד הדבר נותן את ביטויו במחזורי המסחר הערים, ובמיוחד לאלו שהופיעו בעבר. אוהבי המסחר שבתוך תעלות בוודאי אוהבים את המצב, שכן בינתיים ניתן להפיק רווחים לאור "הסווינג", אולם שוחרי פריצות התבנית ימתינו בוודאי עד לבחינת התחום הנפרץ כדי להיכנס לפוזיציה שיותר וודאית מבחינתם.

אוסטרלי-דולר: המגמה הראשית ממשיכה עם הירידות. כפי שהובא בסקירות הקודמות ניראה שראוי להמתין לעת עתה בעיקר לפריצת השער במחיר 0.5985 ומטה, וזאת במיוחד לנוכח העובדה שהשוק עושה סימנים של תיקון כלפי מעלה מצד אחד, בעוד שאלה מאידך עומדים בניגוד לתבנית ההמשך שנוצרה. הסימנים לטווח הארוך אמנם כרגע מעידים על המשך ירידות אפשרי של האוסטרלי והתחזקותו של המטבע האמריקאי, אולם הסתירה עשויה לבלבל ופוזיציה עשויה להיות כרגע מסוכנת. לאחר קבלת "האישורים" המתאימים מצד השוק לגבי ההמשך יהיה ניתן לפעול ביתר וודאות.

דולר-פרנק: הצמד נמצא בהמשך הליך העליות לאחר שנפרצה תבנית הראש והכתפיים עליה דיווחתי בסקירות הקודמות. אכן, בהתחלה הדולר התקשה להשלים את המהלך, אולם בסופו של דבר פריצת התבנית הניבה את התוצאות הרצויות, שעמדו על למעלה מ – 500 פיפסים רווח. מה לגבי השבוע הקרוב? לא היה מומלץ להמשיך עם המגמה השורית. ישנם איתותים לעת עתה של מגמות מינוריות דוביות דווקא, וכדאי להמתין כדי לבחון בהמשך לאן נושבת הרוח.

ניו זילנדי-דולר: חרף המגמה הדובית השלטת ישנם סימנים המעידים על תחילת מהלך שורי בטווח הקצר, שראוי לבחון אותו בצמוד לאינדיקאטורים האחרים, ואשר מעלה את האפשרות ליעד שער שעומד לפחות עד למעט מתחת לקו המגמה.

אוסטרלי-קנדי: פריצת היתד עדיין ממשיכה במהלכה, אולם לא היה בכך כדי למנוע מחדי העין לגרוף בינתיים עוד כמה פיפסים לאור תבנית ראש הכתפיים שתכליתה הייתה שורית. וזאת מבלי לגרוע מהמלך הדובי המשתקף מהתבנית הקודמת שצוינה.

יורו-פאונד בריטי: הסקירה משבוע שעבר הצביעה שאמנם נפרץ כלפי מטה קו המגמה העולה של המטבע המוביל למול הפאונד הבריטי. חוסר הבהירות נעלם השבוע האחרון נוכח כשל שוק של היורו למול זה של הפאונד. היציאה מתיקון לא הניבה שיא חדש. ניראה כרגע שמדובר על אפשרות לפתיחתו של אפיק חדש במגמת שורט. יחד עם זאת לא רצוי למהר, היות שהשער הגיע בשלב זה לרמת בלימה של "גאן", בעוד מחזורי המסחר אינם מספקים אישור מספיק וודאי שאכן המגמה הדובית ממשיכה. מאידך, הסוחרים הדוגלים במסחר על פי רמות מגמה נהנים לראות שפריצתו של השפל הקודם מאשרת בינתיים המשך ירידות – לפחות עד רמת התמיכה הקרובה (שלמעשה הינה די קרובה).

לשערי מטבעות בזמן אמת- יורו דולר

הכותב, רן טוביה, ran.matah@gmail.com , נושא הכשרה של דירקטור. עוסק בהשקעות בשוק ההון בכלל, וסוחר ותיק בעל ניסיון עשיר ומומחיות רבה בתחום מסחר במטבע חוץ בפרט. מעלה סקירות ומאמרים בנושא. מדריך סוחרי מט"ח מתחילים ומתקדמים במסגרת קורסים. מלווה סוחרים במפגשים של "אחד על אחד" באופן שמעצים הישגיהם ומסייע בידם להשיג מטרות ויעדים שהציבו לעצמם בתחום, תוך בקרה על פעילותם וגיבוש אסטרטגיות התואמות צרכיהם האינדיווידואליים ומייעלות ביצועיהם.

אזהרה: אין במובא משום המלצה לרכוש מטבע כלשהו או לסחור בין צמדי מטבעות כלשהם. כמו-כן, אין במובא משום ערובה להצלחה. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד. חשוב להדגיש שמסחר במט"ח נושא פוטנציאל רווח גבוה, אך גם טומן בחובו סיכון רב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוית

מאת: רויתמט"ח24/03/091085 צפיות
סקירת מט"ח שבועית שבין 23-27/03/09

מאת: רויתמט"ח17/03/09995 צפיות
סקירת מט"ח שבועית שבין 16-20/03/09

מאת: רויתמט"ח11/03/091015 צפיות
סקירת מט"ח שבועית שבין 09-13/03/09

מאת: רויתמט"ח23/02/09953 צפיות
סקירת מט"ח שבועית שבין 23-27/02/09

מאת: רויתמט"ח16/02/09870 צפיות
סקירת מט"ח שבועית שבין 16-20/02/09

מאת: רויתמט"ח02/02/091610 צפיות
סקירת מט"ח שבועית שבין 02-06/02/09

מאת: רויתמט"ח26/01/09997 צפיות
סקירת מטבעות שבועית

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/152457 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151976 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141957 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141854 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica