חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על באנרס ברוקר - למה באנרס ברוקרס כל כך רווחים?

מאת: נועם סימקסתכניות שותפים11/07/20125119 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


על הלהיט החדש והשיטה היעילה והמוכחת ביותר בעולם לעשיית כסף מהיר מהאינטרנט – באנרס ברוקר (או באנגלית: Banners Broker) כבר שמעתם? לא? מצוין, בשביל זה אנחנו כאן...

 

למי מתאים השימוש בתוכנית באנרס ברוקר?

  • בעלי עסקים הרוצים לקבל חשיפה למוצר או העסק שלהם דרך האינטרנט.
  • בעלי אתרים שמעוניינים ליצור הכנסה מפרסום באתר שלהם.
  • כל אדם המעוניין בהכנסה פאסיבית ללא כל צורך בהשקעת מאמץ – אפילו אם אין לו עסק או אתר אינטרנט.

 

איך זה בעצם עובד?

באנרס ברוקרס היא בעצם סוג של תוכנית שותפים בדומה לגוגל אדסנס המתווכת בין מפרסמים לבעלי אתרים ומאפשרת לכל אחד מהצדדים לקבל את המוצר אותו הוא מחפש: מצד אחד, בעלי האתרים יכולים לפרסם את הבאנר שמסופק להם על-ידי החברה ולקבל תשלום נהדר עבור חשיפות של לגולשים באתר ומצד שני, המפרסמים זוכים לקבל חשיפה ותנועה איכותית שתניב להם מכירות גדולות העולות בסכומן בהרבה על ההוצאות של הפרסום מרשתות אתרי האינטרנט המשתתפות בתוכנית, ובמקרה של באנרס ברוקר, מדובר בעצם בכל מיני אתרים מהמוצלחים בתבל.

 

במה באנרס ברוקרס מיוחדים כל-כך ולמה לעבוד דווקא בתוכנית הזו?

ראשית כל, לפני שנכנס לפואנטה ולפאנצ' של באנרס ברוקר, חשוב להדגיש נתון מדהים: לתוכנית השותפים הזו יש כ-100% הצלחה ו-0% נטישה. כל אדם שנכנס לתוכנית מעוניין להמשיך בה ולא מתאכזב. החברה משלמת כל יום סכומי עתק לבעלי האתרים שברשת וכבר לא מעט לקוחות בתוכנית הפכו להיות מיליונרים.

 

החלק המרכזי בבאנרס ברוקר הוא לאו דווקא תוכנית השותפים שלה שהיא צד נלווה יחסית לסיבה שבגללה הפרויקט הפך לסטרטאפ עצבני, אך עם זאת – גם התוכנית הזו מציעה שירות משתלם מאוד כיוון שהיא מאפשרת תשלום לא לפי קליקים, לא לפי לידים ולא לפי קניות – אלא לפי חשיפות. כך יהיה הרבה יותר קל להרוויח מהתוכנית כבעל אתר ולקבל תנועה הרבה יותר גדולה כמפרסם.

 

אך אנו בורחים מהנקודה המרכזית שבגינה באנרס ברוקרס תופסת כל-כך חזק בעולם:

החברה מאפשרת כמו שציינו כבר אפשרות להכנסה פאסיבית גם אם אתה לא בעל אתר אינטרנט או חברה שרוצה לפרסם את עצמה. ישנה מסגרת שלישית שבה נוכל לקנות פאנל חדש. ישנם מגוון פאנלים שונים בסכומי כסף שונים. העיקרון עובד כך שלאחר הרכישה של הפאנל נוכל להגיע למימוש מלא שלו ולהחזיר תוך מספר שבועות את העלות של הפאנל שקנינו ולקבל עוד שני פאנלים חדשים. לאחר מכן נוכל לבסס גם עליהם תשתית חדשה של פאנלים וכל זה מתקדם כבר כהכנסה פאסיבית. היופי פה שלא מדובר בצורך לשווק או לעשות אפילו משהו מסוים, מה שחברות לכסף מהיר אחר מציעות – מדובר פה בנטו הכנסה פאסיבית שמבוססת על הצלחה ידועה מראש וחוסר אפשרות שלא להרוויח. במידה ונשקיע את הכסף, נבין איך הדברים בדיוק עובדים ואיך מימוש הפאנלים מתנהל – נוכל להכניס כסף קבוע ותוך שמונה שבועות בממוצע כבר לשכוח מההוצאה הראשונית שלכאורה הימרנו עליה. ניתן להשוות את התוכנית הזו של באנרס ברוקר לשוק מניות אינטרנטי המבוסס על יחסי החשיפה והתשלום בין בעלי אתרים למפרסמים, אלא שכאן, בניגוד למניות, אנחנו בכלל לא מהמרים. ברור לנו מראש שבאמצעות באנרס ברוקר נוכל להרוויח כסף ממשי ובטח שלא להפסיד אותו.

 

לסיכום, ייתכן ולא הבנתם בדיוק איך עובד עניין ההכנסה הפאסיבית באמצעות פאנלים – אך מהר מאוד מרגע שתרשמו לתוכנית הזו ותלמדו איך הדברים מתנהלים באתר, תבינו בדיוק איך זה עובד ותהפכו להיות חלק מכל אותם צרכנים שמעולם לא התאכזבו ועשו כסף מתוכנית באנרס ברוקר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עושה כסף באינטרנט כבר מעל 6 שנים! רוצים עזרה? הדרכה?  סידרתי לכם הדרכה לכל אחד שנירשם לבאנרס ברוקראחד מהשיטות המוכרות כהכי רווחיות היום - תירשמו עוד היום ותתחילו להרוויח באנרס ברוקרס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נועם סימקס

מאת: נועם סימקסרפואה11/11/121549 צפיות
אני נדון במהם הסימנים של פטרת הציפורניים ואיך אפשרי להימנע מהדבקות פטרת בציפורניים יכולה להיות חויה מאוד מצערת ומגרדת ולעיתים גם הרבה כאב. בואו ללמוד איך להימנע או איך להיפטר מהפטרת כמה שיותר מהר.

מאת: נועם סימקסציפורניים02/11/124459 צפיות
אני מאמין שעם הידע הנכון אפשר להתחמק מהסבל הנוראי בפטרת הציפורניים. ואם כבר יש לכם את זה אל דאגה יש טיפול פלאים שעובד על קרן אור מיוחד (סוג של לייזר) שפוגע ב פטריות בציפורניים והטיפול ממש לא פולשני וממש לא כואב.

מאת: נועם סימקסעסקים מקוונים10/07/121636 צפיות
באנרס ברוקרס רק ממשיכים להמם אנשים עד כמה שקל ופשוט לעשות כסף קל באינטרנט. עם באנרס ברוקרס אתה בוחר כמה כסף אתה עושה

מאמרים נוספים בנושא תכניות שותפים

מאת: רוני הכהןתכניות שותפים19/01/182948 צפיות
כך נוצרה לה ההבנה כי הוספת שותפים לעשייה בצורה של תוכנית שותפים מסודרת רק יכולה להועיל לכל אחד מן הצדדים.

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152439 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: איציקתכניות שותפים02/09/131931 צפיות
חברות המתמחות בשיווק וכן אנשים פרטיים מתחום המדיה ( מנועי חיפוש, רדיו , טלוויזיה, עיתונות מודפסת ועוד ) . תחומי השיווק הם בעיקר באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/131868 צפיות
מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.

מאת: עוז ניסנבויםתכניות שותפים02/04/132058 צפיות
ביקורת על הבלוג "כסף באינטרנט"

מאת: יהב שמרתכניות שותפים20/03/132107 צפיות
תוכנית אפיליאייט (affiliate) הנה תוכנית שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים. מפרסמים שרוצים לפרסם את המוצר שלהם פונים לבעלי אתרים ומבקשים להשתמש האתר כפלטפורמה שיווקית והרווחים מהמכירה של המוצר יתחלקו בין המשווק ובעל האתר.

מאת: מיה דגןתכניות שותפים12/12/127980 צפיות
מתי לאחרונה ביצעת בדק בית? האם אתה יודע מה ערכו האותנטי של הבית שלך? האם אתה מודע לסיכונים הבטיחותיים שיש בביתך? אולי אתה בכלל מתכון לרכוש נכס?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica