חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בעצם בוחרים טונרים למדפסות?

כאשר אתם רוצים לרכוש מדפסת למשרד או לבית שלכם, יש כל מיני אלמנטים שאתם תתייחסו אליהם. אתם תשימו לב לאיכות ההדפסה, לכמות הדפים שאפשר להדפיס, לאפשרויות מתקדמות של הדפסה, לאפשרויות הדפסה בשחור-לבן ובצע, וכיו"ב. אולם, מעבר למדפסת עצמה, יש עוד נושא אחד שחשוב לשים לב אליו - ואלו הם הטונרים שיהיו במדפסת שלכם. הטונרים הם בעצם הרכיב שמחליף את ראשי הדיו, כאשר מדובר על מדפסות לייזר. אבל איך הטונרים עובדים, ומדוע הם חסכוניים יותר?

להבין את החיסכון
טונרים למדפסות, בעצם פועלים ע"ב כוח משיכה מגנטי. קרן הלייזר המיוחדת מסמלת בתוך הדף את האזור שאליו אבקת הטונרים אמורה להידבק - וכך בעצם מתבצע תהליך ההדפסה. טונרים למדפסות הם חסכוניים למדי, משום שבשיטת הדפסה זו, אין הזרקה מיותרת של דיו, וכל רכיב קטן באבקה נדבק בדיוק לסימון, וכך אין מצבים של מריחות דיו. נכון להיום, במכשירים משולבים, כמו לדוגמה המכשירים שמשולבים של מדפסות קנון, אפשר לראות שהטונים משמשים לא רק לפעולות של המדפסת, אלא הם גם הטונרים עבור כמכשירי פקס, אשר שולבו ביחד עם המדפסת.

קצת על המכשירים המשולבים
לא רק מדפסות קנון מאפשרות לכם לרכוש היום מכשירים משולבים של מדפסות עם מכשירי פקס. גם חברות נוספות גילו את הפוטנציאל של המדפסות המשולבות. הפוטנציאל הוא עצום - כי במכשיר אחד אפשר לעשות את הכל. מבחינת עלויות - אתם רוכשים את אותם טונרים עבור המדפסות, הפקס וגם עבור מכונת השילוב שמשולבת. מומלץ כאמור לבחון את הדגמים של מדפסות קנון, משום שמדובר בחברה עולמית עם מוניטין מעולה בתחום המדפסות. גם בבתים הפרטיים רוכשים היום את המדפסות המשולבות, שהפכו להיות משתלמות במיוחד.

מגרסות משרדיות ומדפסות שצריך בכל משרד
כאשר אתם רוכשים ציוד עבור המשרד שלכם, יש כמובן שורה של כלים טכנולוגיים שאתם נדרשים להם. בין השאר מדובר כמובן על מחשבים, סורקים, מכונות צילום, ועוד מכשירים נוספים. אולם, יש שני מכשירים מאד ספציפיים שכדאי להתעכב עליהם יותר - אלו הן המגרסות והמדפסות. לכאורה שני מכשירים הפוכים לחלוטין - המדפסות מפיקות תוצרים, בעוד שמהגרסות נועדו להשמיד תוצרים. אולם שני המכשירים הללו הם חשובים מאד, ובחירה נכונה שלהם, תשמר על פעילות תקינה במשרד.

למה צריך מדפסת בצבע?
יותר ויותר משרדים, רוכשים כיום מדפסות צבעוניות. אין ספק, שלא כל המשרדים חייבים לבחור דווקא מדפסות צבעוניות, ויש משרדים שיכולים להסתפק במדפסות שחור-לבן. אולם, צריך לזכור כי המחירים באופן כללי יורדים, אך הצרכים להדפסה צבעונית הולכים ועולים. היום כבר משתמשים פחות במצלמות סטילס ויותר במצלמות דיגיטליות - ולכן כדי להדפיס תמונות באיכות גבוהה אם צריכים לבחור מדפסות צבעוניות למשרד שלכם, שהן בעלות יכולת הפקת תמונות מתקדמת מאד. יש היום מדפסות שמשתמשות בטכניקה של הזרקת דיו, ויש מדפסות לייזר צבעוניות שהן יקרות יותר, אך חסכוניות יותר.

ומה באשר למגרסות?
לעומת המדפסות, הבחירה של מגרסות משרדיות הוא כביכול פשוט יותר - הרי הן בסך הכל נועדו להשמדת מסמכים. אולם גם כאן צריך להשקיע לא מעט מחשבה על מנת לרכוש את המגרסה הנכונה. יש עניין של קיבולת וכמות. יש מגרסות פשוטות שבהן אפשר להכניס דף או שניים בכל פעם. לעומת זאת יש מגרסות משרדיות שבהן אפשר לגרוס בבת אחת עשרות עמודים ובכך לחסוך גם זמן וגם אנרגיה. גם הקיבולת של המגרסה בחלקה התחתון, כלומר המיכל שאליו מוכנסים הגריסים יכול להשתנות. התאימו תמיד את הגודל של מגרסות צבעוניות לכמויות הנייר שיש להשמיד - וכך תהיה לכם עבודה אפקטיבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152724 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153921 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151891 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154210 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142523 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195907 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189111 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183058 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181959 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171667 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171766 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171777 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica