חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על רפלקסולוגיה

מאת: דוד תגאייהרפואה משלימה18/07/20121004 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול דרך כף הרגל אשר החלה בעולם העתיק בעיקר במצרים ומאז התפשטה להודו, סין ובתקופה האחרונה גם אל כל העולם המערבי. מדובר בשיטת ריפוי הנכללת בתחום הרפואה המשלימה ומבוססת על נקודות אנרגיה הקיימות בכף הרגל. המטפל נוגע בנקודה המתאימה לאזור הבעייתי ובכך משחרר מחסומים ומסייע לחיזוק הגוף וריפוי של תופעות רבות בצורה פשוטה , ללא תרופות ועם מינימום כאבים. התוצאות המדהימות של טיפולי רפלקסולוגיה רבים הביאו לכך שבשנים האחרונות רבים פונים אל טיפולים אלו ומנסים לפתור את הבעיות שלהם בדרך האלטרנטיבית.

מהם היתרונות של הרפלקסולוגיה ?

כאמור, בעזרת רפלקסולוגיה ניתן לטפל במגוון רחב מאוד של בעיות אשר מהן סובלים אנשים רבים. בעזרת הטיפול ניתן להעלים את הבעיה לחלוטין או לפחות לצמצם את ההיקף שלה וכך להעניק לאדם חיים הרבה יותר טובים. טיפולי הרפלקסולוגיה יכולים לגרום לתוצאות משמעותיות מאוד כמו :

· הטיפול יכול לגרות את כוח הריפוי הטבעי אשר נמצא בגוף של האדם וכך לסייע לגוף לרפא את עצמו ללא תרופות.

· הטיפול יכול לגרום להמרצה של מחזור הדם וכך להורדה של רמות הכולסטרול בגופו של האדם וחיזוק של הלב שלו.

· הטיפול יכול לגרום להאטה בתהליכי ההזדקנות אשר עובר האדם באופן טבעי עם השנים.

· הטיפול יכול לסייע לניקוי של מערכת הלימפה בגוף.

· הטיפול יכול לסייע בחיזוק של המערכת החיסונית של האדם ובכך למנוע התפתחות של מחלות רבות ולצמצם את ההתפשטות שלהן במידה והן כבר התפתחו.

· הטיפול יכול לסייע לניקוי של הדם בגוף מרעלים שונים.

· הטיפול יכול לסייע להשכחה של כאבים שונים והרגעה של הגוף, כל זאת ללא שימוש בכימיקלים אות תרופות בעלות תופעות לוואי.

כל אלו, ועוד רבים אחרים, אלו הן התוצאות שניתן להגיע אליהן בעזרת טיפול איכותי ומקצועי.

דרך טיפול בתור רפואה מונעת

אם תרגילו את עצמכם לגשת מידי פעם אל טיפולי רפלקסולוגיה אתם יכולים לראות כי מדובר ברפואה מונעת איכותית ביותר. אנשים אשר נוהגים ללכת בקביעות לטיפולי רפלקסולוגיה מרגישים רעננים יותר, מאוזנים יותר ובעלי כוחות מחודשים. בנוסף, כפי שכבר הוזכר בתחילת המאמר, הרפלקסולוגיה מחזקת את המערכת החיסונית בגופו של האדם וכך הגוף יכול לעמוד מול מחלות רבות, להילחם בהן ולא לתת להן להתפתח כלל וכלל. כך, יכול האדם לחיות באורח חיים הרבה יותר בריא ולזכות, ללא כל תרופות, לבריאות טובה יותר וחיים רגועים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות חכמים לקידום אתרים - שירותי קידום אתרים ושיווק עסקים ברשת,

פרסום ושיווק ברשתות חברתיות  .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד תגאייה

מאת: דוד תגאייהקידום אתרים17/11/12877 צפיות
ישנן דרכים שונות ואפילו לא מעט משונות כיצד לגרום לגולשים למצוא את האתר שלך, אבל ישנה גם דרך רגילה שכולם מיישמים אותה בצורה מקצועית ומסודרת, ע"י קידום אתרים מקצועי ומהימן שיודע לעשות את העבודה ולגרום לרבים להיחשף אל האתר שלך .

מאת: דוד תגאייהרשתות חברתיות17/11/12975 צפיות
בניתם אתר אינטרנט השקעתם לא מעט מחשבה, זמן וכמובן כסף, מה הלאה ? כיצד האתר יגיע אם כן למיקום נכון בגוגל שם הגולשים יצפו ויגלשו באתר שלכם ? הדרך לקידום אתר רצופה בכשלונות, אחד העזרים הטובים לעניין זה הוא שיווק בפייסבוק בצורה יעילה וחכמה וע"י יישום של מספר כללים של קידום אתרים .

מאת: דוד תגאייהרפואה משלימה21/08/12968 צפיות
הרבה מאוד אנשים טוענים ומעבירים ביקורת על השיטה הזו שנקראת רפלקסולוגיה, וטוענים שאין ביכולתנו לדעת באמת אם שיטה זו אכן עוזרת לגוף, ולכן יש על שיטה זו הרבה מאוד ביקורות. למרות שנעשו מחקרים אשר הוכיחו שבמהלך טיפול רפלקסולוגיה, הגוף מקבל אנרגיות חיוביות,

מאת: דוד תגאייההריון ולידה17/08/121045 צפיות
מהי רפלקסולוגיה בהריון וכיצד היא משפיעה לטובה בזמן הריון וגורמתצ לאישה הקלה בתוקפה רגישה זו, במאמר הבא מובאים בפניכם התרחישים ההמגיעים בתקופת הריון וטיפולי רפלקסולוגיה .

מאת: דוד תגאייההריון ולידה17/08/12944 צפיות
למה נועד תפקידה של תומכת הלידה ? האם דולה יכולה לעזור ליולדת לעבור את הלידה בביתה או בבית החולים ? כל התשובות השכיחות אודות תפקידה הייחודי של תומכת הלידה .

מאת: דוד תגאייההפקות אירועים17/08/123739 צפיות
הקלישאה אומרת שכאשר אוהבים שיר באמת אז מרגישים את זה בבטן ובחזה ובכל הגוף, מוזיקה אמהרית הינה מוזיקה אתיופית שהמאפיין שלה הוא תחושת אהבה לשיר בכל רמ"ח אבריו של הרקדן או המאזין .

מאת: דוד תגאייההריון ולידה17/08/12949 צפיות
דולה היא אינה מוזג חדש או המצאה בת ימינו, המושג תמיכת לידה היה קיים או בימי יוון העתידה, אנו רק דואגים לשחזר זאת בימיה המודרניים בעזרת עזרים שונים אך המהות נשארה ונשמרה ללות ולתמוך ביולדת ברגעיה החדשים .

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213887 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201537 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201342 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica